November 11, 2024

Temperaturile se răcesc în Japonia, dar interesul pentru vizite nu arată semne de scădere, deoarece sosirile de toamnă continuă să depășească nivelurile pre-pandemie.

Datele Organizației Naționale de Turism din Japonia au arătat că țara a primit 2,93 milioane de turiști străini în august și alți 2,87 milioane în septembrie, mult mai mult decât cei 2,52 milioane și 2,27 milioane din aceeași perioadă a anului 2019.

Din punct de vedere istoric, Japonia a văzut mai puțini turiști în august și septembrie, urmat de o creștere în octombrie, mai ales în căutarea frunzișului de toamnă sau a celebrelor festivități de Halloween din Tokyo.

Dar în acest an, declinul este de așteptat să fie mai mic, deoarece țara se confruntă cu o creștere mult așteptată a sosirilor de turiști chinezi (o tendință care a început în iunie). Potrivit autorităților japoneze, înainte de izbucnire, China era cea mai mare piață sursă turistică a Japoniei, reprezentând 30% din totalul sosirilor Japoniei.

Statisticile turismului japonez arată că numărul de turiști chinezi în Japonia sa dublat luna trecută, de la 325.645 în septembrie 2023 la 652.300 în septembrie 2024.

Sosirile de turiști în Japonia rămân puternice chiar și în extrasezon de toamnă

Potrivit statisticilor preliminare, din ianuarie până în septembrie anul acesta, peste 5,2 milioane de turiști chinezi au vizitat Japonia, o creștere cu 228% față de 2023. Dar asta lasă mult loc de creștere, sosirile urmând să ajungă la 9,6 milioane până în 2019.

Crescând din Vest

Odată cu creșterea numărului de turiști chinezi, turiștii din alte țări în Japonia și-au revenit complet și chiar au depășit nivelul pre-epidemie.

În timp ce două treimi dintre vizitatori au venit din Asia de Est, și anume Coreea de Sud, China, Taiwan și Hong Kong, creșterea în prima jumătate a anului a fost mai mare cu vizitatori din America de Nord și din alte părți ale Asia-Pacific, potrivit unui raport publicat. de Mastercard Economics în septembrie.

În prima jumătate a anului 2024, numărul turiștilor din Statele Unite a crescut cu 153% față de aceeași perioadă din 2019.

Vizitatorii din Canada (148%), Australia (141%), Singapore (140%) și Noua Zeelandă (138%) au depășit, de asemenea, nivelurile de dinainte de pandemie, cu sosiri din India și țările din Asia de Sud-Est, inclusiv India, se arată în raport au depășit și nivelurile pre-pandemice.

Oamenii care călătoresc pe distanțe mai lungi din America de Nord și Europa tind să rămână mai mult, se arată în raport. Aproximativ 40% dintre oamenii din Europa stau timp de două până la trei săptămâni, se arată în raport.

Prin comparație, 75% dintre turiștii din Coreea de Sud, acum cea mai mare piață sursă a Japoniei, stau mai puțin de o săptămână.

Ca urmare, turiștii din America de Nord și Europa cheltuiesc mai mult pentru cazare și mâncare, în timp ce turiștii asiatici cheltuiesc mai mult pentru cumpărături, se arată în raport.

Cu toate acestea, ratele de schimb favorabile din cauza unui yen slab i-au determinat pe mulți să crească cheltuielile cu amănuntul, o tendință cel mai evidentă în rândul turiștilor din Singapore, Statele Unite și Europa, potrivit raportului Mastercard.

concentrare turistică

În aprilie 2019, străzile de lângă Templul Kiyomizudera din Kyoto au fost aglomerate de turiști.

Nicholas Datish |

Potrivit raportului Mastercard, supraaglomerarea a fost cea mai pronunțată în patru locații: Kyoto, Tokyo, Osaka și Okinawa.

„În aprilie 2024, Kyoto a avut cea mai mare proporție de oaspeți străini, cu 68%, comparativ cu 36% în Tokyo”, se arată în raport: „În afara acestor orașe mari, proporția de oaspeți străini este de obicei sub 10%. O creștere semnificativă, proporția medie a oaspeților străini la Kyoto și Tokyo la acea vreme fiind de 38% și, respectiv, 17%.

În special, Japonia ocupă un loc proeminent pe „Lista de multe tendințe pentru 2025” a Expedia.Dezvăluit ’25: Tendințe în călătoriil”To Lonely Planet 2025″Cea mai bună călătorie.

Potrivit unui raport publicat de Airbnb pe 16 octombrie, Tokyo și Osaka se numără printre cele 10 orașe globale de pe lista Airbnb a destinațiilor populare de iarnă.

„Raportul de tendințe” 2025 al Hilton arată, de asemenea, un interes puternic pentru Japonia, subliniind că dintre primele opt hoteluri de lux unde membrii Hilton Honors răscumpără cele mai multe puncte în prima jumătate a anului 2024, trei sunt situate în Japonia – Conrad Tokyo, Hotel Conrad Osaka De și Roku Hotel Kyoto.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *