
Brian Niccol vorbește la Squawk Box de la CNBC pe 30 octombrie 2018.
Anjali Sundaram |
Starbucks Mai multe detalii despre al patrulea trimestru fiscal vor fi împărtășite după clopoțelul de miercuri.
Gigantul cafelei își împărtășește Rezultate preliminare trimestriale Pe 22 octombrie, vânzările sale au scăzut pentru al treilea trimestru consecutiv.
Iată ce se așteptau analiștii de pe Wall Street chestionați de London Stock Exchange Group (LSEG) din raportul companiei:
- Câștig pe acțiune: Estimată 1,03 USD
- venituri: Se așteaptă să fie de 9,38 miliarde USD
Acest raport financiar marchează Brian NicolEste pentru prima dată când afacerea a obținut profit de când s-a alăturat companiei în septembrie.
Investitorii vor aștepta cu nerăbdare să audă mai multe detalii strategia lui Nico. El a spus anterior că intenționează să se concentreze mai întâi pe relansarea vânzărilor în SUA și pe aducerea mărcii „înapoi la Starbucks”. Când lanțul de cafea și-a lansat raportul inițial, Nicol a spus în remarci pregătite că compania își va simplifica meniul, va finaliza prețurile și va asigura că toate băuturile sunt livrate clienților.
Vânzările Starbucks au scăzut cu 3% în ultimul trimestru, iar vânzările la aceleași magazine au scăzut cu 7%, potrivit rapoartelor preliminare, cel mai mare declin al companiei de la pandemia de Covid-19. Vânzările la aceleași magazine în America de Nord au scăzut cu 6%, iar vânzările la același magazine în China au scăzut cu 14%. Compania a raportat un câștig ajustat preliminar de 80 de cenți pe acțiune.
Starbucks întrerupe perspectiva fiscală 2025, citând Predarea CEO-ului și performanța sa dezastruoasă recentă.
Acțiunile Starbucks au crescut cu 1% anul acesta, mai mult decât Indicele S&P 500 Creșterea a ajuns la 22%. Compania are o capitalizare de piață de 111 miliarde de dolari.