Pe 7 decembrie 2022, un membru al personalului a inspectat SUV-ul Bentayga pe linia de producție Bentley la fabrica Crewe din Anglia.
Phil Noble |
Bentley a întârziat din nou Ţintă Oferă exclusiv vehicule complet electrice și intenționează să-și continue trecerea la hibrizi plug-in până cel puțin în 2035.
Producătorul britanic de mașini ultra-luxe de performanță a declarat joi că încă mai are „ambiții de a produce numai vehicule complet electrice din 2035”, dar că va trebui să facă ajustări din cauza condițiilor de piață în schimbare.
Frank-Steffen Walliser, președintele și directorul executiv al Bentley, a declarat că în prezent „nu există o mare cerere” de către clienți pentru vehicule electrice. Dar el a spus că producătorii de mașini trebuie să îndeplinească cerințele legislative și să se pregătească pentru o nouă generație de clienți.
„Nu există nicio îndoială că legislația conduce la electrificare… dar stimulează și concurența”, a spus Walliser în timpul unui eveniment media online de joi. „Trebuie să fim sinceri, nu există multă cerere”.
acest VolkswagenInițial un producător de mașini deținut de stat Vorbiți despre 2020 Compania intenționează să ofere vehicule complet electrice exclusiv până la sfârșitul deceniului. Fostul CEO Adrian Hallmark a spus cu câteva zile înainte de a părăsi compania că aceste planuri vor fi amânate câțiva ani Dar nu a fost dat un orar stabilit.
Kingfisher Bentley Continental GTC Speed
Adam Jeffery | CNBC
Bentley a declarat că intenționează să lanseze o nouă mașină electrică sau hibrid plug-in în fiecare an până în 2035 și să lanseze prima sa mașină electrică, un „SUV de lux pentru oraș” în 2026. începând cu anul viitor.
„Atâta timp cât piața și clienții o cer, dorim să producem hibrizi plug-in”, a declarat șeful de cercetare și dezvoltare al Bentley, Matthias Rabe, într-o conferință de presă de joi.
Rabe a spus că Bentley ar putea continua să lanseze vehicule cu motoare tradiționale cu ardere internă în următorii ani.
Walliser, care a preluat de la Hallmark în iulie, a declarat că primele vehicule electrice ale producătorului auto vor fi mai mici decât vehiculele sale convenționale, inclusiv actualul SUV Bentayga.
Hallmark a spus anterior că întârzierile la prima mașină complet electrică de la Bentley s-au datorat problemelor software și dificultăților de dezvoltare a arhitecturii vehiculului la standardele Bentley. El a spus că aceste provocări au fost principalul motiv din spatele întârzierilor în planurile sale de vehicule electrice, mai degrabă decât schimbarea condițiilor de piață.
„La patru ani de la strategia originală Beyond100 a Bentley, ne-am adaptat la mediul economic, de piață și legislativ de astăzi pentru a lansa o fază de schimbare semnificativă pentru mâine”, a spus Walliser într-un comunicat de presă.
Odată cu aceste schimbări, Bentley își schimbă și numele strategiei sale de afaceri din „Beyond100” (un semn din cap către producătorul auto de un secol) în „Beyond100+”.
Bentley este cunoscut pentru vehiculele sale luxoase, mari și puternice, cu motoare cu 12 și 8 cilindri, iar modelele ediții speciale sau exclusive pot costa milioane de dolari. Cu toate acestea, producătorul auto și-a oprit producția Celebrul motor „W12”. La începutul acestui an, s-a concentrat pe PHEV-urile cu motoare cu 8 și 6 cilindri.
Hibrizii plug-in folosesc un motor cu ardere internă combinat cu un grup motopropulsor hibrid și au o baterie mai mare decât un hibrid convențional, precum și o priză pentru a încărca bateria vehiculului. De obicei, acestea permit șoferilor să conducă un anumit număr de mile cu baterie înainte ca motorul să fie necesar pentru a alimenta mașina sau camionul.