November 18, 2024

GUANGZHOU, China – 15 noiembrie 2024 – Vizitatorii văd vehiculul cu energie nouă Xiaomi SU7 Ultra la Salonul Auto de la Guangzhou 2024 din Guangzhou, provincia Guangdong, sudul Chinei, pe 15 noiembrie 2024. prin Getty Images)

Şef de fotografie |. Publicarea viitorului |

Producător chinez de electronice Corporation Xiaomi Veniturile companiei în trimestrul al treilea au crescut cu 30,5% datorită cererii puternice a consumatorilor pentru primul său vehicul electric, sedanul SU7.

Xiaomi a lansat mașina în martie, cu un stil împrumutat de la Porsche, intrând pe piața aglomerată de vehicule electrice din China la un preț convingător – modelul de bază costă mai puțin de 30.000 de dolari, ceea ce este cu 4.000 de dolari mai ieftin decât modelul de bază al Xiaomi, Dollar. de la Tesla Modelul 3 în China.

Compania și-a ridicat obiectivul de vânzări luni și acum își propune să vândă 130.000 de vehicule în acest an, depășind cu mult ținta inițială de 76.000 de vehicule. Pentru a satisface cererea, Xiaomi și-a dublat schimburile de producție din iunie și și-a lansat modelul SU7 Ultra de ultimă generație, care se vinde cu peste 110.000 de dolari.

Veniturile pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie au fost de 92,5 miliarde de yuani (12,77 miliarde de dolari), depășind estimarea consensului de 91,1 miliarde de yuani a celor 15 analiști ai LSEG.

Huatai Securities prezice că Xiaomi va livra 400.000 de vehicule electrice în 2025, moment în care proporția de vehicule electrice în venituri va crește de la 8% în acest an la aproximativ o cincime.

Cu toate acestea, afacerea de automobile a Xiaomi încă pierde bani. Unitatea a raportat o pierdere ajustată de 1,5 miliarde de yuani pentru trimestrul respectiv și o marjă de profit brut de 17,1%.

Potrivit datelor companiei de cercetare Canalys, Xiaomi a continuat să-și mențină poziția de al treilea producător de smartphone-uri din lume în acest trimestru, livrând 42,8 milioane de unități, o creștere de 3% și reprezentând 14% din cota de piață.

Xiaomi a raportat că profitul net ajustat a crescut cu 4,4% la 6,25 miliarde de yuani, comparativ cu consensul pieței de 5,92 miliarde de yuani.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *