
Dominika Zarzycka |. Dominika Zarzycka Noor Fotografie |
de la Amazon Afacerea de publicitate online a generat venituri de 14,3 miliarde USD în trimestrul al treilea, o creștere de 19% față de anul precedent, în conformitate cu așteptările analiștilor de 14,3 miliarde USD.
Gigantul tehnologic din Seattle a lansat rezultate financiare pentru unitatea sa de publicitate în creștere, ca parte a strategiei sale. Ultimul raport de profit Joi. Vânzările totale ale Amazon în trimestrul trei au fost de 158,9 miliarde de dolari, mai mari decât așteptările analiştilor de 157,2 miliarde de dolari.
Afacerea de publicitate online a Amazon încă reprezintă o mică parte din afacerea generală a companiei, dar creșterea sa de-a lungul anilor a făcut din aceasta o parte majoră a afacerii. concurent ajunge scrisoare şi Yuanlider pe piața de publicitate digitală. Potrivit datelor furnizate CNBC de către Emarketer, Google de la Alphabet reprezintă în prezent 27,7% din piața globală de publicitate digitală, urmată de Meta cu 22,8% și Amazon cu 8,8%.
Yuan Sezonul 3 Veniturile din publicitate au ajuns la 39,9 miliarde de dolari, o creștere cu 19% față de anul precedent. Aceasta a fost puțin mai mare decât așteptările analiștilor de 39,49 miliarde de dolari, potrivit StreetAccount. Publicitatea a reprezentat 98,3% din veniturile totale ale Meta în trimestrul al treilea.
Venitul publicitar al Alphabet în trimestrul trei ajunge la 65,85 miliarde USD Compania a raportat Marţi. Aceasta a fost o creștere cu 10% față de 59,65 miliarde de dolari din anul precedent. În plus, vânzările de publicitate ale unității YouTube a companiei au crescut cu 12% de la an la an, până la 8,92 miliarde USD.
