November 7, 2024

Agrobusiness folosește inteligența artificială pentru a cumpăra și a vinde ingrediente - întâlniți companiile care susțin tehnologia

Lumea are mai mulți oameni de hrănit decât oricând.

Pe măsură ce populația globală crește Creștere anuală de aproximativ 1%cererea de producție alimentară crește. Dar producerea mai multor alimente are și un impact asupra mediului și poate deteriora calitatea acestuia.

O companie din Singapore a dezvoltat o nouă tehnologie menită să facă față acestei provocări.

ProfilePrint folosește tehnologia sa patentată de amprentă digitală pentru a analiza rapid identitatea și calitatea ingredientelor, ajutând întreprinderile agricole să economisească bani și timp.

„Dacă te uiți la comerțul cu materii prime astăzi, de obicei descoperi că producătorii sunt fermieri, există un grup de comercianți care cumpără și vând și apoi sunt cumpărătorii finali care cumpără și apoi produc”, a spus CEO Alan Lai, fondator. de ProfilePrint, vorbind la „CNBC Tech: The Edge”.

Problema, a explicat el, constă în sistemul de mai multe runde de schimburi fizice de mostre de alimente între cumpărători și vânzători, care este replicat „în fiecare parte a lanțului de aprovizionare”.

„Deci volumul de muncă de eșantionare… este foarte mare”, a spus el.

„ProfilePrint digitizează ingredientele alimentare, astfel încât cumpărătorii și vânzătorii nu mai trebuie să trimită fizic mostre, permițându-ne să reducem semnificativ costurile de logistică, cheltuielile generale și amprenta de carbon”, a adăugat Lai.

La suprafață, tehnologia este relativ simplă. Companiile își pot crea propriile modele de inteligență artificială pe platforma ProfilePrint, care poate evalua dacă materiile prime sunt potrivite pentru ceea ce caută. Comercianții pot construi, de asemenea, modele AI pentru anumiți clienți, pentru a determina dacă un produs corespunde preferințelor lor pe baza unor criterii precum aspectul sau aroma.

La baza ei se află o combinație de detectoare de unde în materiale și inteligență artificială. Învățarea automată înseamnă că tehnologia poate analiza mostrele de alimente la nivel molecular și poate identifica calitatea alimentelor în câteva secunde.

Reilly a demonstrat tehnica folosind boabe de cafea.

„Poate că una sau două boabe au fermentat greșit din greșeală, sau poate că a existat o insectă în fasolea noastră care a făcut ca întregul sac să aibă un gust prost, dar dacă nu poți să-l alegi pe unul sau doi, atunci nu îl poți vinde. fasole.

„Așadar, molecula este capturată și convertită într-o amprentă digitală care conține aceste informații”.

În acest moment, inteligența artificială va combina cunoștințele industriale pentru a analiza amprentele digitale și a genera prețuri sau judecăți în câteva secunde.

În plus față de prezicerea profilurilor de calitate și arome, platforma companiei de calitate a ingredientelor oferă clienților opțiuni pentru a echilibra calitatea cu prețul.

Alimentată de software-ul său patentat, tehnologia PowerPrint face pași uriași în rezolvarea uneia dintre cele mai dificile probleme ale industriei cafelei, găsirea de produse defecte care sunt invizibile cu ochiul liber.

Scopul final este de a eficientiza întregul lanț de aprovizionare și, în cele din urmă, de a elimina eroarea umană.

ProfilePrint nu este singurul startup de calitate a alimentelor și AI. Startup-ul Aromyx din SUA combină biotehnologia, știința datelor și inteligența artificială pentru a ajuta companiile să se potrivească cu gustul și mirosul dezvoltării produselor.

Brightseed este un startup din California care folosește platforma sa de inteligență artificială, Forager, pentru a identifica compușii din plante și microorganisme și pentru a înțelege beneficiile acestora pentru sănătate. Acestea sunt apoi folosite pentru a crea soluții de sănătate în alimente, băuturi și suplimente.

inspirație globală

Originile start-up-ului datează din 2017, după ce Lai a călătorit pe continentul african și China.

În Uganda, Lai a văzut fermieri încercând să vândă ingrediente alimentare la prețuri vrac.

„Nu au expertiza pentru a evalua cât de bun este produsul lor, așa că, chiar dacă calitatea este bună, de obicei îl vând doar pentru un preț. Dacă ar exista o modalitate mai rapidă de a democratiza această expertiză, astfel încât chiar și la producător. nivel Și același lucru este valabil și pentru ei, pot lua decizii mai bune”, a spus el.

Astăzi, startup-ul are sediul în Singapore și generează 90% din veniturile sale în afara Singapore. Cu toate acestea, pe piața globală, startup-ul lui Lai este desfășurat în peste 60 de locații de pe șase continente, datorită „serviciilor digitale în care clienții se pot abona la soluțiile noastre oricând și oriunde”.

Până în 2018, ProfilePrint a atras atenția mai multor investitori, inclusiv Yukihiro Maru, fondatorul și CEO-ul Leave a Nest Capital, un ecosistem de startup-uri de deep tech stabilit în Japonia încă din 2002.

Antreprenorul și-a extins compania în regiunea ASEAN a piețelor emergente și în curs de dezvoltare din Asia de Sud-Est.

Maru crede ferm în importanța tehnologiei și a inteligenței artificiale în următoarea generație de startup-uri deep tech și spune că ProfilePrint este bine poziționat pentru a ajuta afacerile agricole din întreaga lume.

Maru a declarat pentru CNBC în octombrie, la conferința Singapore Innovation and Technology Week, cunoscută și sub numele de SWITCH, că crede că ProfilePrint își poate aplica tehnologia pe piețele dincolo de cafea și ceai și își poate face un nume în spațiul siguranței alimentare.

Corecție: acest articol a fost actualizat cu distribuția geografică corectă a veniturilor ProfilePrint.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *