Pe 23 octombrie 2024, un McDonald’s a apărut în cartierul Flatbush din Brooklyn, New York City.
Michael M. Santiago |. Michael M. SantiagoGetty Images
McDonald’s Produsele de valoare sunt pregătite pentru 2025 pentru a-și păstra clienții obosiți de costurile ridicate ale restaurantelor.
Compania dezvoltă o nouă abordare „McValue” pentru anul viitor, care include întreținerea Oferte grozave de masă de 5 USD disponibile în această vară Potrivit CNBC, în prima jumătate a acestui an, în meniu a fost introdusă și o opțiune „cumpără unu plus unu” cu un dolar suplimentar. Oferta „cumpărați unul plus unu” include un sandwich cu brânză McChicken șase nuggets de pui și pui prăjit, iar opțiunile de mic dejun includ vafe cu cârnați, burritouri cu cârnați și hash brown;
În ultima vreme, produse cu valoare locală au apărut în meniuri și aplicații din toată țara, inclusiv oferte precum nuggete de pui din 10 bucăți pentru 1 USD, ca parte a unei strategii mai ample de valoare.
În timp ce transportatorii încă votează pentru produsele de valoare pentru 2025, inițiativa pare să treacă, au spus două persoane familiare cu problema. McDonald’s a refuzat să comenteze.
În cel mai recent trimestru al său, McDonald’s a raportat profit și venituri care au depășit așteptările, dar vânzările sale globale la același magazin au scăzut cu 1,5%. Vânzările în SUA au crescut cu 0,3% Puțin mai slab decât se așteptau analiștii.
În timpul apelului pentru venituri, directorii au spus că lucrează pentru a consolida platforma de valoare 2025 lansată în primul trimestru al acestui an.
„La fundație, trebuie să aveți o propunere de valoare puternică. Acesta a fost obiectivul nostru pe multe piețe, fie că este vorba de consolidarea, creșterea sau ajustarea planurilor noastre de valoare, astfel încât să avem o bază puternică”, a declarat CEO Chris Kempczinski la o conferință telefonică cu analiștilor.
„Atunci trebuie să o așezați peste știrile alimentare care entuziasmează clienții și care trebuie să aibă un marketing excelent în spate. Când faceți asta cu presa și marketing excelent, puteți obține o marjă puternică completă. Câteva planuri care merită ”, a spus el.
Dar directorii spun că o epidemie recentă de E. coli legată de bucăți de ceapă McDonald’s a dus la o scădere a traficului clienților în octombrie, ceea ce va duce la un ciclu de profit în al patrulea trimestru.
Gigantul fast-food va investi mai mult de 100 de milioane de dolari pentru a crește vânzările la restaurante și accelerarea recuperării francizaților afectați, potrivit unui raport CNBC de vineri.
Din această sumă, 65 de milioane de dolari vor fi folosiți pentru a sprijini proprietarii care au pierdut afaceri, vizând proprietarii din statele cele mai afectate. Aproximativ 35 de milioane de dolari vor fi investiți în inițiative de stimulare a traficului, inclusiv în campanii de marketing, potrivit unui memoriu către proprietari și angajați văzut de CNBC.