Potrivit raportului Bounce 2023, Singapore Airlines este a doua cea mai mare companie aeriană internațională.
Fotografii Noor |. Fotografii Noor |
Singapore Airlines intenționează să adauge o cabină cu patru locuri la clasa întâi aeronavei Airbus pe care o folosește pentru zborurile sale cel mai lung traseucare este conceput pentru a atrage călătorii cu cheltuieli mari să ia zboruri care durează până la 17 ore.
Compania aeriană va adăuga noile locuri pe șapte Airbus A350-900 URL, sau aeronave cu rază ultra-lungă, care sunt utilizate pentru călătorii pe distanțe lungi, inclusiv pentru cea mai lungă călătorie între New York și Singapore. De asemenea, va moderniza cabinele avioanelor Airbus pe distanțe lungi cu noi scaune din clasa business, care pot include apartamente cu uși glisante, un design popular pe care companiile aeriene îl adoptă din ce în ce mai mult pentru a oferi confidențialitate ca avantaj la bord.
Singapore a declarat că noile scaune de clasa întâi și business vor fi echipate cu noi sisteme de divertisment în zbor, dar compania aeriană nu a dezvăluit mai multe detalii despre noile cabine. CEO-ul Goh Choon Phong a declarat într-un comunicat de presă că vor „împinge granițele confortului, luxului și modernității”.
Compania aeriană are Investește miliarde de dolari Renovarea cabinelor lor premium pentru a atrage călătorii dispuși să plătească pentru mai mult spațiu la bord. Acestea variază de la compania aeriană internațională Singapore Airlines până la companii aeriene mai mici, cum ar fi JetBlue AirwaysAvioanele sale cu rază lungă de acțiune cu două culoar utilizate pentru călătoriile transatlantice au apartamente cu uși glisante.
Programul de renovare al Singapore include, de asemenea, instalarea de noi cabine pe 34 de aeronave Airbus A350 cu rază lungă de acțiune, parte a unui efort de 1,1 miliarde de dolari S (aproximativ 835 de milioane de dolari SUA) programat să intre în funcțiune la jumătatea anului 2026. Aeronava va avea în continuare 42 de locuri la clasa business, 24 de locuri premium economice și 192 de locuri standard economice, în creștere față de 187 de locuri economice în configurația actuală a aeronavei.
Avioanele ultra-lungi au acum doar cabine business și premium economice. Noul design de primă clasă va crește numărul total de locuri din clasa business de la 67 la 70, iar locurile premium economice la 58 de la actualele 94, potrivit site-ului companiei aeriene.
Majoritatea companiilor aeriene din SUA au eliminat sau sunt în proces de eliminare a clasei întâi pe distanțe lungi în favoarea cabinelor mai mari de clasă business.
American Airlines Boeing 787-9 Flagship Suite
Sursa: American Airlines
American Airlines Da Transformare Unele dintre aeronavele sale Boeing 777 vor fi echipate cu o cabină de 70 de locuri la clasa business în loc de cabine separate de clasă întâi și business, iar scaunele din clasa business de pe aeronavele sale 777 și Boeing 787 Dreamliner vor fi modernizate pentru a include un design de ușă glisantă. Problemele lanțului de aprovizionare au încetinit unele modernizări pe fondul cererii la nivel de industrie pentru scaune premium.
Cu toate acestea, unele companii aeriene intenționează să păstreze clasa întâi, cel puțin pe unele rute. Noua cabină „suite” de primă clasă a Lufthansa își va face debutul pe 9 noiembrie.