ŢintăMiercuri, o zi mai târziu, acțiunile companiei au scăzut la un minim de 52 de săptămâni. Walmart Acțiunile sale au crescut la un nivel record – iar rapoartele de câștig ale retailerilor rivali au evidențiat încă o dată diferențele de performanță.
Ţintă Cea mai mare greșeală de profit dezvăluită în termen de doi ani și previziunile revizuite în jos. Compania a vorbit despre o „decelerare a cererii discreționare” și a pus costurile mai mari pe seama grăbirii de a muta inventarul înainte de o scurtă grevă portuară din octombrie.
La apelul companiei privind veniturile, CEO-ul Brian Cornell a spus că consumatorii americani „fac cumpărături cu prudență, încercând să depășească impactul cumulativ al inflației prețurilor anilor” și ținând cont de cele mai bune oferte.
Pe de altă parte, Walmart Estimarea pentru întregul an a crescut. Compania a spus că atrage cumpărători cu venituri mai mari și că vede tendințe de vânzări mai bune în afara departamentului de produse alimentare, chiar dacă consumatorii caută valoare.
Creșterea traficului la ambele magazine este similară, dar tendințele de vânzări ale Walmart arată mult mai bine decât cele ale Target. Creșterea traficului Walmart a depășit concurenții săi, Walmart SUA crescând cu 3,1% și Target cu 2,4%. Vânzările la același magazin ale Walmart au crescut cu 5,3% față de an, în timp ce cele de la Target au crescut cu doar 0,3%. Vânzările de comerț electronic ale Walmart din SUA au crescut cu 22%, mai rapid decât creșterea de aproape 11% a Target.
Diferențele mari dintre cei doi mari comercianți cu amănuntul și modul în care afacerile lor s-au comportat în același context economic, ilustrează unde sunt dispuși consumatorii să cheltuiască banii și unde își reduc în mod selectiv în ceea ce privește cheltuielile. Pe măsură ce comercianții cu amănuntul intră în cel mai critic sezon de vânzări al anului, o diferență puternică între câștigătorii și învinșii industriei poate deveni mai evidentă.
Analistul de retail DA Davidson, Michael Baker, a spus că rezultatele dezamăgitoare ale Target reflectă performanța companiei, nu sănătatea consumatorilor.
„Este la fel de simplu ca asta: pierd cota de piata”, a spus Baker. „Ei pierd cota de piață în fața Walmart, Amazon și Costco”.
El a spus că rezultatele inconsecvente ale Target în ultimul an au fost un semnal roșu despre execuție. Compania a ratat vânzările trimestriale și previziunile de profit ale Wall Street în două trimestre și le-a învins în celelalte două trimestre.
„Acest dus și înapoi te face să te întrebi dacă se întâmplă ceva în interior”, a spus el.
Mai mulți analiști de cercetare de acțiuni, inclusiv Citi Research, Deutsche Bank AG și HSBC Global Research, au retrogradat miercuri acțiunile Target Corp., invocând îngrijorări legate de cumpărătorii retailerului din Minneapolis, iar vânzările au fost pierdute în fața concurenților. Acțiunile sale au scăzut cu peste 20% la tranzacționare miercuri.
Analistul de retail Citi, Paul Lejuez, a declarat într-o notă de cercetare că rezultatele slabe ale companiei și perspectivele slabe sugerează că Target „ar putea pierde cota” în fața Walmart și că, dacă nu crește promoțiile, dacă nu faci suficient, riști să pierzi mai multă piață. împărtășește.
Analistul de retail Goldman Sachs, Kate McShane, a spus că o sursă a problemelor Target este mixul de marfă al companiei. Aproximativ 60% din vânzările Target provin din articole discreționare, cum ar fi bunuri pentru casă și îmbrăcăminte. Spre deosebire de Walmart, care obține aproximativ 60% din vânzări din produse de bază de zi cu zi, cum ar fi alimente și articole de uz casnic, cum ar fi prosoape de hârtie.
Aceste categorii discreționare, în care clienții uneori fac plăcere sau se reduc, explică „o parte din volatilitatea și neregulile pe care le vedeți, care sunt unice pentru Target”, a spus ea.
Atât Walmart, cât și Target au citat impactul negativ al loviturii portuare, dar Target a părut să dea vina pe opriri ca fiind motivul pentru trimestrul slab.
Baker, de la Davidson, procurorul districtual, a spus că vânzările slabe ar putea „face astfel de creșteri ale costurilor mai importante”.
Target are alte întrebări care îi afectează viitorul, inclusiv cine va conduce compania. Cornell a ocupat funcția de CEO din 2014 și a fost de acord în septembrie 2022 să continue să conducă compania pentru încă trei ani.
Într-o conferință telefonică cu investitorii de miercuri, Cornell a remarcat că, în ciuda rezultatelor dezamăgitoare ale vânzărilor, există „rădăcini verzi” în afacere. El a citat creșterea traficului clienților, creșterea vânzărilor online și vânzările relativ puternice de îmbrăcăminte, în ciuda vremii neobișnuit de calde care i-a descurajat pe cumpărători să cumpere haine mai cool.
Cu toate acestea, la același apel, mai mulți analiști au ridicat întrebări cu privire la planurile de viitor ale Target. Analistul de cercetare a acțiunilor UBS Michael Lasser a întrebat Target dacă trebuie să facă schimbări sau să investească mai mult în afacerea sa.
Cornell a spus că compania va rămâne cu ceea ce a făcut: oferind mărfuri unice și mărci naționale, deschiderea de noi magazine, extinderea publicității și oferirea cumpărătorilor mai multe modalități de a cumpăra online.
„Vom continua să executăm strategia noastră actuală de a ține pasul cu consumatorii și de a ne asigura că ceea ce face Target este aliniat cu ceea ce așteaptă consumatorii americani de la noi”, a spus el.