Mark Zuckerberg de la Meta plănuiește să viziteze Coreea de Sud și să organizeze întâlniri importante în timpul vizitei sale, potrivit declarației lui Meta de miercuri, care nu a oferit alte detalii. Se așteaptă ca Zuckerberg să se întâlnească cu președintele Samsung Electronics, Lee Jae-yong, la sfârșitul acestei luni, pentru a discuta despre furnizarea de cipuri de inteligență artificială și alte probleme care generează inteligență artificială, a informat ziarul sud-coreean Seoul Economic Daily, citând persoane anonime familiare cu chestiunea.
Alex Wong |. Getty Images |
Yuan Interdicția noilor reclame politice pe Facebook și Instagram a fost extinsă după ziua alegerilor din SUA
Gigantul rețelelor sociale anunță politica de publicitate politică reînnoi Luni, interzicerea noilor reclame politice a fost prelungită până marți, sfârșitul inițial al perioadei de restricție.
Meta nu a specificat o dată anume la care vor fi ridicate restricțiile, spunând doar că blocarea reclamelor va continua „până la sfârșitul acestei săptămâni”. Compania nu a dat un motiv pentru prelungire. publicitate politică Perioada de restricție.
Compania a anunțat în august că orice reclamă politică difuzată cel puțin o dată înainte de 29 octombrie poate fi difuzată în continuare pe serviciul Meta în ultima săptămână înainte de ziua alegerilor. Nu vor fi permise alte reclame politice.
Meta a spus că organizațiile cu anunțuri eligibile vor avea „capacități editoriale limitate”, în timp ce restricțiile rămân în vigoare. Acești agenți de publicitate vor avea voie să efectueze modificări legate de programare, buget și licitare la anunțurile lor politice, a spus Mehta.
Meta are aceeași politică în vigoare în 2020.
Google-Parents scrisoare Ea a anunțat o actualizare similară a politicii publicitare luna trecută, spunând că va suspenda anunțurile legate de alegerile din SUA după încheierea ultimelor sondaje marți. Alphabet a spus că va anunța agenții de publicitate când suspendarea va fi ridicată.
A fost cheltuit aproape 1 miliard de dolari publicitate politică Săptămâna trecută, cei mai mulți bani au fost cheltuiți pentru următoarele alegeri din Statele Unite, potrivit companiei de analiză publicitară AdImpact.