Unii utilizatori LinkedIn au raportat că au primit mesaje cochete nesolicitate prin intermediul platformei, iar Bernie Hogan, expert la Oxford Internet Institute, a spus că rețeaua socială axată pe angajare este din ce în ce mai mult. Multe locuri sunt folosite pentru întâlniri.
Blair Huddy, fondatorul și CEO al Hudson Davis Communications, a declarat pentru CNBC că un utilizator LinkedIn i-a trimis mesaje de două ori întrebând-o dacă o poate conecta cu clienți de afaceri, dar Huddy nu a răspuns.
„Când ați terminat de jucat din greu, trimiteți-mi un mesaj text”, a spus utilizatorul în mesajul final, care a fost văzut printr-o captură de ecran de către CNBC Make It.
Huddy, 35 de ani, din Los Angeles, a spus că atunci când primește astfel de mesaje, deseori le face capturi de ecran și le postează pe LinkedIn, etichetând persoana care le-a trimis. „Este doar un sentiment rău… este dezgustător, este neprofesionist”, a spus Hardy pentru CNBC. Ea este un utilizator activ LinkedIn din 2012.
Consultantul tehnic Shriya Boppana a raportat, de asemenea, că a primit mesaje deranjante pe platformă. Ea a spus că a atras atenția „un grup cu adevărat ciudat de urmăritori” în 2020, când și-a actualizat profilul LinkedIn pentru a dezvălui că a câștigat recent un concurs de frumusețe și a avut un loc la o emisiune TV.
Potrivit informațiilor analizate de CNBC, un lucrător de suport IT care lucrase cu ea a găsit-o pe platformă și i-a spus că arată „frumoasă”. CNBC a văzut un alt bărbat trimițându-i un mesaj pe care scria: „Întotdeauna am știut că ești frumoasă, dar nu mi-ai spus niciodată că ești o regină a frumuseții Huddy și Boppana rămân activi și postează pe LinkedIn”.
Un purtător de cuvânt LinkedIn a declarat pentru CNBC Make It că platforma a fost lansată în 2003 și acum are mai mult de 1 miliard de membri Global – se definește ca o „comunitate profesională”, adăugând că îi încurajează pe membri să „se implice în conversații semnificative, autentice”. LinkedIn este deținut de Microsoft.
„Aceasta include conversații relaxate, respectuoase, atâta timp cât acestea nu încalcă regulile noastre politica comunitară. Orice formă de solicitare și hărțuire este împotriva regulilor noastre, iar politicile noastre includ exemple detaliate despre ce tip de conținut nu aparține LinkedIn”, a spus purtătorul de cuvânt.
Există puține date de încredere despre această problemă. Un sondaj efectuat pe 1.049 de utilizatori LinkedIn de sex feminin din Statele Unite anul trecut a arătat că aproximativ 91% au declarat că au primit avansuri sau mesaje neadecvate pe platformă cel puțin o dată. Potrivit unui sondaj publicat de The Photography Studio, 74% dintre respondenți au considerat că este necesar să-și oprească sau să-și limiteze activitățile pe platformă. Fotografie de pașaport online.
Un alt sondaj nou asupra 505 consumatori din SUA cu vârste cuprinse între 20 și 40 de ani a analizat mai amplă activitatea utilizatorilor, realizat de rețeaua de știri matrimonialea constatat că 52% dintre oameni și-au întâlnit întâlnirile prin intermediul platformelor online precum LinkedIn și Facebook.
„Nu este un loc de muncă”
Bernie Hogan, profesor asociat la Oxford Online Institute, a declarat pentru CNBC că LinkedIn este o platformă de socializare, cum ar fi Instagram sau Facebook. Hogan a spus că, în timp ce utilizarea LinkedIn este adesea „considerată o activitate de muncă”, utilizatorii sunt liberi să trimită orice tip de mesaj oricui doresc, fără reguli stricte.
„LinkedIn nu este un loc de muncă, ci doar se poziționează ca un loc de muncă”, a spus el pentru CNBC Make It. „De obicei, birourile și locurile de muncă controlează acest tip de lucruri, dar rețelele sociale lasă oamenii să reglementeze.”
Hogan a spus elPercepția este că LinkedIn nu sancționează în mod corespunzător conduita greșită a utilizatorilor, ceea ce deseori lasă victimele să ia lucrurile în propriile mâini, folosind tactici precum blocarea sau rușinea publică.
„LinkedIn trebuie să-și asume o parte din responsabilitatea pentru menținerea unui mediu profesional, deoarece nu pot transmite asta angajatorilor oamenilor”, a menționat el „Angajatorii lor nu conduc LinkedIn”.
Un purtător de cuvânt LinkedIn a subliniat că platforma are deja Caracteristici avansate de securitate Protejați utilizatorii de comportamentul rău. Purtătorul de cuvânt a spus că funcția „atunci când este activată, va avertiza membrii când un comportament de hărțuire este detectat în mesajele private”.
