October 30, 2024

Starbucks oferă lapte de ovăz ca opțiune fără lactate.

Sursa: Starbucks

Starbucks Acesta a declarat miercuri că va elimina suprataxele la alternativele lactate, economisind unii consumatori din SUA mai mult de 10% din costurile băuturilor.

Schimbarea, care intră în vigoare pe 7 noiembrie, vine după ani de rugăminți din partea clienților pentru a li se elimina taxele suplimentare, în special în înlocuitori de lapte din ce în ce mai popular. Recent, Starbucks a descoperit-o Scăderea vânzărilor în SUA Pentru că prețurile sale mai mari sperie clienții ocazionali ale căror portofele sunt deja întinse de inflație.

„Aceasta este doar una dintre multele schimbări pe care le vom face pentru a ne asigura că fiecare vizită la Starbucks merită”, a declarat directorul general Brian Niccol într-un comunicat.

Potrivit Starbucks, a doua cea mai solicitată personalizare solicitată de clienți este înlocuirea laptelui nelactate, după adăugarea unui shot de espresso.

Modificarea prețului de suprataxă coincide cu lansarea meniului de vacanță al companiei și întreruperea liniei de produse a lanțului. Băuturi care conțin ulei de măsline.

Niccol s-a alăturat companiei la începutul lunii septembrie, după șase ani în calitate de CEO Chipotle. La Starbucks, treaba lui este conduce o întoarcere Revitalizarea afacerii sale, în special pe piața internă. Prioritățile sale strategice timpurii au inclus schimbarea modului în care lanțul de cafea se comercializează, simplificarea meniului și fixarea prețurilor.

În unele piețe, suprataxa pentru alternativele lactate poate ajunge până la 80 de cenți pe cană. În prezent, clienții Starbucks pot adăuga deja până la 4 uncii de alternative lactate la cafeaua sau ceaiul fierbinte sau cu gheață, cafeaua rece și băuturile în stil american, fără costuri suplimentare. Dar alte băuturi făcute cu lapte în rețete standard, cum ar fi latte-urile, au în prezent o taxă suplimentară.

Starbucks a început să servească produse non-lactate în 1997, când a adăugat lapte de soia în meniul său. În 2015, laptele de cocos a ajuns în meniuri la nivel național, urmat în anul următor de laptele de migdale. În 2021, magazinele Starbucks din Statele Unite au început să folosească lapte de ovăz.

Recent, People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) a vizat Starbucks cu o taxă suplimentară fără produse lactate și a folosit cascadorii pentru a atrage atenția. De exemplu, acum doi ani, actorul și activistul James Cromwell, cunoscut pentru rolurile sale din Succession și Baby, rămâi de tine la ghișeu dintr-o locație din New York City. Când Nico s-a alăturat companiei, PETA a spus că va întrerupe campania pentru a-i oferi timp să-și schimbe strategia.

În martie, trei femei cu intoleranță la lactoză au dat în judecată Starbucks în instanța federală, susținând că suprataxa a discriminat clienții cu alergii. Compania a căutat să fie respins cazul. Potrivit documentelor instanței, următoarea sa înfățișare în instanță este programată pentru 6 noiembrie.

Starbucks a refuzat să comenteze procesul, invocând politica companiei care interzice discutarea litigiilor în curs.

Nu ratați aceste informații de la CNBC PRO

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *