October 30, 2024

CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, demonstrează ochelarii Orion AR în timpul unui discurs principal la evenimentul anual Meta Connect, care a avut loc la sediul companiei din Menlo Park, California, pe 25 septembrie 2024.

Manuel Orbergozo |

deşi Yuan După ce a demonstrat cu succes prototipul de ochelari AR Orion în septembrie, gigantul rețelelor sociale încă pierde miliarde de dolari în fiecare trimestru, pe măsură ce dezvoltă lumea virtuală încă în curs de dezvoltare.

meta-raport câștigurile din trimestrul trei Miercuri, compania a declarat că unitatea sa Reality Labs, care dezvoltă tehnologie de realitate augmentată și realitate virtuală, a înregistrat o pierdere operațională de 4,4 miliarde de dolari. Analiștii chestionați de StreetAccount se așteptau ca unitatea să înregistreze o pierdere operațională de 4,68 miliarde de dolari.

Veniturile Reality Labs din al treilea trimestru au crescut cu 29% de la an la an, la 270 de milioane de dolari, mai puțin decât așteptările analiștilor de 310,4 milioane de dolari. Reality Labs face bani în primul rând prin vânzarea căștilor Meta’s Quest VR și a ochelarilor inteligenți Ray-Ban Meta.

Meta a intrat pentru prima dată pe piața VR în 2014, când era încă cunoscut sub numele de Facebook. cumpărare Startup-ul VR Oculus cheltuiește 2 miliarde de dolari.

Cofondatorul Facebook și CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, consideră că dezvoltarea tehnologiei VR și AR poate face compania un lider în următoarea platformă importantă de calcul personal.

Pentru Meta, investiția este costisitoare. După ce compania a raportat venituri miercuri, laborator de realitate Din 2020, pierderile din exploatare au depășit 58 de miliarde de dolari.

Punctul culminant al tuturor acestor cheltuieli a fost Zuckerberg care a prezentat dispozitivul Orion la conferința anuală Connect a companiei din septembrie.

Orion are generează entuziasm Și a contribuit la creșterea entuziasmului în cadrul Meta cu privire la planurile ambițioase ale lui Zuckerberg. Potrivit CNBC, Meta speră să valorifice succesul neașteptat al ochelarilor inteligenți Ray-Ban Meta dezvoltați în parteneriat cu gigantul de ochelari EssilorLuxottica și să comercializeze viitorii ochelari Orion AR către consumatori anul viitor, după ce a atras dezvoltatori pentru a dezvolta aplicații pentru dispozitiv. raport.

Tot în septembrie, Meta a lansat cel mai recent set cu cască VR: Explorați 3Spromovând-o ca o modalitate mai accesibilă pentru consumatori de a experimenta VR, cu prețuri începând de la 299 USD. Anul trecut, Meta a lansat o versiune mai puternică Căști Quest 3 VRîncepând de la 499 USD.

ceas: De ce Meta și Snap sunt interesați de ochelarii AR

De ce Meta și Snap cred că ochelarii AR vor fi viitorul computerelor

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *