November 8, 2024

Pe 30 ianuarie 2024, un semn a fost atârnat în fața unui dealer Toyota Motor Corporation din Tokyo, Japonia.

Tomohiro Ohsumi |. Yoshinori Ohsumi Getty Images |

Detroit- Motor Toyota Vineri s-au tras un semnal de alarmă că un mandat pentru vehicule electrice condus de California, care urmează să înceapă anul viitor, este „imposibil” de îndeplinit și ar avea ca rezultat mai puține opțiuni pentru clienți în mai multe state dacă nu ar fi schimbat.

Cerințe curente ale Consiliului pentru resursele aeriene din California „Vehicul curat avansat II” Reglementările cer ca 35% din vehiculele din 2026 (care urmează să fie lansate începând cu anul viitor) să fie vehicule cu emisii zero (ZEV). Conform reglementărilor, vehiculele electrice cu baterie, vehiculele cu celule de combustibil și, într-o oarecare măsură, vehiculele hibride plug-in respectă toate standardele de zero emisii.

“Nu am văzut proiecțiile nimănui… nicăieri, fie ele guvernamentale, fie private, care să ne spună că acest număr este realizabil. În acest moment, pare imposibil”, Jack HollisDirectorul de operațiuni Toyota Motor North America a declarat vineri în timpul unei mese rotunde media virtuale. “Cererea nu este acolo. Va limita alegerile clienților în vehiculele pe care le doresc.”

Consiliul pentru resursele aeriene din California 12 state au raportat și Washington, D.C. au adoptat deja aceste reguli. Aproximativ jumătate o fac începând cu anul model 2027. Mandatul pentru vehicule electrice face parte din Regulamentele avansate pentru vehicule curate ale CARB, care impun 100% din vânzările de vehicule noi în California. Vehicule cu emisii zero până în 2035.

Cum se confruntă Toyota cu camioanele americane

Până în acest an, niciun stat nu a respectat mandatul vehiculului electric, a spus JD Power. În acest an, doar California (27%), Colorado (22%) și statul Washington (20%) au cel puțin 20% din vânzările cu amănuntul fiind vehicule electrice sau hibride plug-in. Alte state, precum New York (12%), New Mexico (5%) și Rhode Island (9%), sunt departe de a se conforma.

JD Power a declarat vineri că, din octombrie, rata medie de adoptare a vehiculelor electrice/hibrizilor plug-in în vânzările cu amănuntul la nivel național a fost de doar 9%.

Hollis a spus că dacă regulile rămân neschimbate, va duce la un „comportament nenatural” în industria auto, care a început deja să apară cu unii producători de automobile care furnizează produse necalificate statelor care sunt de acord cu regulile.

“Va distorsiona industria. Va distorsiona afacerea. De ce? Pentru că nu este firesc pentru ceea ce își dorește piața actuală”, a spus Hollis, un director de multă vreme în industria auto.

Mulți oameni din industria auto a spus anterior pentru CNBC Indiferent cine câștigă alegerile din acest an, problema mandatelor pentru vehicule electrice va trebui abordată.

Consiliul pentru resursele aeriene din California nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii.

Sub conducerea Președintelui ales Donald TrumpÎn timpul primului său mandat, a urmat o bătălie juridică pentru a elimina capacitatea statelor de a-și stabili propriile standarde de emisii. Mulți oficiali se așteaptă ca Trump să o facă Actualizați acest push Odată ce se întoarce la Casa Albă.

Hollis a spus că are „speranța că nu se va întâmpla de data aceasta” și că statele, guvernul federal și industria auto pot ajunge la o rezoluție. El a mai spus că Toyota preferă să adopte un standard național – un sentiment Mulți producători de automobile au împărtășit anterior.

„Întotdeauna vrem o regulă care să acopere toate cele 50 de state, pentru că atunci putem trata toți clienții în mod egal și echitabil, toți dealerii, indiferent de ce”, a spus Hollis, „Speranța noastră este că California și (protecția mediului) deși este un impuls. chiar dacă este un interval, este un obiectiv realizabil în acest moment.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *