
CEO-ul Starbucks, Brian Niccols, a fost intervievat de CNBC pe 31 octombrie 2024.
CNBC
Starbucks CEO Brian Nicol Mai multe detalii despre strategia de redresare a companiei au fost împărtășite în timpul întâlnirii companiei apel conferință trimestrial Miercuri.
Vânzările Starbucks au scăzut timp de trei trimestre consecutive. Dar lanțul de cafea speră că câteva modificări simple aduse operațiunilor sale din SUA vor da roade și vor ajuta la inversarea acestei tendințe, pe măsură ce lucrează către un plan de joc mai ambițios și mai cuprinzător.
Multe dintre modificările viitoare sunt concepute pentru a ajuta Starbucks să atingă un obiectiv mai mic: servirea clienților cu băuturi personalizate în patru minute. Aproximativ jumătate din toate tranzacțiile se încadrează în prezent în acest prag, a spus Nicol.
Directorul financiar Starbucks, Rachel Ruggeri, le-a spus investitorilor într-o conferință telefonică că compania intenționează, de asemenea, să reducă magazinele noi și renovările în anul fiscal 2025 pentru a elibera fonduri, deoarece Starbucks se concentrează pe obținerea de profit.
Acțiunile Starbucks au rămas stabile joi, după ce au raportat al treilea trimestru consecutiv de scădere a veniturilor.
Iată cum planurile lui Nico de a ajuta vânzările Starbucks să revină:
Ordinea actiunii de incetare si tulburarea de plata
Clienții Starbucks sunt obișnuiți să intre într-o cafenea și să vadă tejgheaua aglomerată de comenzi mobile. Nicole vrea să schimbe asta.
„Dacă funcționează bine, este grozav, dar uneori este o provocare pentru clienți și parteneri”, le-a spus el investitorilor la conferința telefonică a companiei.
Comenzile mobile reprezintă mai mult de 30% din volumul tranzacțiilor Starbucks în SUA.
Comenzile de pe mobil și zonele de ridicare a livrărilor Uber Eats și Doordash din cafenelele Starbucks din Queens, New York.
Lindsay Nicholson |. Grupul de imagini universale |
Nicole a spus că Starbucks lucrează pentru a îmbunătăți acuratețea timpului aplicației pentru a anunța clienții când băutura lor este gata. În plus, el speră să separe mai bine comenzile pe mobil de comenzile în restaurant și să reducă numărul de băuturi personalizate pe care clienții trebuie să le comandă.
„În acest moment, cred că există unele personalizări în execuția aplicației de comandă mobilă care sunt foarte ample și inutile”, a spus Nicol pentru CNBC „Deci cred că trebuie să punem bare de protecție mai bune, astfel încât să vă putem obține personalizarea corectă băuturile pe care le comandați, apoi le permit și baristilor noștri să-și desfășoare operațiunile în mod mai consecvent.”
Reduceți meniurile „exagerat de complexe”.
Spania, Barcelona, Plaza Francisco Massia, Starbucks, clienții cafenele care comandă mâncare.
Jeff Greenberg |. Grupul de imagini universale |
Meniul Starbucks primește o schimbare de stil.
Nicol a spus că lanțurile de cafea trebuie să se concentreze pe produse „mai puține, mai bune”. Un meniu simplificat va face mai ușor pentru baristi să creeze fiecare băutură în mod constant. De asemenea, ar trebui să mărească viteza de servire, deoarece vor avea mai puține rețete de băuturi de reținut.
„Întotdeauna există o coadă lungă în meniu și, sincer, nu executăm atât de bine acele articole”, a spus Nicol, adăugând că baristii durează adesea mai mult să facă băuturi necunoscute.
Nicol a spus că Starbucks va lua în considerare și ce articole nu ar fi în meniu dacă ar fi aplicat standardul de patru minute.
În timp ce schimbările pot dezamăgi unii clienți, Nicol a spus că crede că vor aprecia un serviciu mai rapid și mai consistent pe termen lung.
Faceți-vă cafeneaua mai personală
Ca parte a planului lui Nicole de a „întoarce la Starbucks”, el dorește ca locațiile companiei să se simtă ca un „al treilea loc” pentru ca clienții să lucreze și să socializeze în afara caselor și birourilor lor.
