Cynthia Erivo și Ariana Grande joacă rolul Elphaba și Glinda în Wicked, de la Universal Pictures.
universal
În 2023, Barbie a vopsit orașul în roz, iar acum Wicked ridică avantajul cu un strop de verde.
universalReînvierea în teatru a celebrului musical de pe Broadway creează zgomot înaintea lansării sale pe 22 noiembrie, cu sute de articole disponibile de la zeci de parteneri de retail. Legătura verde și roz face parte din strategia de marketing a filmelor Universal și ar putea oferi un impuls binevenit comerțului cu amănuntul în timpul crucial sezonului de sărbători.
Aceste colaborări „Wicked” cuprind articole de îmbrăcăminte, accesorii, încălțăminte, frumusețe și îmbrăcăminte, până la decorarea casei, jucării și chiar mașini unice.
Colecțiile variază, de asemenea, în punctele de preț, oferind consumatorilor atât opțiuni accesibile, cât și luxoase pentru a-și arăta dragostea pentru toate lucrurile „Wicked”.
Ţintă şi Walmart Rafturile sunt aprovizionate cu o varietate de produse, cu secțiuni întregi ale magazinului dedicate cămășilor tematice, puloverelor și încălțămintei, precum și păpușilor, jucăriilor de pluș, cărților și lacului de unghii.
Lego și Mattel Există cărămizi și păpuși Barbie legate de film; Starbucks Dispunând de o nouă gamă de pahare și căni, precum și băuturi pe durată limitată inspirate de protagoniști Glinda și Elphaba, Betty Crocker lansează amestecul de prăjituri „Mix Reveal” care devine roz când sunt adăugate ingrediente umede sau verzi;
Toyota’Lexus a lansat chiar două versiuni unice ale Lexus TX 2024, ambele cu ambalaj tematic „Wicked”.
Musicalul de pe Broadway pe care se bazează filmul este unul dintre cele mai populare și cu cele mai mari încasări muzicale din toate timpurile și a dezvoltat o bază constantă și înfocată de fani.
De la înființarea sa în 2003, peste 14,5 milioane de oameni au achiziționat bilete pentru a viziona spectacolul numai de la Teatrul Gershwin din New York City, generând venituri de peste 1,67 miliarde de dolari. vânzarea biletelor, Potrivit Broadway World . Aceste cifre nu includ turneele naționale sau rezidențele internaționale.
Potrivit rapoartelor, acești fani își doresc mărfuri care sărbătoresc și le sporesc popularitatea și sunt dispuși să plătească pentru asta. Raportul Mintel 2024 al consumatorilor din SUA despre super fani și entuziaști.“
Raportul a constatat că aproape jumătate dintre „superfani” (cei mai pasionați și loiali fani) au cheltuit bani pe evenimente sau produse oficiale ale fanilor în ultimul an. Raportul, care a chestionat 2.000 de adulți din Statele Unite, a stabilit, de asemenea, că colaborarea și co-distribuția fandom au cel mai mare succes în super-fandom-urile de nișă.
Acesta este un lucru bun pentru sectorul de vânzare cu amănuntul, deoarece sectorul de vânzare cu amănuntul vede indicele de încredere a consumatorilorA scăzut cu 7 puncte în septembrie, cea mai mare scădere din ultimii trei ani, și a crescut cu doar 11% în octombrie. Rata maximă de creștere lunarăDin martie 2021.
Retailerii care lucrează cu Universal se așteaptă să vadă o creștere a vânzărilor de mărfuri „Wicked”, ceea ce i-ar putea ajuta să iasă în evidență față de alte companii în lunile următoare.
Ceea ce poate determina, de asemenea, cererea este faptul că aceste colaborări cu mărfuri sunt doar pe timp limitat. Odată ce inventarul este epuizat, este imposibil să îl reumpleți. Prin urmare, chiar și cei mai atenți la prețuri pot fi dispuși să cheltuiască bani pentru a cumpăra aceste produse înainte ca acestea să dispară de pe rafturi.
Teatrul oferă, de asemenea, găleți tematice cu floricele de porumb, băuturi speciale și alte mărfuri pentru cinefilii care merg la teatru pentru a viziona filmul. Aceste oportunități de vânzare cu amănuntul ar putea ajuta la creșterea performanței de box office a lui Wicked.
În prezent, analiștii de box office au o înțelegere largă a modului în care Wicked va performa în weekendul său intern de deschidere. NRG, o firmă de top în domeniul divertismentului și al cercetării tehnologice, estimează venituri conservatoare de 85 de milioane de dolari. Între timp, alții speculează că primul film din duologia planificată ar putea depăși 100 de milioane de dolari, luând până la 150 de milioane de dolari în primele trei zile în cinematografe.
Așteptările împărțite vin pe măsură ce Hollywood s-a chinuit să comercializeze și să promoveze a face profit Filme muzicale din ultimii ani. Adaptări ale spectacolelor de la Broadway precum „În înălțimi”, „Dragă Evan Hansen” și „Mean Girls” nu au reușit să atragă atenția pe scară largă. box office Venituri în timpul funcționării.
Cu toate acestea, alte jocuri IP preferate de fani – inclusiv Dune: Part II, Deadpool și Wolverine și Inside Out 2 – au depășit toate așteptările. Deoarece „Wicked” este deja un nume cunoscut și există în muzică, analiștilor de box office le este greu să prezică unde va ateriza.