Comisarul NBA Adam Silver participă la Conferința Allen & Company Sun Valley pe 10 iulie 2024 în Sun Valley, Idaho.
David Grogan | CNBC
Descoperirea Warner Bros a fost de acord să pună capăt cererii sale de a avea o serie de meciuri live ale Asociației Naționale de Baschet (NBA) în Statele Unite până în sezonul 2025-26 și ulterior, rezolvând toate disputele legale cu liga.
Descoperirea Warner Bros A dat în judecată NBA în iuliesusținând că liga nu a permis companiilor media să-și folosească așa-numitele drepturi de potrivire în timpul unei serii de jocuri live.
Alianța a selectat trei parteneri media – disney, Comcast NBCUniversal și Amazon Prime Video — va fi distribuitorul său de jocuri live în S.U.A. timp de 11 ani începând cu sezonul viitor. Potrivit rapoartelor anterioare ale CNBC, valoarea totală a tranzacției, inclusiv jocurile WNBA, este de aproximativ 77 de miliarde de dolari.
Acordul cu Warner Bros. Discovery a anunțat luni, împreună cu un acord separat între Warner Bros. Discovery și ESPN, va permite companiei să rămână implicată în unele conținuturi NBA, parteneriate de producție și acorduri de licențiere. Cu toate acestea, după acest sezon, Turner Sports și-a încheiat oficial relația de 40 de ani cu NBA ca operator de jocuri live în Statele Unite.
Turner Sports a oferit pachete NBA din 1984 și a difuzat jocuri pe rețeaua de cablu TNT din 1988. sunt mai multe motiveinclusiv o pierdere a încrederii în viitorul pe termen lung al televiziunii prin cablu ca modalitate de a atrage telespectatori mai tineri.
Disney și Comcast dețin rețele de difuzare care arată jocuri NBA, în timp ce pachetul Amazon este dedicat streaming-ului.
Termenii acordului oferă TNT Sports de la Warner Bros. Discovery acces gratuit la momentele importante de pe site-ul de știri digitale al companiei Bleacher Report și platformele sale de socializare. Evidențiați Acasă În următorii 11 ani, potrivit unei persoane familiarizate cu problema. De asemenea, acordul permite Warner Bros. Discovery să licențieze, să creeze și să distribuie conținut NBA nou și existent pe proprietățile sale media și include drepturi de joc live în țările nordice, Polonia și America Latină (excluzând Brazilia și Mexic).
Acordul prelungește, de asemenea, parteneriatul dintre NBA Digital și TNT Sports pentru încă cinci sezoane, permițând NBA să angajeze Warner Bros. Discovery Channel pentru a oferi promoții și „o varietate de servicii, inclusiv servicii de producție, dezvoltare de conținut și operațiuni de vânzări”, potrivit datelor. o declarație”. .
Acordul oferă Warner Bros. Discovery venituri garantate NBA pentru câțiva ani. Liga nu va plăti Warner Bros. Discovery nicio taxă suplimentară în afara termenilor acordului, au spus persoane familiare cu problema.
„În interiorul NBA”
Popularul program de difuzare „Inside the NBA” al TNT va fi licențiat către ESPN și ABC Disney pentru a difuza cele mai bune jocuri NBA din sezonul regulat și playoff (inclusiv finala). Actualul show de studio NBA al ESPN „Countdown” va continua să fie difuzat în timpul altor jocuri ESPN din sezonul regulat.
Charles Barkley în NBA Insider
Sursa: NBA pe TNT
TNT Sports va continua să producă „Inside the NBA”, cu Ernie Johnson Jr., Charles Barkley, Kenny Smith și Shaquille O’Neal. Potrivit Warner Bros. Discovery, cele patru gazde vor rămâne cu serialul pe durata contractelor lor și pot dezvolta alt conținut nou pentru platformele de cablu și streaming ale Warner Bros. Discovery, inclusiv „Inside”, care este în prezent în dezvoltare pentru sezonul viitor. .Sport” și alte programe. companie. ESPN are protecții în acord care i-ar permite ESPN să oprească acordarea de licențe a emisiunii dacă o gazdă cheie pleacă, potrivit a două persoane familiarizate cu problema.
Potrivit persoanelor familiare cu chestiunea, nu este clar dacă „Inside the NBA” va include branding TNT sau ESPN atunci când va fi difuzat pe platformele Disney anul viitor. În timp ce TNT Sports are control editorial deplin asupra emisiunii, talentul ESPN poate lucra cu gazdele, au spus oameni familiarizați cu problema.
„Oportunitatea de a continua filmarea emblematică, câștigătoare de premii Emmy, Inside the NBA este o victorie uriașă pentru fanii de baschet din întreaga lume”, a declarat comisarul NBA, Adam Silver, într-o declarație „Așteptăm cu nerăbdare să stabilim un parteneriat pe termen lung TNT Sports va promova împreună conținutul NBA pe WBD și pe platformele importante ale NBA.”
Disney și Warner Bros. Discovery Channel au colaborat de mai multe ori în ultimul an, inclusiv Pachet media de streaming Conectarea serviciului Max de la Warner Bros. Discovery Channel la Disney+ și Disney’s Hulu cu accent pe sport O societate mixtă numită Venu Proiectul este încă în așteptare din cauza problemelor antitrust.
Ca parte a unui acord care nu implică NBA, ESPN va permite TNT să difuzeze 13 Big 12 meciuri de fotbal și 15 meciuri de baschet masculin pe sezon începând din 2025. Sursele au dezvăluit că, deoarece majoritatea jocurilor vor fi difuzate exclusiv pe ESPN+.
ESPN încheie un acord similar de sublicență cu Warner Bros. Discovery pentru prima rundă și sferturile de finală ale playoff-ului de fotbal colegial la începutul acestui an.
premiul de consolare
Acordul îi oferă CEO-ului Warner Bros. Discovery, David Zaslav, ceva de obținut după ce nu a reușit să ajungă la un acord cu liga în timpul unei ferestre exclusive de negocieri la începutul acestui an.
„Împreună, aceste acorduri asigură fanilor să se bucure în continuare de Inside the NBA de la TNT și să creeze valoare semnificativă în întregul nostru portofoliu, pe măsură ce accelerăm TNT Sports, Bleacher Report, House of Highlights și dezvoltarea afacerii noastre sportive la nivel global.
Silver a declarat luna trecută pentru CNBC că liga „absolut” ar fi putut ajunge la un acord cu Warner Bros. Discovery, dar conducerea ambelor părți nu a ajuns niciodată la un acord.
„Nu avem relații de lungă durată cu operatorii actuali de la Warner Bros. Discovery”, a spus Silver „În mod ideal, în aceste relații, oamenii nu scot contractul și spuneți asta înțelegi spiritul a ceea ce încerci să obții și că ești dispus să te adaptezi la schimbări. Deci, când te uiți la contract, acesta este un semn că parteneriatul nu merge bine.
Dezvăluit: NBCUniversal, deținut de Comcast, este compania-mamă a CNBC.