November 2, 2024

Elena Bonvicini nu și-a propus să înceapă o marcă de denim de mai multe milioane de dolari pentru a fi purtată de oameni ca Taylor Swift. Gigi Hadid şi Kendall Jenner. Îi place pur și simplu cumpărăturile economice.

În adolescență, originara din California de Sud își vizita bunicii în Wisconsin în fiecare vară. Ea cutreiera magazinele second-hand din zonă, cercetând denim, căutând Levi’s pe care să-l transforme în pantaloni scurți pentru ea și prietenii ei.

Inițial, nu trebuia să fie o afacere. Lui Bonvicini îi plăcea să facă tăieturi și, așa cum a spus ea pentru CNBC Make It, „întotdeauna i-a plăcut să aibă ceva ce nimeni altcineva nu avea, dar asta s-a schimbat când s-a întors la liceu și cineva a întrebat despre pantalonii ei”.

„Am fost oprită de o fată la două niveluri mai jos de mine și mi-a spus: „Doamne, de unde ai aceste pantaloni scurți?””, explică Bonvicini, acum în vârstă de 25 de ani. „Am spus „Oh, am făcut asta!” și ea a spus „Pot să cumpăr o pereche?”

Bonvicini nu vânduse niciodată haine înainte, așa că s-a bazat pe cea mai bună „ghicire” ei pentru a prețui prima ei vânzare la 30 de dolari. Tot mai multe fete au început să o întrebe pe Bonvicini despre pantaloni, iar tânăra designer și-a dat seama că are o afacere pe mână.

Asta a fost înainte de Depop sau Poshmark, așa că upciclarea și cumpărarea de haine de la magazinele second-hand și a le face drăguțe a fost o idee nouă.

Elena Bonvisini

Fondatorul EB Denim

Bonvicini a vândut în curând sute de perechi de pantaloni vintage reutilizați colegilor de clasă din liceul ei și din alte școli din zonă. În fiecare vineri, își instalează un magazin în vestiarul de la sala de sport, vânzând blugi cu 10 USD perechea.

„Le-aș întinde pe toate pe podeaua dressingului și fetele veneau la petrecerile de montaj”, a spus ea. „Aceasta a fost înainte de Depop sau Poshmark, așa că upciclarea și cumpărarea de haine de la magazine second-hand și a le face drăguțe a fost o idee nouă”.

Chiar și prin taxarea prietenilor și colegilor de clasă cu 10 sau 30 de dolari pentru o pereche de blugi, Bonvicini a făcut un profit ordonat.

„În Midwest, cumpăr[blugi]cu 50 de cenți. În unele locuri, poți cumpăra un sac de gunoi plin cu orice pentru 8 dolari. Probabil că aș putea pune 20 de perechi de blugi într-o geantă”, a spus ea. „Există marje de profit uriașe acolo”.

Când pantalonii scurți erau în afara sezonului, ea i-a cerut mamei ei o mașină de cusut pentru a putea încerca să transforme blugii vintage pentru băieți în ceva ce ea și clienții ei adolescenți ar putea purta. Mama ei a fost de acord să-i cumpere o mașină de 300 de dolari, dar cu o condiție: vor urma cursuri de cusut la Joann Fabrics local.

Pe măsură ce se apropia de absolvirea liceului, Bonvicini era hotărâtă să-și dezvolte brandul. Ea și-a creat un cont Etsy la vârsta de 18 ani și a început să folosească rețelele sociale pentru a ajuta EB Denim să devină următorul lucru important.

Ducând EB Denim la următorul nivel

Elena Bonvicini a început să facă pantaloni scurți doar pentru distracție, până și-a dat seama că are o afacere pe mână.

Denim EB

Bonvicini a știut de la început că cel mai bun mod de a atrage mai multă atenție asupra modelelor ei a fost ca oamenii populari să le poarte.

„Am decis să iau legătura cu oamenii de pe Instagram pe care i-am considerat cool, să le trimit mesaje, să le găsesc e-mailurile”, a spus ea. „Nu-mi pasă dacă îl publică sau nu. Vreau doar să-mi vadă designul”.

Strategia de a oferi cadouri a dat roade. Adolescenta fondatoare a fost șocată nu doar să primească răspunsuri de la influenți și iconițe de modă precum Chiara Ferragni și Danielle Bernstein, ci și să le vadă postând fotografii cu ei înșiși purtând hainele ei.

„Este ca italiana Kylie Jenner”, a spus ea despre Ferragni. “Nu mă așteptam să revină la mine. Am contactat fiecare e-mail pe care l-am găsit și în cele din urmă asistentul ei a răspuns.”

Expunerea sa dovedit a avea beneficii imediate pentru afacerea ei.

„Am început să văd trafic pe site-ul nostru și o rentabilitate imediată a investiției”, a spus ea. “A fost doar o vânzare instantanee. Atunci am știut cu adevărat că am ceva.”

Vreau să ajung la oameni care cred că sunt cool. Nu-mi pasă dacă o publică. Vreau doar să aibă designul meu.

Elena Bonvisini

Fondatorul EB Denim

În timp ce era la facultate, Bonvicini a muncit din greu pentru a extinde EB Denim. Ea a angajat un asistent pentru a-și ajuta să expedieze comenzile primite prin intermediul site-ului ei. Weekend-urile ei ar fi petrecute la Melrose Trading Post sau la Rose Bowl Flea Market cumpărând sute de perechi de blugi și construind relații cu vânzătorii.

