Pe 24 octombrie 2024, în portul Zeebrugge din Belgia au fost parcate mașini noi, inclusiv noile mașini electrice fabricate în China de la BYD.
Yves Herman |
Producător chinez de vehicule electrice BYD Raportează venituri din al treilea trimestru care depășesc rivalii uriași Tesla primul.
BYD a raportat venituri pe întregul an miercuri Pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 201,12 miliarde de yuani (28,24 miliarde USD), o creștere cu 24% față de aceeași perioadă a anului trecut. aceasta depaseste Venituri Tesla 25,18 miliarde de dolari Raportat simultan.
Este o premieră pentru gigantul EV din Beijing, deoarece a înregistrat o performanță solidă, în ciuda unei tendințe de scădere a vehiculelor electrice în China continentală. Vânzările de mașini ale companiei au atins un nivel record august.
Cel puțin jumătate din vânzările BYD sunt hibrizi, în timp ce mașinile Tesla sunt doar cu baterie.
Dar din perspectiva profitului net, Tesla încă conduce.
Profitul net al producătorului auto american din iulie până în septembrie a fost de 2,18 miliarde de dolari, o creștere anuală de 16,2%. Profitul companiei chinezești BYD a crescut cu 11,5% la 11,6 miliarde de yuani în aceeași perioadă.
De asemenea, Tesla rămâne în fruntea listei în vânzările de la începutul anului, cu veniturile totale ale BYD de aproximativ 70,53 miliarde USD la 71,98 miliarde USD.
BYD este unul dintre cei mai cunoscuți producători de vehicule electrice din China, cea mai mare piață auto din lume, unde trebuie să concureze cu rivalii interni și globali pentru dominație.
Pe terenul de acasă al BYD, Tesla de la Elon Musk este unul dintre cei mai puternici concurenți ai săi. Modelul Y a rămas cel mai bine vândut vehicul electric alimentat cu baterii din China în septembrie, Potrivit China Automotive Network masina acasa. Pescăruşul lui BYD a urmat îndeaproape, ocupând locul al doilea.
Odată cu intrarea în vigoare a tarifelor UE săptămâna aceasta, concurența s-ar putea să devină mai acerbă, în ciuda Chinei Dezaproba.
Miercuri, U.E. declara Va crește tarifele la vehiculele electrice din China, cu tarife de până la 45,3%.
Tarifele suplimentare variază de la 7,8% pentru Tesla la 35,3% pentru Tesla Motor SAICcare va fi suprapusă peste taxa standard de import de 10% pentru toate vehiculele electrice.
În ciuda tarifelor la BYD și Tesla Reducere față de propunerea anterioarăAmbii producători auto au luat măsuri pentru a crește producția în Europa care îi vor ajuta să evite tarifele.
Reuters raport La începutul acestei luni, Tesla a primit aprobarea de a dubla capacitatea de producție a fabricii sale din Berlin.
Și BYD declara Anul trecut a deschis un magazin în Ungaria. În iulie, producătorul auto chinez a spus că va investi 1 miliard de dolari investit într-o fabrică din Turciacare are o uniune vamală cu Uniunea Europeană.
— Evelyn Cheng de la CNBC a contribuit la acest raport.