Mai întâi a venit Black Friday, apoi Cyber Monday.
Acum, consumatorii înfometați de oferte au un motiv să cumpere online pentru o zi în plus. „Travel Tuesday” – prima marți după vacanța de Ziua Recunoștinței din SUA – se adresează celor care caută reduceri de călătorie, mai degrabă decât televizoare cu ecran plat.
Potrivit unui raport publicat, popularitatea căutărilor pentru „Marți Călătorie” a crescut cu peste 500% din 2021 până în 2023McKinsey & Company joi.
McKinsey a spus că căutările au fost cele mai mari în rândul consumatorilor din Statele Unite și Canada, dar interesul crește și în Australia, Regatul Unit, Țările de Jos și Spania.
Google Trends susține acest lucru, arătând că volumul de căutări pentru „Marți de călătorie” a început în noiembrie 2017, a scăzut în timpul pandemiei și a crescut brusc în 2022 și 2023, în principal în America de Nord, Europa de Vest și Australia.
„Companiile de turism europene pot prevedea că „Travel Tuesday” va deveni un fenomen din ce în ce mai popular în regiunea lor”, se arată în raportul McKinsey.
Raportul notează că Travel Tuesday încă nu s-a prins în Asia, cu excepția Singapore, posibil pentru că „Ziua single-ului” din China – o perioadă de vânzări de o săptămână care atinge vârful la 11 noiembrie în fiecare an – este populară în regiune.
Căutați popularitate pentru „Marți călătorii” pe Google Trends din 2019.
Sursa: Google Trends (https://www.google.com/trends)
Dar asta nu împiedică companiile asiatice să participe la vânzare pentru a atrage clienți la nivel mondial.
Kristen Jennings Graff, director de vânzări și marketing Rezerve mai miciO stațiune ecologică din Insulele Riau din Indonezia a declarat că compania ei va lansa prima promoție „Marți Călătorii” în 2023.
„Oferim o gamă largă de oferte – un upgrade, o reducere sau un zbor gratuit”, a spus ea. „A avut ca rezultat vânzări bune pentru noi”.
Zboruri, hoteluri și croaziere
Raportul lui McKinsey se intitulează „Marți de călătorie este reală – și în creștere” arată că în „Marți de călătorie” de anul trecut (adică, 28 noiembrie 2023), rezervările la hoteluri, biletele de avion și croaziere ale turiștilor din SUA au crescut.
Raportul spune că, în comparație cu cele două săptămâni înainte și după, rezervările de avion în ziua respectivă au crescut cu peste 60%, iar rezervările de croazieră au crescut cu peste 50%.
Rezervările la hotel au crescut și ele cu 28%, deși au scăzut ușor față de Cyber Monday din ziua precedentă, se arată în raport. Sondajele arată că căutările Cyber Monday sunt mult mai mari decât Travel Tuesday, dar interesul pentru prima este în scădere.
„Rezervarile de călătorie pentru Travel Tuesday le-au depășit pe cele pentru Cyber Monday”, a spus Ryan Mann, partener în practica McKinsey Travel, Logistics and Infrastructure și unul dintre autorii raportului.
Dar Mann a avertizat că Travel Tuesday s-ar putea să nu aibă același impact asupra industriei călătoriilor ca și Black Friday în retail.
În ambele date, consumatorii caută cele mai bune oferte, a spus el. „Dar, spre deosebire de unele dintre achizițiile de impuls pe care consumatorii le fac de Vinerea Neagră, rezervările de călătorie pot necesita mai multă planificare”.
Pentru cei gata să rezerve, pot găsi reduceri la zboruri, croaziere și pachete turistice, multe hoteluri oferind 20-30% reduceri la cele mai bune tarife. Pasagerii pot vedea Oferta „Marți Călătorie” din 2023 Află la ce să te aștepți anul acesta.
parte din cheltuielile de sfârșit de an
Călătorii spun că se confruntă cu costuri de călătorie în creștere și presiuni inflaționiste Găsirea unor oferte bune este prioritară.
Desemnarea zilelor cu reduceri de călătorie este un câștig pentru călători și o oportunitate pentru companii de a crește veniturile într-o perioadă în care rezervările sunt de obicei mai mici, a spus McKinsey. Raportul afirmă că sfârșitul lunii noiembrie/începutul lunii decembrie este adesea considerat prea târziu pentru rezervările de iarnă și prea devreme pentru rezervările de vară.
Ar putea fi, de asemenea, o modalitate de a obține o parte din cheltuielile de vacanță de sfârșit de an, care au fost mult timp dominate de cadourile fizice.
Mai mult de jumătate dintre americani (58%) spun că preferă să-și cheltuiască banii în călătorii decât în cumpărături, potrivit sondajului de iarnă 2024 al companiei de finanțe personale WalletHub.
Un sondaj global Amex Trendex din 2024, efectuat pe peste 13.000 de adulți care câștigă cel puțin 50.000 de dolari pe an, a constatat că aproximativ o treime dintre respondenți au spus că intenționează să ofere „Experiență”. Pentru prieteni, proporția este și mai mare, aproape 70% spunând că preferă să ofere experiențe sau călătorii decât cadouri materiale, arată sondajul.
Potrivit unui sondaj lansat de American Express în septembrie, cele mai populare experiențe sunt divertismentul (59%) și călătoriile (54%).