O aeronavă Delta Air Lines într-un hangar al unei companii aeriene din Atlanta
Leslie Josephs/CNBC
Delta Air Lines Miercuri, a declarat că vânzările vor crește în 2025, invocând o „economie rezistentă” și cererea puternică de călătorie și cheltuielile cu cardurile de credit, în special pentru produse de ultimă generație. Compania a mai spus că se așteaptă ca câștigurile să crească în următorii ani.
Delta se așteaptă ca veniturile să crească cu puncte procentuale de o singură cifră anul viitor, comparativ cu 2024, în conformitate cu prognozele analiștilor de creștere de aproximativ 6%.
Într-o prezentare de ziua investitorilor, compania aeriană a spus că va crește numărul de zboruri anul viitor cu 3% până la 4%, începând din 2024. Perspective pentru trimestrul patru. Pe termen mai lung, compania a spus că se așteaptă ca câștigurile ajustate să crească cu 10% anual în următorii trei până la cinci ani.
Delta Air Lines este cea mai profitabilă companie aeriană din Statele Unite, iar liderii săi promovează energic și American Express Ca parte a succesului său, cererea pentru locuri scumpe în partea din față a avionului a fost mare.
Compania aeriană se concentrează pe călătorii cu cheltuieli mari și a declarat, într-o prezentare de ziua investitorilor, că a avut un avantaj datorită creșterii puternice a bogăției în rândul gospodăriilor cu venituri mari începând cu 2019. Cel mai rapid grup de consumatori.
Tonul său optimist asupra cheltuielilor consumatorilor diferă de ceea ce au pictat alte companii. Ţintă miercuri Prognoza de profit mai scazuta. Directorul său de operațiuni a acuzat o „decelerare a cererii discreționare” și creșterea costurilor.
Concurenții Delta Air Lines United Airlines au Creșterea profitului face progrese și atrage călătorii de lux. Până la închiderea de marți, acțiunile Delta Air Lines au crescut cu 60% în acest an, în timp ce acțiunile United Airlines au crescut cu 128%. Ambele au depășit piața mai largă și alți operatori.
Delta a spus că doar 43% din veniturile sale în acest an au provenit din bilete de clasa economică, iar 57% din locurile premium și programul său de loialitate profitabil. Aceasta este în creștere față de 60% din veniturile principale din cabină în 2010.
Compania aeriană a petrecut ani de zile încercând să-i determine pe clienți să plătească pentru clasa întâi, iar în ultimii ani a abandonat în mare parte locurile de clasa întâi.
Președintele Delta, Glen Hauenstein, le-a spus reporterilor că în urmă cu aproximativ 15 ani, aproximativ 12% din locurile interne de primă clasă ale Delta au fost plătite, iar restul au fost upgrade-uri pentru călătorii frecventi. Acum, mai mult de 70% din locuri sunt achiziționate, inclusiv locurile achiziționate după rezervare. El a spus că la început schimbarea va fi „dureroasă” pentru unii călători.
Hauenstein a spus că Delta caută noi modalități de a-și împărți cabinele după ce ea și rivalii săi au petrecut ani de zile împărțind economia în opțiuni precum economie premium, scaune cu spațiu suplimentar pentru picioare și economie de bază. Hauenstein a spus că, deși nu a oferit detalii, ia în considerare și mai multe opțiuni pentru călătorii care stau în fața avionului.
În discurs, liderul companiei aeriene este probabil să se confrunte cu întrebări cu privire la cererea viitoare, controlul costurilor și pașii pe care compania aeriană îi face pentru a evita o nouă consecință dramatică a pandemiei. grevă în masă A avut loc o pană de curent în iulie anul trecut.
-CNBCMelissa Repko a contribuit la acest articol.