Profesioniștii își împărtășesc opiniile despre piața fierbinte a vehiculelor electrice din China
Piața aprinsă de vehicule electrice din China a fost impresionată de investitori, iar un analist consideră că industria are potențial de creștere în continuare. Vincent Sun, analist senior la Morningstar, a declarat: „Piața de vehicule electrice din China este cea mai mare din lume și este în creștere rapidă, într-un interviu acordat la CNBC Pro pe 1 noiembrie, Sun a spus că vânzările de vehicule electrice au crescut cu 31%. sfârşitul celui de-al treilea trimestru al acestui an %, ajungând la aproximativ 8 milioane de vehicule, şi suntem încă optimişti cu privire la creşterea industriei. Aceasta înseamnă că rata de penetrare a pieței auto din China în septembrie a fost de 49%. Privind în perspectivă, el se așteaptă ca vânzările de vehicule electrice să crească cu încă 20% până la 25%, susținute de subvenții guvernamentale, îmbunătățiri ale tehnologiei vehiculelor și lansarea de noi modele care oferă consumatorilor mai multe opțiuni. Sun a mai prezis că vehiculele electrice alimentate cu baterii și vehiculele electrice hibride plug-in vor „continua să depășească întreaga industrie auto” și vor lua parte de la motorul cu ardere internă „China Camry”. La scară mai mică. Sun crede că concurența și presiunea prețurilor pe piața internă pot afecta marjele de profit ale BYD pe termen scurt. Cu toate acestea, el a spus că „vânzările puternice ar trebui să conducă la creșterea veniturilor”. BYD și NIO sunt evaluate cu 4 stele, în timp ce Xpeng Motors este cotată cu 3 stele. „Credem că NIO rămâne atractivă pentru investitorii pe termen lung, care au răbdare cu extinderea noului brand NIO Onvo. Pentru Xpeng Motors, credem că avantajele noului model Mona M03 au fost practic evaluate”, a explicat el. Cu toate acestea, Jason Hsu de la Rayliant Global Advisors consideră că va fi dificil pentru producătorii auto mai mici să capteze cota BYD. “Cred că (BYD) este Camry din China. Nu există prea mult spațiu de deplasare pentru alții. Așa că cred că jocul s-a încheiat pentru alte mărci locale”, a declarat fondatorul și directorul de investiții al managerului de active pentru CNBC luna trecută. prelegeri profesionale. „BYD are doar o structură de costuri mai mici, are un astfel de avantaj în ceea ce privește scara de producție și, având în vedere cât timp a fost în acest spațiu și capacitățile sale de producție – cred că toată lumea este împinsă la margine în acest moment pentru a participa ca o piață de nișă. BYD a făcut titluri săptămâna trecută, când a raportat o creștere anuală de 24% a veniturilor, la 201,12 miliarde de yuani (28,24 miliarde de dolari), depășind cele de 25,18 miliarde de dolari raportate de rivalul său din SUA, Tesla, în aceeași perioadă. Profitul net în trimestrul al treilea a crescut cu aproape 12. La 11,6 miliarde de yuani, Tesla operează și în China, unde produce vehicule Model 3 și Model Y pe piața internă a crescut cu 66%, până la 72.000 de unități BYD și Tesla au „separare bună”, deoarece nu sunt considerați concurenți pe piața chineză „Nu îmi voi face griji pentru Tesla în China din cauza ascensiunii BYD pe piață”, a explicat el. În schimb, opinia lui Xu este că Tesla trebuie să se „reimagineze în China”, unde este văzută ca o marcă premium, mai degrabă decât opțiunea low-cost pe care o poziționează în Statele Unite.