November 5, 2024

Un nou restaurant Burger King este în construcție în Tortosa, Spania, ca urmare a extinderii actuale a companiei-mamă BK Restaurant Brands International Inc. pe piețele noi și existente.

Joan Cross |. Fotografii Noor |

Brand international de restaurant Profitul și veniturile trimestriale raportate marți au ratat așteptările analiștilor, deoarece creșterea vânzărilor interne la aceleași magazine la toate cele patru lanțuri a fost sub așteptările de pe Wall Street.

Ce-i asta rapoartele companiei În comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:

  • Câștig pe acțiune: 93 de cenți ajustați, 95 de cenți așteptați
  • Venituri: 2,29 miliarde USD, 2,31 miliarde USD estimate

Vânzările globale ale companiei la același magazin au crescut cu doar 0,3% în acest trimestru. Burger King, Firehouse Subs și Popeyes au raportat toate scăderi ale vânzărilor la același magazin pe piețele lor de origine.

Dar tendințele vânzărilor la același magazin s-au îmbunătățit până acum în al patrulea trimestru.

„În întreaga afacere, vânzările la același magazin au fost pozitive cu o singură cifră scăzută în octombrie, ceea ce este mai bun decât ceea ce am văzut (în trimestrul al treilea)”, a declarat CEO-ul Josh Kobza pentru CNBC Improved.

El a atribuit vânzările îmbunătățite promoțiilor de marketing de succes și încrederii mai bune a consumatorilor în Statele Unite.

„Dacă te uiți la unii dintre factorii care oferă cu adevărat beneficii financiare oaspeților noștri, vei vedea că prețurile la gaze scad, ratele dobânzilor încep să scadă, inflația chiar începe să încetinească puțin”, a spus Kobza.

Vânzările la același magazin ale Burger King au scăzut cu 0,7% în cele trei luni încheiate la 30 septembrie. Lanțul este în proces de a obține profit în Statele Unite, dar consumatorii cheltuiesc și mai puțin la restaurante, reaprinzând un război valoric între Burger King și rivalii săi.

Popeyes a raportat că vânzările la același magazin au scăzut cu 4%, cu mult sub așteptările pentru o creștere de 0,2%, potrivit estimărilor StreetAccount. Lanțul a încercat recent să-și consolideze ofertele de valoare, mai întâi promovând pui cu os din trei bucăți pentru 5 USD și apoi reintroducând oferta Big Box pentru 6 USD. În iunie, Popeyes a introdus aripile dezosate ca element permanent din meniu pentru prima dată în istoria sa.

Vânzările la același magazin ale Firehouse Subs au scăzut cu 4,8% în acest trimestru, în comparație cu așteptările pentru o scădere de 0,4%, potrivit StreetAccount. Începând cu 2021, lanțul de sandvișuri este cea mai nouă adăugare la portofoliul de mărci de restaurante și cel mai mic brand după amprentă, cu doar 1.300 de magazine la sfârșitul celui de-al treilea trimestru.

Tim Hortons a avut cea mai bună performanță, vânzările interne la aceleași magazine crescând cu 2,3%. Tims a crescut traficul și a îmbunătățit viteza de deservire, a spus Kobza. Dar lanțul canadian de cafea a rămas sub prognoza Wall Street de creștere a vânzărilor la aceleași magazine de 4,1%.

Cu excepția Statelor Unite și a Canadei, vânzările internaționale la același magazin ale Restaurant Brands au crescut cu 1,8% în acest trimestru, puțin mai mici decât cele așteptate de 2,2%.

Restaurant Brands a raportat un venit net în trimestrul al treilea atribuit acționarilor obișnuiți de 252 de milioane de dolari, sau 79 de cenți pe acțiune, neschimbat față de aceeași perioadă a anului trecut.

Fără obiecte, compania a câștigat 93 de cenți pe acțiune.

vânzări neteA crescut cu 24,7%, până la 2,29 miliarde de dolari, în principal datorită achiziției de către companie la începutul acestui an a celei mai mari francize Burger King din SUA și a afacerii Popeyes din China.

Această poveste se dezvoltă. Vă rugăm să verificați din nou pentru actualizări.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *