Pe 6 septembrie 2024, la Berlin, Germania, la expoziția IFA din 2024 din Berlin, jocul popular mondial „Black Myth: Wukong” a fost jucat pe ecranul televizorului de la standul Hisense.
Serviciul de știri din China |
Beijing – China Home Appliances Corporation Hisense Președintele Hisense International, Catherine Fang, a declarat luni într-un interviu exclusiv pentru CNBC că Hisense își propune să devină cel mai mare vânzător de televizoare din Statele Unite în aproximativ doi ani.
În efortul de a-și spori profilul mărcii în Statele Unite, compania a devenit săptămâna trecută primul partener oficial al Cupei Mondiale a Cluburilor FIFA, care începe în iunie 2025 la Miami. Secretarul general al FIFA Mattias Grafström și președintele grupului Hisense Jia Shaoqian Participați la evenimente din Shanghai Sărbătorim parteneriatul pe 30 octombrie.
„Sperăm că prin această sponsorizare, ne putem crește cota de piață”, a spus Fang în mandarină (tradus de CNBC). Ea a adăugat că evenimentele sportive pot spori imaginea de brand high-end a Hisense.
Cele mai recente televizoare ale companiei folosesc cipuri interne de inteligență artificială pentru a îmbunătăți redarea imaginii, a spus Fong, menționând că planurile de a crește utilizarea inteligenței artificiale pentru a îmbunătăți calitatea audio sau pentru a oferi statistici sportivilor prin comenzi vocale. Compania nu a putut dezvălui imediat disponibilitatea funcțiilor pe televizoarele din SUA
Seria TV U8 de 55 de inchi de la Hisense începe de la aproximativ 700 de dolari în Statele Unite, în timp ce versiunea de 100 de inchi costă aproximativ 3.000 de dolari sau mai mult.
Compania s-a clasat pe locul al doilea în America de Nord la livrările de televizoare în al doilea trimestru, în spatele Samsung, potrivit firmei de cercetare Counterpoint.
„Hisense și TCL, care s-au concentrat pe televizoarele LCD obișnuite, încearcă să crească cota de piață prin consolidarea portofoliilor lor avansate de produse TV, cum ar fi QD-LCD și Mini LED LCD”, a spus Counterpoint.
Hisense vinde, de asemenea, aparate electrocasnice, cum ar fi frigidere și mașini de spălat, cunoscute în mod obișnuit ca produse albe.
Fang a spus că compania își propune să devină marca chinezească de top pentru astfel de produse albe în America de Nord în aproximativ doi ani.
Companiile chineze au căutat recent pe piețele de peste mări, pe măsură ce creșterea economică internă încetinește, dar Hisense și-a construit o prezență globală de-a lungul deceniilor.
Fang a spus că jumătate din veniturile Hisense provin din afara Chinei, America de Nord reprezentând aproximativ 30% din vânzările sale în străinătate.