Pe 21 aprilie 2023, pe un drum rural din Arco, Idaho, a apărut un semn care disprețuiește Bud Light. Producătorul de bere Bud Light Anheuser-Busch se confruntă cu reacții adverse după ce compania a sponsorizat două postări pe Instagram ale unei femei transgender.
Natalie Belling | Natalie Bellinghetti Fotografii
Retailerii se confruntă cu un echilibru dificil atunci când intră pe piață Cel mai important sezon de cumpărături de sărbători – De data aceasta este vorba despre inițiativele DEI.
Compania este Fiți pregătiți pentru reacții adverse Se referă la politicile de diversitate, echitate și incluziune și doriți să evitați înstrăinarea clienților care ar putea crede că marca este prea trezită sau nu este suficient de trezită. Unii solicită sfaturi de la consultanți externi cu privire la modul de a evita criticile, în timp ce alții aleg să nu participe la evenimente publice pe această temă, deoarece reacția împotriva planurilor de echitate și incluziune crește în perioada premergătoare alegerilor prezidențiale din 2024.
CNBC a discutat cu o serie de persoane din interiorul industriei de retail, strategi și personal care au vorbit cu sinceritate, cu condiția anonimatului.
„Există un sentiment palpabil în comerțul cu amănuntul pe care nimeni nu vrea să-l cumpere aprovizionarea tractorului„d”, a spus un insider al industriei de retail despre decizia companiei. Examinați o serie de inițiative DEI Activistul conservator Robby Starbuck a criticat politicile online.
„Comercianții cu amănuntul care își folosesc propriile echipamente vor să fie foarte proactivi în ceea ce privește DEI”, a spus persoana, „Dar acum nu vor să facă publice niciuna dintre opiniile lor, deoarece vor să poată comercializa produse pentru toată lumea și a devenit. o problemă politică stupidă”.
Preocupările cu amănuntul cu privire la DEI vin în urma unui număr de companii de profil înalt, care se confruntă cu consumatorii, inclusiv Lowe’s, aprovizionare cu tractoare, Vad şi Molson Coors – mergi înapoi Unele dintre politicile lor de echitate și incluziune ultimele luni. Schimbările includ încetarea sponsorizării festivalurilor Pride și ruperea legăturilor cu grupul de susținere LGBTQ+ Human Rights Campaign.
În diferite industrii, unele companii reduc, de asemenea, pozițiile DEI. Între 2019 și 2022, noile posturi de șef pentru diversitate și incluziune au crescut cu aproape 170%, Potrivit unui studiu realizat de LinkedIndar numărul de noi deschideri pentru acest tip de rol a scăzut în ultimul an, în timp ce companiilor le place Google şi Yuan au Reduceți personalul și reduceți dimensiunea proiectului Aparține DEI.
În explicarea deciziei lor de a reduce DEI, unele companii, cum ar fi Lowe’s, au citat decizii recente ale Curții Supreme din SUA: acțiune afirmativă ilegală acționează ca un catalizator pentru revizuirea politicilor sale. În mod privat, mulți comercianți cu amănuntul își fac griji să piardă clienți și să devină ținta unei reacții conservatoare, au declarat persoane din industrie pentru CNBC.
anul trecut, Anheuser-BuschBud Light și Ţintă Campaniile de marketing se confruntă cu reacții adverse severe Seria de produse Pentru comunitatea LGBTQ și scăderea vânzărilor ca rezultat. Când un retailer este un potențial Nu prea stelar În perioada cumpărăturilor de sărbători, vor să se asigure că nu fac sau nu spun nimic care ar putea avea același efect.
preocupări legate de evenimentele publice
Accentul din ce în ce mai mare pus pe eforturile publice ale DEI, în special într-un an electoral extrem de politizat, a aruncat o pază asupra unor evenimente din industrie.
La sfârșitul lunii septembrie, Asociația liderilor din industria de retail și-a găzduit summitul anual pentru profesioniștii în comunicații corporative. Evenimentul din acest an, desfășurat în colaborare cu Diversity Equity and Inclusion Leadership Council al RILA, a dus la îngrijorări în rândul unor comercianți cu amănuntul cu privire la aspectul de a participa la eveniment, potrivit unei persoane care a participat și a vorbit cu participanții care și-au exprimat rezerve.
RILA a refuzat să comenteze.
Un fost director de retail, care nu a participat la eveniment, dar sfătuiește adesea comercianții cu amănuntul cotați la bursă, a spus că unele companii au dreptate să-și facă griji să participe, deoarece „s-ar putea să nu fie la fel de eficient”.
„Valea se întoarce cu siguranță împotriva planului DE&I”, a spus fostul executiv, care a cerut anonimatul pentru a face acest lucru cu sinceritate. „Cred că are foarte mult de-a face cu alegerile… Dacă ești CEO și te gândești dacă (Donald) Trump va câștiga sau dacă (Kamala) Harris va câștiga și tu ești fiind egoist… atunci înțeleg de ce trebuie să-ți acorzi pariurile.
Această persoană a numit-o o „situație de câștig-câștig”, în special pentru comercianții mari cu amănuntul cu baze mari de clienți care se întind pe ambele părți ale spectrului politic.
Pregătește-te pentru o revenire
Un strateg de la o firmă de consultanță de top din New York a declarat recent pentru CNBC că principala preocupare cu care se confruntă clienții lor cu amănuntul este DEI și cum ar trebui să se pregătească pentru o potențială reacție sau să anuleze preventiv anumite politici și practici pentru a evita complet această situație. Unele discuții includ dacă să participe la parada anuală a mândriei gay și cum să comunice angajaților orice modificare a politicii.
„Comercianții cu amănuntul sunt întotdeauna concentrați pe ceea ce vând acolo. Cred că sunt supuși mai multor presiuni”, a spus Sonia Lapinsky, lider global în practica de modă la firma de consultanță AlixPartners. „Dacă te gândești la această perioadă a anului, ei vor merge în cele mai mari momente ale sezonului de vânzări în acest moment. Dacă ne uităm la un anumit moment în timp, ultimul lucru pe care doresc să-l facă este potențial să deranjeze consumatorii sau să genereze o publicitate negativă despre produsul lor, deci sunt foarte sensibili și foarte concentrați. .
Labinski indică un recent sondaj de încredere a consumatorilor Un raport lansat de AlixPartners arată că mai puțin de jumătate dintre consumatorii Millennial consideră că este important ca retaileri să-și reflecte valorile în mesaje, interacțiuni și marketing.
„Atunci coborâm de acolo, deci Millennials sunt la 45%, Gen Z și Gen 16%”, a spus Lapinsky.
Cu toate acestea, asta nu înseamnă că comercianții cu amănuntul nu ar trebui să ia în considerare DEI atunci când dezvoltă strategii de afaceri, a spus Lapinsky.
„Dacă aș proiecta o linie de produse sau chiar un serviciu sau ceva de genul acesta și nu aș avea o reprezentare largă a oamenilor care creează acele produse, cred că aș rata rapid pulsul a ceea ce gândesc consumatorii mei.” spuse Labinski. „Deci, chiar dacă spun că nu trebuie să vadă acest lucru în mesaje, trebuie să-l vadă în produsul care rezonează cu ei, experiența care rezonează cu ei și nivelul de serviciu care rezonează cu ei, și asta este vor face diferența în funcție de cine sunt și de unde vin.