November 5, 2024

Boudreux Chuklut |

Yum Brands Profitul și veniturile trimestriale raportate marți au ratat așteptările de pe Wall Street, deoarece vânzările la aceleași magazine la KFC și Pizza Hut au scăzut mai mult decât se aștepta.

CEO-ul David Gibbs a declarat la întâlnirea companiei: „Mediul complex al consumatorilor de pe multe piețe din întreaga lume a dus la diferențe regionale semnificative de vânzări, ceea ce a făcut ca creșterea vânzărilor sistemului nostru din acest an să fie mai mică decât algoritmul nostru pe termen lung.

În 2022, Yum și-a ridicat obiectivele pe termen lung la creșterea volumului unitar de 5%, creșterea vânzărilor de sistem de 7% și creșterea profitului operațional de 8%.

Ce-i asta rapoartele companiei În comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:

  • Câștig pe acțiune: ajustat 1,37 USD, estimat 1,41 USD
  • Venituri: 1,83 miliarde USD, 1,9 miliarde USD estimate

Yum a raportat un venit net în trimestrul al treilea de 382 milioane dolari, sau 1,35 dolari pe acțiune, în scădere de la 416 milioane dolari sau 1,46 dolari pe acțiune, în aceeași perioadă a anului trecut.

Excluzând articolele, compania a câștigat 1,37 USD pe acțiune.

Vânzările nete au crescut cu 7%, până la 1,83 miliarde USD.

Vânzările globale la aceleași magazine pentru Yum Brands au scăzut cu 2% în trimestru, târâte în scădere de performanța slabă la KFC și Pizza Hut, care ambele au scăzut cu 4%.

Gibbs a declarat într-o declarație că vânzările companiei au fost afectate de presiunile legate de „conflicte politice și provocări ale sentimentului consumatorilor”.

Conflictul din Orientul Mijlociu a cântărit performanța lui Yum din al patrulea trimestru al anului trecut. De exemplu, vânzările KFC la același magazin din Orientul Mijlociu, Indonezia și Malaezia au scăzut cu 45% în aceeași perioadă.

Vânzările la aceleași magazine ale KFC în SUA au scăzut cu 5% în trimestru. Piața este a doua ca mărime a KFC după China, dar lanțul a cedat cota de piață lui Popeye în ultimii ani. anul trecut, Popeye depășește KFC Al doilea cel mai mare lanț de pui prăjit din Statele Unite

Directorii au declarat marți că KFC se va concentra pe valoare în al patrulea trimestru.

Pizza Hut, pe de altă parte, a înregistrat un declin mai abrupt pe piețele sale internaționale. Vânzările internaționale la același magazine ale lanțului de pizza au scăzut cu 6%, în timp ce vânzările la aceleași magazine din SUA au scăzut cu doar 1%. Gibbs a spus că Pizza Hut a trecut la a oferi mai multe reduceri în China, India și unele țări din Orientul Mijlociu.

Taco Bell, bijuteria din portofoliul Yum!, a raportat o creștere a vânzărilor la același magazin de 4%. Introducerea Cheesy Street Chalupas, revenirea lui Big Cheez-It și lansarea mesei cu valoare de 7 dolari au sporit vânzările Taco Bell în acest trimestru.

Gibbs a spus că în al treilea trimestru, Taco Bell a condus industria în percepția valorii în rândul tuturor consumatorilor de fast-food, ajutându-și vânzările chiar dacă industria generală a încetinit.

Această poveste se dezvoltă. Vă rugăm să verificați din nou pentru actualizări.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *