Jiang Haiyun |. Getty Images
Atenție, tăietori de cablu. American Airlines O nouă tehnologie este lansată în toată țara pentru a reprima pasagerii care încearcă să se îmbarce într-un zbor înainte ca o echipă de îmbarcare să fie chemată.
Compania aeriană a spus că pasagerii care încearcă să-și scaneze cartea de îmbarcare înainte de a-și suna echipa vor auzi două tonuri și vor fi refuzați.
American are nouă grupuri de îmbarcare, de la clienți de primă clasă și cei mai buni călători frecventi până la cei care cumpără tarife economice de bază sau cele mai ieftine bilete. Compania aeriană își răsplătește călătorii frecventi de elită, bine plătiți, cu avantaje precum îmbarcarea timpurie și a muncit din greu pentru a-și menține exclusivitatea.
American a spus că noua tehnologie a fost utilizată în peste 100 de aeroporturi din Statele Unite ale Americii, de miercuri, după ce a fost pusă în funcțiune în ultima lună pe Aeroportul Internațional Albuquerque, Aeroportul Național Ronald Reagan Washington și Aeroportul Internațional Tucson.
Compania aeriană intenționează să o lanseze în hub-uri mai târziu.
Tehnologia va fi lansată într-un moment în care American Airlines se așteaptă ca 8,3 milioane de persoane să se îmbarce pe zborurile sale între 21 noiembrie și 3 decembrie, perioada de călătorie de Ziua Recunoștinței, o creștere cu 500.000 față de anul trecut.
Alte companii aeriene au încercat noi modalități de a preveni aglomerația la porți, ceea ce ar permite o îmbarcare mai rapidă, încercând totodată să-i protejeze pe călători de îmbarcarea devreme. Echipa se umfla Membru elit al programului de fidelitate pentru călător frecvent.
United Airlines Trimiteți mesaje text pasagerilor când este timpul să vă îmbarcați și oferiți actualizări în timp real pentru iPhone-urile și ceasurile Apple ale pasagerilor cu un ceas cu numărătoare inversă până la îmbarcare. De asemenea, are semnalizare digitală care arată ce grup de îmbarcare a fost chemat.