Pe 29 martie 2023, o mașină a condus în apropierea teatrului AMC din New York.
Leonardo Muñoz |. Vezi știri |
Box-off-ul intern este în revigorare, al treilea sezon atingând cel mai mare record de la pandemie. Cu toate acestea, cel mai mare lanț de cinematografe din lume nu are o bază atât de solidă.
centru medical de aviație Operează aproximativ 900 de cinematografe și 10.000 de ecrane în întreaga lume, mai mari decât principalii săi concurenți Cinemark si bogat. Cu toate acestea, chiar înainte de pandemie, s-a confruntat cu o sarcină mare de datorii care ar putea împiedica compania să profite din plin de redresarea industriei teatrului.
Directorul executiv Adam Aron, care a preluat conducerea în 2015, și-a petrecut cea mai mare parte din primii ani cumpărând alte lanțuri și amenajând sălile existente cu scaune de lux. Când pandemia de coronavirus a închis cinematografele și Hollywood-ul, AMC a pierdut deja 5 miliarde de dolari.
Patru ani mai târziu, compania are încă peste 4 miliarde de dolari în datorii pe termen lung. Deși compania și-a refinanțat cu succes și și-a extins termenul până în 2029 și mai departe, plățile dobânzilor continuă să afecteze câștigurile sale.
„Au luat măsuri pentru a-și reduce datoria, dar au încă multe datorii și încă plătesc dobânzi destul de mari”, a spus analistul B. Riley Eric Wold.
Veniturile AMC au depășit cheltuielile în T3, dar cheltuielile cu dobânzile au fost de aproximativ 100 de milioane de dolari Acest lucru a dus la pierderea actuală a companiei de aproape 21 milioane USD.
„Nu cred că va fi constant profitabil în următorii câțiva ani”, a spus Wald.
Între timp, analiștii au declarat pentru CNBC că AMC face un efort mare pentru a crește veniturile și pentru a atrage cinefilii dezamăgiți înapoi în cinematografe. Având în vedere că lista filmelor din 2025 și 2026 se îmbunătățește și este puternică, există o oportunitate de a valorifica tendințele de îmbunătățire a box office-ului dacă lanțurile de cinematografe pot urmări îndeaproape fluxul de numerar.
Un impuls de la o ardezie plină de bombe
Datele Comscore arată că box office-ul intern în trimestrul al treilea a ajuns la 2,71 miliarde de dolari SUA, o creștere cu mai puțin de 1% față de aceeași perioadă a anului trecut. Această îmbunătățire este mică, dar impresionantă, având în vedere că în aceeași perioadă de timp din 2023 a văzut apariția unui fenomen cultural numit „Bappenheimer”.
dubla publicare Warner Brothers „Barbie” și Universal „Oppenheimer” este un succes de box office, încasând aproape 250 de milioane de dolari la box office-ul autohton în weekendul său de deschidere. Cele două filme au încasat aproape 1 miliard de dolari la box office-ul din America de Nord și au făcut parte dintr-un total de box office global de aproape 2,4 miliarde de dolari.
Ajutor pentru al treilea trimestru al acestui an disney „Deadpool and Wolverine” de la Marvel a încasat 631 de milioane de dolari la box office-ul intern de la lansarea sa din 26 iulie până pe 30 septembrie, iar „Despicable Me 4” de la Universal Pictures a încasat aproximativ 360 de milioane de dolari, a spus Universal pentru 267 de milioane de dolari studioul și 250 de milioane de dolari pentru Warner Bros. „Beetlejuice Beetlejuice” și filmul Disney și Pixar „Inside Out 2”, lansat în iunie, au câștigat 183 de milioane de dolari.
În ciuda performanțelor de box office mai bune decât se aștepta, participarea AMC a scăzut cu 12% în timpul perioadei. Prin comparație, participarea globală a Cinemark a scăzut cu doar 2,4% în trimestrul respectiv.
Hugh Jackman și Ryan Reynolds joacă în filmul Marvel „Deadpool și Wolverine”.
disney
AMC a atribuit declinul faptului că filmele de la Hollywood nu au fost la fel de bine primite în Europa ca în America de Nord, menționând că participarea în regiune a scăzut cu 16%. Majoritatea cinematografelor AMC (aproximativ 62%) sunt situate în Statele Unite, în timp ce Europa reprezintă aproximativ 37% din amprenta sa. Alte 1,4% se află în Arabia Saudită, potrivit rapoartelor depuse în februarie.
Și, a menționat, succesul „Barbie” și „Oppenheimer” în aceeași perioadă de acum un an face o comparație mai dificilă.
AMC a subliniat, de asemenea, o scădere a prezenței la teatru în timpul celui de-al treilea sezon în centre urbane precum New York și Los Angeles, unde compania are cea mai mare prezență. Wald a remarcat că acest lucru se poate datora faptului că segmentul de filme de vară este plin de filme pentru familii care atrag de obicei mai mult public suburban.
Al patrulea sezon al AMC ar trebui să fie mai bun ca „Wicked” de la Universal. Paramount Gladiator II și Moana 2 de la Disney Concurând pentru cota de ecrane premium de dimensiuni mari În timpul sărbătorii de Ziua Recunoștinței. În plus, Disney’s Mufasa: The Lion King va fi lansat în decembrie cu de la Sony Evaluat R „Kraven the Hunter” și „Sonic the Hedgehog 3” de la Paramount.
Afișe de film pentru „Wicked”, „Warrior II” și „Moana 2”.