„Încurajăm și membrii Raport Orice cazuri de hărțuire pe LinkedIn și ne indică faptul că comportamentul este nedorit, astfel încât să putem lua măsuri”, au spus aceștia.
Aceste acțiuni pot fi Eliminați conținut Făptașii au trimis mesaje și chiar au avut conturile suspendate.
Dar Hogan a sugerat că LinkedIn ar trebui să înceapă să integreze instrumente de inteligență artificială pentru a controla utilizatorii care trimit mesaje neadecvate, mai degrabă decât să pună responsabilitatea celor care primesc mesaje să raporteze sau să blocheze agresorii.
Aceasta înseamnă că utilizatorii care încearcă să scrie mesaje neadecvate vor fi detectați de inteligența artificială și vor primi un avertisment sau nu vor putea trimite deloc mesajul.
„Avem deja site-uri de întâlniri online unde oamenii nu pot trimite mesaje prea agresive. Bumble și Tinder au deja protocoale de securitate în vigoare, astfel încât oamenii să nu poată trimite fotografii nesolicitate sau imagini pornografice. Ei pot opri asta. și LinkedIn ar trebui să aibă tehnologie ca aceasta. disponibil”, a adăugat Hogan.
Expertul în relații Courtney Boyer a declarat pentru CNBC Make It că LinkedIn devine o alternativă la aplicațiile tradiționale de întâlniri precum Hinge, Tinder și Bumble, care au căzut în disgrație.
cel mai recent Sondajul de sănătate Forbes Dintre 1.000 de americani care au folosit o aplicație de întâlniri în ultimul an, s-a descoperit că 78% au experimentat uneori, adesea sau întotdeauna oboseală emoțională, mentală sau fizică din cauza aplicațiilor de întâlniri.
„Oamenii s-au săturat de aplicațiile tradiționale de întâlniri pentru că nu au acele lucruri de filtrare simple pe care oamenii le prețuiesc”, a explicat Boyer, a spus el.
Cu toate acestea, Boyer a adăugat că pe LinkedIn poți selecta cu ușurință oamenii gratuit, în funcție de industrie, educație și nivel de experiență, toate acestea putând adăuga „sexiness” unei persoane atunci când te întâlnești.
Hogan de la Oxford Internet Institute a fost de acord, spunând că natura site-ului este „întâlnire adiacentă”, în sensul că implică „practica de a te expune într-un scop pentru a întâlni străini”.
„Așa că LinkedIn a creat în esență un site de întâlniri fără întâlniri”, a adăugat Hogan.
Sasha Dutta, fondatoarea și CEO-ul Fierce Events, o companie de planificare de nunți din Florida Centrală, a declarat că primește un număr destul de mare de mesaje private cochete pe LinkedIn. Cu toate acestea, ea a adăugat că, dacă nu ar fi fost într-o relație în acel moment, ar fi luat în considerare un mesaj mai respectuos.
Dutta, în vârstă de treizeci și patru de ani, care este din Asia de Sud și acum căsătorită, a spus că comunitatea ei acordă o mare valoare carierei și compatibilității educaționale atunci când două persoane sunt împreună romantic.
„Nu cred că este un lucru rău… Proliferarea aplicațiilor de întâlniri a fost uriașă și fiecare prieten de-al meu care folosește aplicații de întâlniri spune că este ca un job cu jumătate de normă și este nevoie de multă muncă pentru a ieși din cea a tuturor. fel,” a explicat Dutta.
„Cred că, cu LinkedIn, elimini doar multe dintre întrebările pe care le-ai pune la o primă întâlnire, cum ar fi ce fac ei sau care este traiectoria lor în carieră, întrebări superficiale foarte elementare cu care poți scăpa”.
Politica pentru comunitatea profesională a LinkedIn spune: „LinkedIn este o platformă de rețea profesională, nu un site de întâlniri. Nu utilizați LinkedIn pentru a căuta relații romantice, pentru a căuta întâlniri romantice sau pentru a oferi comentarii sexuale despre aspectul cuiva sau atractivitatea percepută”.
Schimbarea comportamentului online?
Hardy, care l-a cunoscut pe soțul ei când au început să lucreze împreună, a spus că milioane de oameni își întâlnesc partenerii la serviciu în viața reală.
„Multe dintre activitățile pe care le facem la locul de muncă sunt mutate online”, a spus ea.
Ea a spus că a lua legătura cu cineva de pe LinkedIn nu este neapărat un lucru rău, „trebuie doar să fii atent cum o faci”, a spus Hardy.
Cel mai important factor, adaugă Hogan de la Oxford Internet Institute, este să le permită altora libertatea de a spune nu și de a părăsi conversația dacă nu sunt interesați.