acasa depozitCompania a declarat marți că vânzările sale trimestriale au crescut cu peste 6% anual, deoarece a combinat o afacere recent achiziționată și reparațiile legate de uragan și vremea bună în multe părți ale SUA au stimulat cererea de articole de îmbunătățire a locuinței.
Retailerul și-a ridicat, de asemenea, prognoza pentru întregul an pentru a reflecta rezultatele sale mai bune decât cele așteptate. Vânzările totale sunt acum așteptate să crească cu aproximativ 4%, inclusiv impactul achiziției SRS Distribution. Vânzările totale erau de așteptat anterior să crească cu 2,5% până la 3,5% în acest an. Ambele perspective includ o creștere în cea de-a 53-a săptămână a anului fiscal curent și o contribuție de aproximativ 6,4 miliarde de dolari din partea SRS, care vinde consumabile profesioniștilor din domeniul acoperișurilor, amenajării teritoriului și a piscinelor.
Retailerul se așteaptă ca vânzările comparabile să scadă cu aproximativ 2,5% în perioada de 52 de săptămâni. Home Depot se aștepta ca indicatorii din industrie, inclusiv site-ul companiei și magazinele deschise de mai bine de un an, să scadă cu 3% până la 4% față de anul fiscal precedent.
Directorul financiar Richard McPhail a declarat pentru CNBC că prognoza retailerului reflectă performanța puternică a trimestrului trecut. Dar el a spus că consumatorii încă întârzie achizițiile în timp ce așteptau ca ratele ipotecare și costurile împrumuturilor să scadă șiExprimați precauție cu privire la economie.
„Există o cerere reținută pentru proiect”, a spus el. “Clienții noștri ne spun că viața lor se schimbă. Familiile lor cresc. Se măresc, se reduc. Au nevoie să se mute la muncă. Este nevoie de remodelare, dar o pun în așteptare până vor arăta. Există un mediu de finanțare mai favorabil, întrebarea este când va fi lansat.
Chiar dacă clienții Home Depot sunt într-o formă financiară bună, ei continuă să întârzie proiectele, a spus el. Aproximativ 90% dintre clienții de bricolaj ai companiei își dețin casele.
Raportul companiei în comparație cu așteptările de pe Wall Street pentru perioada de trei luni încheiată pe 27 octombrie, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de London Stock Exchange Group (LSEG):
- Câștigul pe acțiune: 3,67 USD per acțiune, estimat 3,64 USD per acțiune
- venituri: 40,22 miliarde USD, estimat a fi 39,32 miliarde USD
Acțiunile Home Depot au crescut cu aproximativ 2% în tranzacțiile înainte de piață.
Vânzările Home Depot au fost afectate de factori economici, deoarece ratele în creștere ale dobânzilor au încetinit rotația locuințelor și mai bine de doi ani de inflație ridicată i-au făcut pe proprietarii de case mai puțin dispuși să cumpere proiecte discreționare și de do-it-yourself. Compania avea Previziunile de vânzări comparabile pentru întregul an au scăzut În august, invocând incertitudinea consumatorilor.
McPhail a spus că această dinamică a persistat în ultimele luni.
Venitul net al Home Depot al treilea trimestru a scăzut de la 3,81 miliarde dolari, sau 3,81 dolari pe acțiune, la 3,65 miliarde dolari, sau 3,67 dolari pe acțiune. aceeași perioadă a anului trecut. Veniturile au crescut cu 6,6% de la 37,71 miliarde USD în aceeași perioadă a anului trecut.
Vânzările comparabile pentru întreaga afacere au scăzut cu 1,3% în trimestru. A fost mai bine decât scăderea cu 3,3% așteptată analiștii, potrivit StreetAccount. Indicatorul a scăzut cu 1,2% în Statele Unite
Aceasta marchează al optulea trimestru consecutiv de vânzări comparabile negative pentru Home Depot.,Deși a fost cea mai mică scădere de la începutul seriei de scăderi. Rezultatele din acest an nu au afectat stocul.
Acțiunile Home Depot au câștigat aproximativ 18% în acest an la închiderea de luni, în urmă cu câștigul S&P 500 de aproximativ 26%.
Numărul vizitelor cumpărătorilor în magazinele Home Depot și al achizițiilor online a rămas neschimbat față de aceeași perioadă a anului trecut. În medie, clienții au cheltuit 88,65 USD pentru aceste tranzacții, aproape același cu prețul mediu al biletului de 89,36 USD în aceeași perioadă a anului trecut.
