Sigla Perplexity AI poate fi văzută în această ilustrație făcută pe 4 ianuarie 2024.
Givenruvici |
Inteligența artificială confuzămotor de căutare cu inteligență artificială lansareCompania se află în etapele finale de a strânge 500 de milioane de dolari la o evaluare de 9 miliarde de dolari, a declarat pentru CNBC o persoană familiarizată cu problema.
Concurenții startup-ului includ Google și producătorul ChatGPT OpenAI. Confuză, cea mai recentă evaluare este 3 miliarde USD Iunie. Surse au dezvăluit că Institutional Venture Partners din Bay Area conduce noua rundă de finanțare.
Nedumerirea a început anul cu dimensiuni aproximative 500 milioane USD Evaluare.De atunci, compania a continuat să o facă Atrage interesul investitorilor Pe fondul nebuniei inteligenței artificiale generative, a strâns patru runde de finanțare până acum în acest an.
saptamana trecuta, OpenAI lansează funcția de căutare În chatbot-ul său viral ChatGPT, concurează mai bine cu motoarele de căutare de top precum Perplexity și Google MicrosoftPotrivit companiei, capacitățile de căutare ale OpenAI sunt alimentate de căutări web în timp real și parteneriate cu furnizori de știri și date pentru a oferi cele mai recente scoruri sportive, cotații bursiere, știri, vreme și multe altele.
În ciuda boom-ului inteligenței artificiale, confuzia persistă înfundat în controverse Din cauza acuzațiilor de plagiare a conținutului media. New York Times Luna trecută, Perplexity a trimis o notificare de „încetare și renunțare” lui Perplexity, susținând că startup-ul a răzuit conținut de la instituțiile de știri pentru a genera răspunsuri. Nedumerirea a negat acuzațiile.
În iulie, a debutat Perplexity Model de partajare a veniturilor pentru editori. De fiecare dată când un utilizator pune o întrebare și Perplexity generează venituri din publicitate citând articole în răspunsurile lor, Perplexity împarte un procent din venituri cu editorul, a spus compania.
Organizațiile media și platformele de conținut, inclusiv Fortune, Time, Entrepreneur, The Texas Tribune, Der Spiegel și WordPress sunt printre primele care se alătură programului pentru editori a companiei. Directorul comercial al Perplexity, Dmitri Shevelenko, a declarat pentru CNBC într-un interviu din iulie că dacă trei articole de la un editor sunt folosite într-un răspuns, partenerii vor primi „de trei ori mai mult decât cota din venituri”. Perplexity lucrează la modelul său de împărțire a veniturilor din ianuarie, iar compania își propune să aibă 30 de editori la bord până la sfârșitul anului, a spus Shevelenko.
Aplicația Perplexity a fost descărcată de peste 2 milioane de ori și răspunde la peste 230 de milioane de întrebări în fiecare lună, a declarat compania în august. Întrebările din SUA au crescut de opt ori anul trecut, potrivit materialelor promoționale de la potențiali agenți de publicitate văzute de CNBC.
Wall Street Journal Primul care a raportat despre noua rundă de finanțare.
ceas:Perplexity lansează centrul electoral AI: iată ce trebuie să știți