Adyen a raportat joi o scădere bruscă a vânzărilor din primul semestru. Vestea a făcut ca valoarea de piață a companiei să scadă cu 20 de miliarde de dolari.
Pavlo Gonchar |. Sopa Images |
Adien Vânzările au crescut în al treilea trimestru, pe măsură ce compania olandeză de plăți a câștigat cota de portofel și a adăugat noi clienți pentru a-și diversifica portofoliul de comercianți, se arată în raport.
Compania, a cărei tehnologie permite companiilor să accepte plăți online și în magazin, a raportat un venit net în trimestrul al treilea de 498,3 milioane de euro (535,5 milioane de dolari), în creștere cu 21% față de anul curent, la o bază de valută constantă.
Companiile de plăți au fost stimulate de creșterea cumpărăturilor online în perioada de vârf a pandemiei de Covid-19.
Dar în ultimii ani, companii precum Adyen s-au confruntat cu presiuni din cauza scăderii cheltuielilor de consum.
Cu toate acestea, Adyen a beneficiat de o creștere semnificativă a parteneriatelor cu clienții nord-americani, cum ar fi Blocky Aplicația SUA Cash și Cumpărături în Canada.
În august, Adyen a raportat o creștere cu 32% a profiturilor de bază pentru primele șase luni ale anului, reflectând extinderea cotei de piață în Europa, Orientul Mijlociu, Africa și America de Nord.
Anul trecut, acțiunile gigantului olandez de plăți O scădere de aproape 40% pe o singură zi Vânzări mai slabe decât se aștepta și profiturile scad în prima jumătate a anului 2023
.
Aceasta este o știre de ultimă oră. Vă rugăm să actualizați pentru actualizări.