Sursa: Universal Pictures (stânga), Paramount (centru) și Disney (dreapta)
Privind în perspectivă, se preconizează că 2025 și 2026 vor fi mai bune, deoarece producția de la Hollywood, perturbată de greve duble ale forței de muncă din 2023, revine la un ciclu normal de lansare.
În timp ce al treilea trimestru din 2024, cele 31 de titluri de lansare largă (filme care se deschid sau care se deschid în cele din urmă în mai mult de 1.500 de locații) sunt mai mari decât totalurile din 2023 și 2019, numărul de lansări ample pentru întregul an rămâne scăzut decât nivelul pre-pandemie. .
Mai mult de jumătate urmează să fie lansat anul viitor A fi legat de o franciză de film existentă sau de proprietate intelectuală populară poate atrage o bază de fani încorporată în cinematografe, dar poate însemna și că vor concura pentru timp în cinematografele mari premium.
Push premium
AMC Theatres deține în prezent aproape jumătate din cinematografele sale IMAX Ecran american și tot Dolby Ecrane americane sub marca Dolby Theatre. Are un total de peste 550 de ecrane mari de înaltă calitate în întreaga lume.
De asemenea, compania intenționează să facă mai multe investiții.
„Suntem convinși, din datele noastre despre audiență, că cinefilii caută din ce în ce mai mult ecranele noastre premium de format mare”, a spus Allen la apelul AMC privind veniturile din al treilea trimestru de la începutul acestei luni. „De exemplu, ecranele noastre PLF din SUA produc în medie de patru ori mai mult decât cinematografele care nu fac parte din PLF. Cu toții știm zicala „Pește unde sunt peștii”.
Ca parte a așa-numitului „Go Plan” al AMC, compania intenționează să investească de la 1 miliard de dolari până la 1,5 miliarde de dolari în următorii patru până la șapte ani pentru a-și consolida prezența în cinematografe în Statele Unite și Europa. Aceasta include adăugarea mai multor ecrane IMAX și actualizarea ecranelor existente cu noi proiectoare laser, creșterea numărului de cinematografe Dolby în locațiile AMC și actualizarea sălilor cu ecrane cu lățime de cel puțin 40 de picioare pentru a face parte din marca sa XL și proiecția laser 4K.
Pe 10 octombrie 2018, atmosfera a fost caldă la proiecția privată Imax a filmului „First Man” desfășurată la Teatrul Imax AMC din New York City.
Lars Nikki |. Getty Images Divertisment |
„Pe măsură ce (AMC) se apropie de 2025, planurile lor de emitere s-au îmbunătățit cu adevărat și se uită, de asemenea, unde să cheltuiască bani, unde să investească în afaceri și să consolideze afacerea acolo unde pot”, a spus analistul Wedbush Alicia Reese. Ei vorbesc mult despre noi investiții, modernizarea cinematografelor, extinderea ecranelor XL, sunt o mulțime de bani, o mulțime de cheltuieli de capital .
Reese nu este singurul analist de pe Wall Street care a sfătuit AMC să fie precaut în efectuarea acestor upgrade-uri.
Eric Handler de la Roth Capital Markets a remarcat că lista viitoare de filme va permite companiei să facă actualizări atât de necesare, dar „nu pot înnebuni” și că compania a trebuit să fie „foarte cumpătată cu banii” în ultimii ani. .
„Încă trebuie să fie atenți cu fluxul lor de numerar”, a spus el.
Mai multe acțiuni, mai multe întrebări?
Pentru a strânge numerar, AMC s-a orientat în mod tradițional la emiterea de mai multe acțiuni.
Compania a strâns miliarde de dolari în timpul Covid-19 pandemie Prin vânzarea de acțiuni noi, aceasta l-ar ajuta să plătească datoria și să evite falimentul în timp ce cinematografele sunt închise sau produsele limitate pot fi prezentate publicului.
Cu toate acestea, investitorii, inclusiv cei mai fideli fani ai AMC, au devenit îngrijorați de diluare și au respins eforturile companiei de a emite acțiuni suplimentare în trecut. În prezent, AMC are aproximativ 372 de milioane de acțiuni în circulație, potrivit FactSet.
„Au spus că vor lua în considerare utilizarea capitalurilor proprii pentru a finanța proiecte de cheltuieli de capital”, a spus Handler. „Iată-ne din nou. Dacă sunteți un investitor de capital, probabil că veți fi mai diluat pentru a finanța aceste proiecte de cheltuieli de capital. Probabil că vor emite mai multe acțiuni și, știți, numărul de acțiuni este de aproximativ 20. ori mai mare decât înainte.
Deși prețul acțiunilor AMC a crescut în ultima lună, stocul a scăzut cu peste 26% până în prezent și a scăzut cu peste 43% de la această perioadă anul trecut. Acțiunile au fluctuat între 4 și 5 dolari pe acțiune timp de câteva luni.
Între timp, AMC a închis sălile cu performanțe slabe pentru a economisi niște bani pentru alte afaceri, deoarece contractele de închiriere trebuie renegociate.
„Încearcă să-și schimbe amprenta pentru a menține creșterea cotei de piață”, a spus Reese. „Ei continuă să crească veniturile pe ecran și veniturile per participant prin merchandising și găleți de floricele și așa mai departe. Așa că toate valorile se mișcă în direcția corectă”.
Dezvăluit: Comcast este compania-mamă a NBCUniversal și CNBC. NBCUniversal este distribuitorul „Wicked”.