CEO-ul Marriott International Group, Anthony Capuano, a declarat luni pentru CNBC că operațiunile de afaceri și creșterea Marriott International Group sunt solide, în ciuda concedierii a peste 800 de angajați corporativi și a scăderii continue a pieței de turism din China.
„Tragem cu toți cilindrii din fiecare regiune”, a spus el.
Raportul financiar al companiei din trimestrul trei a arătat că RevPar global (venitul pe cameră disponibilă) a crescut cu 3%, deși RevPar din China, a doua cea mai mare piață a companiei, a scăzut cu 8%.
Capuano a spus că nu crede că cererea internă lentă din China va fi o problemă pe termen lung, menționând că la începutul anului 2024 se va înregistra un număr record de angajări la hoteluri.
„Am semnat mai multe oferte în prima jumătate a anului 2024 decât orice șase luni din istoria Chinei, asta arată că atât entitățile imobiliare publice, cât și private din China pariază pe viabilitatea pe termen lung a imobiliarelor din China și domeniul Turismului”, a spus el.
El a spus că industria turismului intern din China crește încet, iar performanța turismului inbound în trimestrul trei al anului 2024 este mai bună decât nivelurile pre-epidemie.
„Înainte de izbucnire, aproximativ 18% până la 19% din totalul nopților noastre în cameră erau călătorii transfrontaliere”, a spus el, „Până în al treilea trimestru, am depășit 20% și am restabilit locurile companiilor aeriene în Marea China. urmează mai multă recuperare, așa că vedem din ce în ce mai multe avantaje pentru zborurile internaționale de intrare.”
Marriott International a raportat o creștere netă a camerelor de la an la an cu 6% și o creștere a tarifului camerelor cu 2,5%, determinată de o revenire puternică la călătoriile de grup, pe care Capuano le-a numit „steaua strălucitoare și strălucitoare” a afacerii de astăzi.
Compania și-a ridicat indicațiile de creștere netă a camerei de la sfârșitul anului și a adăugat 9 milioane de membri Bonvoy în al treilea trimestru. Programul de loialitate al Marriott are acum 219 milioane de membri, pe care Capuano îi atribuie muncii angajaților de la recepția hotelului și noilor parteneriate pe care le-a semnat Marriott cu companii precum Uber şi Starbucks.
Concedierii „nu sunt o măsură tradițională de reducere a costurilor”
În timpul apelului Marriott privind veniturile din al treilea trimestru din 4 noiembrie, Capuano a menționat „procesele la nivelul întregii întreprinderi menite să ne îmbunătățească eficiența și eficiența”, o mișcare CFO Leeny Oberg estimată mai târziu că ar reduce costul companiei cu 80 de milioane de dolari.Începând din 2025, acesta va crește la 90 de milioane de dolari pe an.
Rezultatul acestei măsuri este că companiile concediază angajați, Raportat pentru prima dată de compania de media de turism Skift 14 noiembrie, ulterior legat de Observa Știrile despre „concedierii masive” a 833 de angajați Marriott au fost postate pe site-ul web al guvernului statului Maryland.
Capuano neagă că compania – care și-a dublat dimensiunea în ultimul deceniu – crește prea mare, prea repede, cel puțin în ceea ce privește angajații săi, numind mișcarea o „restructurare” atât de necesară a structurii sale corporative globale.
„Aceasta nu este o măsură tradițională de reducere a costurilor corporative”, a spus el. „Echipa de pe continent s-a maturizat în[ultimul]deceniu; am crescut, de asemenea, enorm. Suntem în 60 de țări noi. Așa că ne-am gândit la acest efort pentru a încerca să schimbăm mai mult din puterea de decizie către continent african.
Capuano a spus că luarea deciziilor descentralizată înseamnă că sediul global din Bethesda, Maryland, va fi afectat de cele mai grele disponibilizări.
El a spus că majoritatea disponibilizărilor au avut loc „deasupra hotelului” – în birourile corporative – ceea ce înseamnă că disponibilizările „nu vor afecta” absolut nivelurile de servicii la niciun hotel marca Marriott.
În schimb, reducerile „ar trebui să ne facă mai agile și să ne permită să luăm decizii din mers prin prisma piețelor locale”.
Intrarea pe piața mid-range
Capuano a spus că ocuparea și creșterea medie a tarifului camerelor au fost puternice în mare parte din regiunea Asia-Pacific, în special în Japonia, unde Marriott și-a deschis în această săptămână cel de-al 100-lea hotel, Four Points by Sheraton Flex Hotel (fost hotel Four Points by Sheraton Express). .
Brandul conduce impulsul Marriott pe piața mijlocie din Europa și Asia-Pacific și colaborează cu City Express din America de Nord într-un efort de a atrage consumatorii atenți la buget, care doresc camere simple, confortabile, cu nevoi moderne, cum ar fi Wi-Fi.
Compania intenționează să deschidă încă o duzină de hoteluri Four Points Flex by Sheraton în Japonia în următoarele șase săptămâni, potrivit unui comunicat de presă emis luni.