Conceptul de camionetă electrică cu baterie Ram 1500 Revolution de la Stellantis este prezentat de CEO-ul Stellantis, Carlos Towers, la CES 2023 de la Venetian Resort din Las Vegas, pe 5 ianuarie 2023, în Las Vegas, Nevada, Carlos Tavaras a ținut un discurs principal.
Ethan Miller |. Getty Images
Detroit- stea Producătorul auto transatlantic amână lansarea camionetei sale electrice Ram din acest an până în prima jumătate a anului 2025, deoarece continuă să testeze vehicule.
Directorul executiv Carlos Tavares a refuzat marți să ofere detalii despre cauza sau momentul întârzierilor pentru camioanele electrice, care includ modele „REV” complet electrice și Gamă extinsă „Ramcharger” Este echipat cu generator si motor pe gaz.
„Ne confruntăm cu un volum de muncă foarte mare și vrem să fim foarte precauți în modul în care ne validăm produsele, așa că ne facem timp pentru a ne asigura că putem face față vârfului”, a spus Tavares într-un interviu acordat presei online. “Nu vrem să ne grăbim… este mai bine să îi acordăm câteva săptămâni pentru a face validarea corectă, decât să o grăbim și să facem greșeli în ceea ce privește calitatea. Asta facem acum.”
Tavares a spus că trebuie făcută munca Dodge Charger Daytona şi Vehicul electric Jeep Wagoneer SEste de așteptat să fie lansat până la sfârșitul anului înainte de a trece la camioane noi.
Viitorul camion electric al lui Stellantis este primul construit pe noua „platformă STLA Frame” a companiei pentru camioane mari și SUV Jeep. Se așteaptă să fie o „platformă multi-energie” capabilă să transporte vehicule cu ardere internă și hibride, precum și modele electrice care utilizează baterii, celule de combustibil și sisteme de propulsie electrică cu rază extinsă.
Stellantis a spus că vehiculul electric Ramcharger cu autonomie extinsă poate funcționa ca un vehicul electric cu emisii zero până când bateria este epuizată și un generator de motor electric la bord alimentat de motorul V6 de 27 de galoane și 3,6 litri pornește pentru a alimenta vehiculul.
Producătorul auto a reconfirmat marți planurile ca REV să parcurgă 500 de mile cu o singură încărcare, precum și autonomia proiectată a Ramcharger de până la 690 de mile.
„Rezolvăm vârful dintre produsele din fața noastră”, a spus Tavares. „Piața din SUA va vedea un blitz uriaș de produse în lunile următoare.”
Mașină electrică Dodge Charger Daytona Scat 2024
se eschiva
În calitate de președinte ales, ofensiva SUA pentru vehicule electrice a lui Stellantis vine într-un moment nepotrivit pentru producătorul de automobile Donald Trump Deja jurat mai jos sau repetațil Multe dintre obiectivele și finanțarea administrației Biden pentru vehiculele complet electrice.
saptamana trecuta Este raportat Ca parte a legislației mai ample de reformă fiscală, echipa de tranziție a lui Trump intenționează să elimine creditul fiscal de consum de 7.500 de dolari pentru achizițiile de vehicule electrice. Acest lucru ar îndeplini retorica de campanie a lui Trump despre eliminarea unor astfel de stimulente și inițiative privind vehiculele electrice.
Tavares a criticat reglementările administrației privind vehiculele electrice, dar și-a prezentat beneficiile, spunând că compania „se va adapta” la orice modificări aduse de administrația Trump.