Ea a adăugat câteva modele noi la Levi’s reproiectat, și-a mărit inventarul și a continuat să ofere blugi celebrităților și influențelor. De asemenea, ea a continuat să vândă colegilor de clasă – de data aceasta către surorile USC. Blugii de 10 USD au dispărut. Acum, ea percepe 220 de dolari pentru produsele ei mai sofisticate.

„Aș avea un spectacol de garderobă la casa sororității și aș invita toate fetele”, a spus ea. „Am făcut acest lucru în care, dacă au postat o poveste pe Instagram, aveau o reducere de 10% la finalizarea comenzii. Așa că fiecare fată ar posta-o, o punea în feed-ul lor”.

Bonvicini a achiziționat fiecare pereche de blugi pentru aproximativ 20 de dolari, a cheltuit 14 dolari pentru a le relua și apoi i-a spălat într-o mașină de spălat acasă. Pentru a ține pasul cu o astfel de cerere, Bonvicini a angajat croitori pentru a-și face blugi la comandă conform specificațiilor ei. În cea mai bună zi a ei, a spus ea, a vândut pantaloni în valoare de 12.000 de dolari în doar câteva ore.

Pe măsură ce marca ei a continuat să câștige impuls, ea a angajat o agenție de PR pentru a o ajuta să-și extindă acoperirea și să reinvestească profiturile în compania ei.

„Nu vreau să fie o mașină de făcut bani”, a spus ea. „Întotdeauna am știut că, pentru ca ea să crească în această viziune, trebuia să pun tot ce puteam în ea.”

Tânărul de 25 de ani a adăugat: „Există o lume imensă, cu o mulțime de oameni pe care nu am acces și pe care nu îi pot atinge. „De ce ar reacționa acești oameni la un tânăr de 19 ani? Primul loc în care am fost foarte norocos (compania mea) m-a adus pe Kylie Jenner, Hailey Bieber, Gigi Hadid, Bella Hadid.

Expunerea a adus, de asemenea, EB Denim în comercianții cu amănuntul de ultimă generație, cum ar fi în jurul şi magazin universal selfridges. Până la facultate, EB Denim avea venituri de peste 1 milion de dolari și avea o mână de angajați și stagiari, a spus ea. De fapt, marca se descurcă atât de bine încât se gândește să părăsească USC în totalitate.

„Am vrut să renunț”, a spus ea, „dar mama a spus: „Ar fi bine să stai la școală!”

În schimb, s-a concentrat pe învățare și pe încercarea de a aplica tot ceea ce a învățat în afacerea ei.

„De câte ori avem o misiune de pornire, o fac marca mea”, a spus ea. „M-a făcut să mă gândesc la totul într-o perspectivă mai profesională și mai complexă și cred că asta m-a ajutat în multe feluri.”

Efect de sârmă Taylor

EB Denim a continuat să crească în următorii câțiva ani, adăugând rochii, tricouri și jachete. Rămâne un favorit printre influenți și creatori de gust.

Totul a ajuns la un cap după premiile Video Music Awards 2023.

Echipa Bonvicini a fost anunțată de stilistul lui Taylor Swift că vedeta pop va purta o piesă EB Denim, dar nu știu care sau când. Apoi, în timp ce participa la o petrecere din Săptămâna Modei, telefonul lui Bonvicini a început să bâzâie.

„Îmi amintesc că m-am uitat la telefon la trei dimineața și cineva mi-a trimis o poză cu Taylor Swift ieșind din VMA purtând această rochie după o petrecere”, a spus ea. „Eu am zis: „Oh, e grozav”.

„În dimineața următoare, m-am trezit cu mahmureală și am văzut (atât de multe) notificări Shopify”, a continuat Bovincini. — Amintiți-vă, această rochie a costat aproximativ 500 de dolari. Am rămas uluit.

Datorită acestor memento-uri, marca este gata să trimită comunicate de presă către magazine, așa cum a făcut EB Denim nenumărate articol și o rezumat care documentează stilul Swift.

EB Denim se așteaptă să obțină venituri de 3 milioane de dolari în acest an, mult departe de veniturile de 30 de dolari cu care a început anul. În ciuda succesului lui Bowencini, uneori este greu de crezut cât de departe a ajuns.

„Sufer de sindromul impostorului”, a spus ea râzând. „Bănuiesc că nici acum nu mă simt femeie de afaceri”.

Vrei să faci mai mulți bani la serviciu? Urmează noul curs online al CNBCCum să negociezi un salariu mai mare. Instructorii experți vă vor învăța abilitățile de care aveți nevoie pentru a câștiga un salariu mai mare, inclusiv cum să vă pregătiți și să construiți încrederea, ce să faceți și să spuneți și cum să creați o contraofertă. Începând de astăzi, utilizați codul de cupon EARLYBIRD pentru a obține o reducere introductivă de 50% până pe 26 noiembrie 2024.

adăuga,Abonați-vă la CNBC Make It Newsletter Obțineți sfaturi și trucuri pentru a avea succes în muncă, bani și viață.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *