November 6, 2024

Primer elf Beauty Power Grip.

Politețe: Elf Beautiful

Frumusețe elf Miercuri, și-a ridicat indicațiile pentru întregul an după ce a raportat o creștere a vânzărilor cu 40%.

Acțiunile companiei au crescut cu mai mult de 10% în tranzacționarea după program.

Potrivit LSEG, veniturile și profitul retailerului de cosmetice au depășit cu mult așteptările, iar acum se așteaptă ca vânzările pentru anul fiscal 2025 să fie între 1,32 miliarde de dolari și 1,34 miliarde de dolari, mai mari decât așteptările analiștilor de 1,3 miliarde de dolari.

Potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de London Stock Exchange Group (LSEG), performanța Elf în al doilea trimestru fiscal în comparație cu așteptările de pe Wall Street, după cum urmează:

  • Câștig pe acțiune: Ajustat 77 de cenți, așteptat 43 de cenți
  • venituri: 301 milioane USD față de 286 milioane USD așteptați

Compania a raportat un venit net de 19 milioane de dolari, sau 33 de cenți pe acțiune, pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie, comparativ cu 33 de milioane de dolari sau 58 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme. Excluzând articolele unice, profitul lui Elf a fost de 45 de milioane de dolari sau 77 de cenți pe acțiune.

Vânzările au crescut la 301 milioane USD, o creștere de aproximativ 40% față de 216 milioane USD în aceeași perioadă a anului trecut.

Elf și-a majorat estimările privind veniturile pentru întregul an la 1,3 miliarde de dolari de la 1,28 miliarde de dolari anterioare și și-a majorat indicațiile de profit ajustate. Retailerul a estimat câștiguri ajustate de la 3,47 USD la 3,53 USD pe acțiune, în creștere față de prognoza anterioară de 3,36 USD la 3,41 USD per acțiune. Analistii se asteptau la un profit de 3,51 USD, potrivit LSEG.

Compania de cosmetice a fost în plină expansiune în ultimii câțiva ani, datorită marketingului viral și capacității sale de a câștiga tinerii cumpărători cu versiunile sale de produse de marcă cu un raport calitate-preț.

„Vedem atractivitatea multigenerațională a lui Elf și nu numai că suntem brandul numărul 1 în generația Z cu o marjă considerabilă, dar suntem și cel mai achiziționat brand dintre generația Alpha și Millennials”, a spus CEO-ul Talang . „Este grozav să vedem că atragem consumatori din aproape toate vârstele și grupele de venit și cred că asta vorbește doar despre puterea strategiei noastre și despre calitatea produsului nostru.”

Amin a spus că succesul a condus ambele părți la Ţintă şi walgreens Planul este de a extinde spațiul pe raft pe care îl alocă comercianților cu amănuntul începând din primăvară.

Pe parcursul trimestrului, costurile de vânzare, generale și administrative ale lui Elf au crescut cu 74 de milioane de dolari, până la 186,1 milioane de dolari, reprezentând 62% din vânzările nete, dar au realizat totuși o marjă de profit brut de 71%, o creștere de 0,4 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut. .

Tang a atribuit creșterea marjelor ratelor valutare favorabile, creșterilor de preț din implementările internaționale anterioare și propunerii sale globale de valoare.

„Abilitatea noastră de a construi o calitate excepțională la prețuri atât de extraordinare este adevăratul motor, dar o mare parte din creșterea profitului nostru de-a lungul anilor a fost prin portofoliul nostru de inovații”, a spus Amin, „Când lansăm noul nostru Sfânt Graal, ne oferă oportunitatea pentru a ne îmbunătăți ușor marjele, oferind în același timp o valoare incredibilă.”

De asemenea, compania și-a extins vânzările internaționale, care acum reprezintă aproximativ 21% din veniturile totale.

Amin a spus că investițiile sale pe piețele din afara SUA ar ajuta la atenuarea oricărui impact Tarifele cresc Probabil sub Președintele ales Donald Trump.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *