November 4, 2024

Max Levchin, co-fondator al PayPal Inc. și CEO al Affirm, a ocupat centrul scenei în prima zi a Collision 2019, care a avut loc la Centrul Enercare din Toronto, Canada.

Vaughn Ridley |. Arhivele sportive |

Londra – Cumpărați acum, plătiți mai târziu Compania confirma Împrumuturile în rate au fost lansate luni în Marea Britanie, marcând prima extindere a companiei în străinătate.

Fondată în 2012, Affirm este o companie americană fintech care oferă opțiuni flexibile de rate. Compania spune că subscrie fiecare tranzacție înainte de a lua o decizie de împrumut și nu percepe comisioane de întârziere.

Affirm, care este autorizat de Financial Conduct Authority, a declarat că produsele sale din Marea Britanie vor include opțiuni de plată lunară fără dobândă și purtătoare de dobândă. Dobânda pentru planurile sale va fi fixată și calculată pe baza principalului inițial, ceea ce înseamnă că dobânda nu va crește sau nu va crește.

Expansiunea companiei în Marea Britanie marchează prima sa incursiune pe piețele din afara SUA și Canada. La nivel global, Affirm are peste 50 de milioane de utilizatori și peste 300.000 de comercianți activi, inclusiv Amazon, Cumpărături şi Walmart.

Primii comercianți din Marea Britanie care au oferit Affirm ca metodă de plată includ site-ul de rezervare a zborurilor Alternative Airlines și compania de procesare a plăților Fexco. Affirm a spus că se așteaptă să adauge mai multe mărci în lunile următoare.

CEO-ul Affirm, Max Levchin, a declarat pentru CNBC că compania lucrează la lansarea produsului în Marea Britanie de mai bine de un an. Levchin a spus că Affirm a ales Marea Britanie ca prima sa țintă de expansiune în străinătate, deoarece a înregistrat o cerere uriașă din partea comercianților din țară.

Levchin a spus într-un interviu săptămâna trecută înainte de lansarea Affirm în Marea Britanie că „este o piață uriașă și este vorbitoare de engleză”, potrivită pentru afacere. În cele din urmă, Affirm se va extinde și pe alte piețe care nu vorbesc engleza, dar asta va necesita mai multă muncă, a adăugat el.

„Există o mulțime de concurenți aici și toți servesc piața cu înțelepciune. Dar când începem să facem relații cu comercianții, este doar pentru a vedea dacă piața locală este saturată? Toată lumea simte că este bine deservită? “, a spus Levchin… „Primim atât de multă tracțiune. Genul ăsta încheie afacerea pentru noi”.

Concurența este acerbă

Concurența în sectorul fintech din Regatul Unit este acerbă. În segmentul „cumpărați acum, plătiți mai târziu” pe care se concentrează Affirm, compania va găsi concurență de la jucători mari precum Klarna. Blocky Clearpay, Zilch și PayPalcare intră pe piața BNPL în 2020.

Levchin a spus că Affirm diferă de unii dintre acești jucători prin faptul că gama sa de produse de finanțare le permite clienților să-și plătească achizițiile pe o perioadă mai lungă de timp. Affirm, de exemplu, oferă planuri de plată până la 36 de luni.

Lansarea Affirm în Marea Britanie vine în timp ce guvernul britanic se consultă cu privire la planurile de reglementare a industriei de cumpărare acum, plătire mai târziu.

Una dintre măsurile cheie luate în considerare de guvern este planurile de a solicita furnizorilor BNPL să ofere mesaje clare consumatorilor, asigurându-se că oamenii nu plătesc mai mult decât își pot permite și oferind clienților drepturi dacă lucrurile merg prost.

„În general, salutăm o reglementare atentă care aduce munca pe piață pentru a face ceea ce trebuie, dar știe și cum să nu cauzeze prea multe probleme clientului final”, a spus Levchin.

“Este bine să ne spuneți înainte de a împrumuta bani că lucrăm mult în fundal. Suntem foarte buni la automatizare. Suntem foarte buni la scrierea de software. Vom face treaba”, a adăugat el. . „Este periculos să punem responsabilitatea pe consumatori”.

Afirmă a primit autorizație de la autoritatea de reglementare a serviciilor financiare din țară, Autoritatea de Conduită Financiară, după luni de discuții cu autoritățile de reglementare, a spus Levchin. El a adăugat că „buna reputație” a companiei a ajutat.

“Nu am perceput niciodată un ban în taxe de întârziere. Nu facem dobânzi de întârziere. Nu facem niciuna dintre practicile anti-consum cu care se luptă oamenii”, a declarat Levchin pentru CNBC. „Așa că avem o reputație bună, nepătată, deoarece sprijinim consumatorii foarte atent. Comercianților le place asta”.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *