Pe 28 iunie 2024, la Atena, Grecia, un turist a făcut o fotografie în timp ce vedea Propileea Acropolei în fundal.
Elias Marku |
Zborurile între SUA și Europa nu au fost mai ieftine în trei ani, imediat după ce multe țări au ridicat reglementările din era Covid-19.
Chiar și toamna târziu și iarna, care sunt în mod tradițional sezoane joase (cu excepția sărbătorilor majore), prețurile biletelor sunt mici.
„Umplerea locurilor este brutală în aceste perioade ale anului”, a spus Brett Snyder, scriitor pentru site-ul web din industria turismului Cranky Flier.
Tarifele „de mare valoare” peste Atlantic către Europa au fost în medie de 578 de dolari în noiembrie, în scădere față de 619 de dolari cu un an mai devreme, potrivit companiei de urmărire a zborurilor Hopper.
Datele Hopper arată că acesta este cel mai mic tarif cu reducere în această lună din 2021, când era de 479 USD și cu multe călătorii internaționale în stagnare din cauza pandemiei.
Hopper a spus că în ianuarie, după vacanța de la sfârșitul anului, tarifele sunt și mai mici în 2025: 558 USD pentru aceeași lună din 2024, comparativ cu 578 USD pentru aceeași lună în 2024, dar în creștere de la 488 USD în ianuarie 2022 Dollar.
Pe de altă parte, biletul de avion intern în Statele Unite a fost mai scump în fiecare lună din noiembrie până în martie decât a fost anul trecut.
Multe companii aeriene au probleme financiare companiile aeriene spirit profitabil Southwest Airlines Reducerea zborurilor sau reducerea planurilor de creștere pentru anul viitor ar putea ajuta la menținerea fermă a tarifelor din SUA. De asemenea, deficitul de avioane limitează companiile aeriene să adauge un număr mare de zboruri.
Directorii celor mai mari companii aeriene din SUA au avut, de asemenea, unele perioade de cerere generală slabă, Delta Air Lines, United Airlines şi American Airlines Am spus deja, cu o săptămână înainte și după ce am apelat la Statele Unite alegeri prezidentiale Marţi.
Cum au ajuns companiile aeriene aici
Companiile aeriene se întrec pentru a adăuga locuri la zborurile dintre Statele Unite și Europa pentru a satisface cererea de călătorii post-pandemie.
Această acumulare nu are loc numai în lunile de vârf. Directorii au remarcat că văd mai multe Cerere în afara sezonului Ce așteaptă călătorii în Europa Scăpați de temperaturile fierbinți de vară și de aglomerația. Prin urmare, au crescut și zborurile în afara perioadelor de vârf.
Capacitatea companiilor aeriene între SUA și Europa în al patrulea trimestru a fost ușor mai mică decât anul trecut, dar mai mare decât în 2019 și aproape dublu față de aceeași perioadă din 2021, arată datele Cirium.
„Mă aștept ca tarifele aeriene (către Europa) să fie mai mici anul viitor”, a spus Haley Berg, economist șef la Hopper.
Acum, după doi ani buni în călătoriile europene, mulți pasageri tocmai s-au întors din călătorii pe distanțe lungi către destinații populare precum Spania și Italia, ceea ce înseamnă că mai puțini oameni ocupă locuri în extrasezon.
„Nu este un fruct la fel de josnic ca anul trecut, unde companiile aeriene pot doar tipări bani”, a spus Scott Keyes, fondatorul aplicației de călătorie Going (cunoscută anterior ca Scott’s Cheap Flights).
Companiile aeriene în mod tradițional reduc zborurile în afara sezonului, dar anul acesta prețurile sunt și mai ieftine.
— Asta este, spuse Case. „Când trebuie să iasă și să facă reduceri, trebuie să stimuleze cererea”.
Pentru a împiedica călătorii să se obosească de elementele de bază ale vacanțelor europene când va ajunge anul viitor vârful de călătorie cu vreme caldă, companiile aeriene încearcă ceva nou. United Airlines Menționând că mulți clienți călătoresc deja în marile orașe europene, compania aeriană intenționează să o facă extinde programul său Anul viitor vor fi mai multe destinații necunoscute, cum ar fi Groenlanda și Mongolia.
„Poziția noastră financiară în afara centrelor noastre partenere este la fel de puternică”, a declarat directorul comercial al United, Andrew Nocella, la un apel pentru venituri luna trecută, „Așa că căutăm la nivel global și căutăm noi destinații, căutăm destinații populare și locuri unde, cele mai multe important, putem face bani.”