Poziționarea „locul trei” a lanțului de cafea l-a ajutat să devină un gigant global, dar pe parcurs și-a pierdut această reputație. Nicol a spus că speră să reintroducă mai multe atingeri personale, cum ar fi servirea cafelei în cești de ceramică clienților care aleg să zăbovească la cafenea. Markerele au, de asemenea, o revenire triumfătoare după ce au fost înlocuite cu etichete tipărite.
De asemenea, Starbucks își revizuiește designul magazinelor, cu accent pe restaurarea locurilor și facilităților mai confortabile.
Pe 19 iulie 2024, clienții s-au așezat în interiorul unui Starbucks din Manhattan Beach, California.
Etienne Laurent |. AFP |
„Realitatea este că majoritatea cafenelelor pe care le avem, cred că nu au locurile potrivite, poate nu au texturile potrivite, nu au straturile potrivite, nu au căldura potrivită. Avem nevoie să aduc asta înapoi”, a spus Nicole.
În ultimii ani, compania a lansat mai multe Numai locația de ridicareaproape că nu există locuri, mai ales în mediul urban. Nico a spus că chiar și aceste cafenele ar putea fi mai primitoare pentru clienți.
„Cred că există unele elemente de design care încă pot veni cu ideea unei cafenele comunitare, chiar dacă unele dintre modelele pe care le facem nu se pretează să ofere o experiență de cafea tradițională completă”, a spus el pentru CNBC.
Aduceți condimentele înapoi
Pungi de zahăr brun Starbucks sunt văzuți într-o cafenea Starbucks din Cracovia, Polonia, pe 4 noiembrie 2022.
Beata Sales |. Fotografii Noor |
La începutul pandemiei de coronavirus, Starbucks și-a mutat barul de condimente de pe tejghea. Din acel moment, atunci când clienții doreau lapte sau zahăr în băutura lor – chiar și o simplă cafea prin picurare – trebuiau să întrebe direct barista.
Dar asta s-ar putea schimba în curând. Nicol a spus că barul de condimente va reveni, eliberând mai mult timp pentru baristi și atenuând unele frustrări ale clienților.
Cafeneaua este bine dotata
Cafenea Starbucks, Zona Paseo Montejo Centro, Merida, Mexic, barista și casier lucrează și zâmbește.
Jeff Greenberg |. Grupul de imagini universale |
Starbucks și-a mărit numărul mediu de ore de lucru barista. Mai multe ture și programe mai consistente reduc cifra de afaceri a unei companii și ajută la menținerea generală.
Dar Nicol dorește, de asemenea, să se asigure că cafenelele dispun de personal corespunzător, de la goana aglomerată a dimineții până la orele de vârf „în afara vârfului”.
Un nou mod de marketing
De la prima sa săptămână de serviciu, la începutul lunii septembrie, Nicol a spus că dorește să îmbunătățească modul în care compania se comercializează. În timpul unei conferințe telefonice de miercuri, el a spus că speră că marketingul va viza un public mai larg decât doar membrii Starbucks Rewards și va prezenta calitatea cafelei Starbucks.
Clienții pot vedea, de asemenea, o reducere a numărului de tranzacții ca parte a schimbării de marketing. Nicol a spus că ofertele bazate pe reduceri au fost „ineficiente” și ar putea suprasolicita barista.
Nicole are o experiență în marketing și și-a început cariera în Procter & Gamble. Apoi s-a mutat la Yum Brands El a ocupat diverse poziții de marketing înainte de a ajunge la conducere la Taco Bell. Expertiza în marketing i-a fost de folos când s-a alăturat acestuia Chipotle Și probabil valoros și la Starbucks. A angajat un fost absolvent de la Chipotle, Tracy LiebermanLucrează ca noul director global al mărcii Starbucks.
Alternativele lactate în cele din urmă nu costă suplimentar
După ani de rugăciuni din partea clienților, Starbucks în sfârșit renunțați la taxele suplimentare Începând cu 7 noiembrie, înlocuitorii săi de lapte vor fi afectați.
Laptele de migdale va fi disponibil în anumite magazine Starbucks din Statele Unite până la sfârșitul lunii septembrie.
Sursa: Starbucks
Mai larg, Starbucks nu intenționează să modifice prețurile în America de Nord în următorul său an fiscal, care se încheie la începutul lunii octombrie, într-un efort de a îmbunătăți percepția consumatorilor cu privire la prețurile sale.
Directorii au indicat rezistența din partea creșterii prețurilor ca fiind unul dintre motivele pentru care clienții ocazionali au încetat să viziteze magazinele sale.