Doriți să evitați volatilitatea? Acesta este modul în care acest ETF J.P. Morgan face bani
Într-o săptămână în care investitorii se confruntă cu incertitudinea politică pe fondul victoriei decisive a președintelui ales Donald Trump, JPMorgan a lansat un ETF Equity Premium Income popular în Europa pentru a ajuta la protejarea împotriva volatilității, în timp ce atrage un avantaj. Fondul american J.P. Morgan Asset Management, deja cel mai mare ETF activ din lume, a avut o rentabilitate de 21,5% în 2021, inclusiv 8,15% din venituri. În 2022, când S&P 500 aproape că a căzut pe o piață ursară, fondul a pierdut doar 3,5% din valoare. Pe lângă aprecierea capitalului, fondul a oferit venituri de 7% până la 9% în ultimii ani. Fondul JEPI 5Y Line realizează astfel de randamente stabile pentru investitori folosind strategii complexe de selecție care creează ceea ce managerii de fonduri numesc randamente „asimetrice”. „Există o asimetrie în această strategie”, a declarat Hamilton Reiner, managerul principal de portofoliu al fondului, pentru CNBC „A avea o strategie care vă oferă un diferențial de captare pozitiv, invers, este extrem de valoros. piață, o piață în creștere, dar pe toate piețele.” Fondul deține un portofoliu de acțiuni care urmărește aproximativ indicele S&P 500. Apoi combină acest lucru cu o strategie de selecție pentru a vinde contracte de opțiuni call pe index pe aproximativ 80% din portofoliu pentru a genera venituri suplimentare. În timp ce obiectivul fondului este să nu depășească performanța S&P 500 pe o piață puternică, strategia funcționează în mod obișnuit cu aproximativ două treimi din volatilitatea pieței și reduce riscul de scadere, captând în același timp o parte semnificativă a riscului de creștere. JPMorgan a lansat ETF-ul la Bursa de Valori din Londra, la Deutsche Börse din Germania și la Bursa Elvețiană Six Exchange săptămâna aceasta pentru a le permite investitorilor europeni să profite de strategia populară. Fondul gestionează în prezent active în valoare de 36 de miliarde de dolari în Statele Unite ale Americii, 4 miliarde de dolari care au intrat în fond doar anul trecut. Extinderea strategiei în Europa vine pe măsură ce investitorii de pe continent caută din ce în ce mai mult alternative generatoare de venituri. „Investitorii din Europa sunt foarte înfometați de venituri”, a declarat Travis Spence, șeful ETF-urilor la JPMorgan Asset Management, a subliniat că JPMorgan nu a ales în mod deliberat să intre în Europa în una dintre cele mai volatile săptămâni ale anului. Pe lângă impactul alegerilor prezidențiale din SUA asupra pieței, decizia de joi a Rezervei Federale privind rata dobânzii este de așteptat să afecteze și piața de valori. „Fie că este săptămâna aceasta, săptămâna trecută sau peste 10 săptămâni, (acțiunile) din portofoliul lung vor fi de calitate superioară, de natură mai defensivă și vor avea randamente previzibile, acțiunile noastre nu vor fi deformate roșu, albastru sau violet”, Reiner a subliniat, subliniind indiferența politică a strategiei față de politica americană. „Activitățile noastre sunt concepute pentru a adopta această abordare fundamentală de jos în sus”, a adăugat el. Succesul strategiei a crescut și interesul investitorilor pentru fonduri similare de la rivali. Un astfel de fond este ETF XYLD de apel acoperit al Global X, care a depășit ușor JEPI al JPMorgan în ultimii doi ani. Cu toate acestea, ETF-ul Global X, care este activ din 2013, a depășit semnificativ JEPI în 2021 și 2022. Reiner a respins preocupările legate de creșterea concurenței și a spus că dimensiunea și infrastructura JPMorgan îi oferă un avantaj. „Într-un loc ca JP Morgan, dacă vrei să faci strategii de opțiuni, ai nevoie de un middle office puternic, back office, clearing, custodie, management al garanțiilor, management al numerarului, acțiuni corporative, echipă de piețe și echipă de tranzacționare pentru a face acest lucru. „, explică el. „Mulți dintre imitatorii sau concurenții noștri abordează de fapt partea cea mai importantă a investiției: investiția! “Nu suntem motivați de nivelurile de venituri sau taxe. Suntem motivați de o experiență consecventă cu clienții noștri și cred că acesta este unul dintre diferențiatorii cheie”, a adăugat el.