Aceste cifre exclud achizițiile SRS și noi magazine, care au contribuit la veniturile totale din vânzări ale companiei. Home Depot se așteaptă să deschidă aproximativ 12 magazine noi în acest an fiscal, care se încheie la începutul lunii februarie.
McPhail a spus că vremea a oferit beneficii pe termen scurt pentru Home Depot în acest sezon. Odată cu vremea mai caldă și mai uscată extinzându-se până în vară, clienții au cumpărat articole de exterior, cum ar fi grătare sau au cumpărat vopsea pentru un proiect, a spus el.
Vânzările legate de uraganele Helen și Milton au contribuit cu aproximativ jumătate de punct procentual la creșterea vânzărilor trimestrului. clientAchiziționați articole de pregătire, cum ar fi generatoare, baterii și placaj, apoi cumpărați articole de reparații, cum ar fi materiale de construcție.
Chiar dacă Home Depot a înregistrat o creștere modestă, unii investitori pariază că compania va vedea vânzări mai puternice în viitorul apropiat. Rezerva Federală și-a aprobat Reducerea a doua la rând Săptămâna trecută, a apărut o mișcare pentru a determina taxele pe care băncile le percep pentru datoria de consum – cum ar fi ratele ipotecare și împrumuturile pe care proprietarii de case le-ar putea acorda pentru proiecte de remodelare. Prețurile locuințelor rămân ridicate, iar îmbătrânirea stocului de locuințe din SUA continuă să stimuleze proiectele de reparații și întreținere.
În plus, Home Depot caută afaceri mai mari de la profesioniștii acasă, cum ar fi antreprenori și acoperișuri, pentru a stimula vânzările. La începutul acestui an, Home Depot Achiziția SRS Distributiono companie din Texas, a finalizat cea mai mare achiziție din istoria retailerului de îmbunătățiri pentru locuințe pentru 18,25 miliarde de dolari.
Cu toate acestea, McPhail a adăugat că este dificil de prezis când mentalitatea consumatorului se va schimba și va declanșa volume mai mari de închidere a caselor. El a observat că ratele ipotecare au crescut de fapt de la întâlnirea din septembrie Unde Fed a redus ratele dobânzilor pentru prima dată Din primele zile ale pandemiei de Covid.
„Vestea bună este că volumul locuințelor probabil nu se va înrăutăți”, a spus el. „Cel mai rău din scăderea vânzărilor de locuințe ar putea fi în urmă. Întrebarea este acum: „Ce poate dezgheța și când se va întâmpla asta?””
Pe măsură ce inflația se răcește, ar putea exercita și presiune asupra prețurilor asupra Home Depot în anul viitor. printre retaileri Se poate confrunta cu costuri mai mari Dacă președintele ales Trump își va pune în aplicare planul de a impune tarife pentru mărfurile importate, în special pentru cele din China.
McPhail a refuzat să spună ce procent din marfa Home Depot provine din China, dar el a spus că cea mai mare parte a aprovizionării provine din America de Nord. El a spus că Mexicul „este o sursă importantă de bunuri pentru noi”.
„Ne sursăm din mai multe țări asiatice, așa că acordăm o atenție deosebită”, a spus el. „Ne-am concentrat pe diversitate de aprovizionare de mulți ani și vom continua să evaluăm deciziile viitoare de aprovizionare.”
Unii lideri de retail, inclusiv CEO-ul Elf Beauty, spun că ar putea fi nevoiți Creșteți prețurile din cauza tarifelor. Producătorul de încălțăminte Steve Madden spune că va importa mai puține produse din China pana la 45% peste anul viitor.
Pe lângă factorii meteorologici, sezonul sărbătorilor a sporit și vânzările Home Depot. Vinde o varietate de decorațiuni, inclusiv mulți brazi artificiali de Crăciun.
Deoarece scheletul de 12 picioare al companiei, Skelly, a făcut furori în timpul Halloween-ului, Home Depot a introdus alte decorațiuni atrăgătoare și adesea supradimensionate, inclusiv un Moș Crăciun înalt de 8 picioare și ren animați mari.
„Nu cred că există multe comunități în America care să nu aibă decorațiuni uriașe în aer liber ca ale noastre la Home Depot”, a spus el. — Așa că venim în curtea vecinului tău și nu vrei să fii bătut.