Pe 21 iunie 2024, noua fabrică de „arhitectură electronică” a Ferrari din Maranello, Italia, instalează sigla Ferrari pe o mașină Ferrari. Producătorul de mașini sport de lux testează linia de producție în fabrică și este de așteptat să o lanseze în 2025. Producția de mașini a început la începutul anului.
Daniel Mascolo |
ferrari Producătorul de mașini sport de lux a declarat marți că profitul de bază din trimestrul trei a crescut cu 7%, în ciuda unei ușoare scăderi a livrărilor de vehicule, deoarece producătorul de mașini sport de lux a continuat să beneficieze de o ofertă mai bogată de produse și de cererea crescută de personalizare.
Cu toate acestea, acțiunile companiei listate la Milano și-au mărit pierderile în urma rezultatelor, deoarece Ferrari nu a actualizat prognoza pentru întregul an pe care a furnizat-o în august, care includea EBITDA ajustat în creștere la cel puțin 2,5 miliarde de euro (2,7 miliarde de dolari).
Acțiunile sale au scăzut cu 3,3%. Stocul a crescut cu peste 40% anul acesta.
Ferrari a declarat într-un comunicat că acum este mai încrezător în atingerea obiectivelor pentru întregul an.
Compania italiană a raportat un câștig ajustat înainte de dobânzi, taxe, depreciere și amortizare (EBITDA) de 638 de milioane de euro în perioada iulie-septembrie, în conformitate cu prognoza medie de 635 de milioane de euro a analiștilor într-un sondaj Reuters.
Compania a declarat într-un comunicat că o ofertă mai largă de produse, inclusiv o putere mai puternică de stabilire a prețurilor, a avut o contribuție pozitivă de 60 de milioane de euro la rezultatele trimestriale.
Acest lucru a fost ajutat de cererea pentru Daytona SP3 cu 12 cilindri, care costă 2 milioane de euro, și de „vânzările mici” ale modelului 499P Modificata, ediție limitată, numai pentru piese, care costă 5,1 milioane de euro.
CEO Benedetto Vigna a adăugat că compania „se bucură de o vizibilitate excelentă a comenzilor până în 2026”.