Oameni au fost văzuți în parcarea unui magazin Target din Selinsgrove.
Paul Weaver |. Getty Images
Ţintă Compania va raporta veniturile fiscale din al treilea trimestru miercuri și va oferi comercianților cele mai recente indicii despre sezonul sărbătorilor, în timp ce încearcă să atragă cumpărători care caută oferte.
Potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de London Stock Exchange Group (LSEG), se așteaptă ca discounterul să raporteze următoarele:
- Câștig pe acțiune:2,30 USD
- venituri: 25,9 miliarde de dolari
Retailerul cu amănuntul mare este cunoscut pentru îmbrăcămintea la modă, la modă, bunurile pentru casă și alte articole discreționare, dar s-a străduit să atragă un trafic constant și vânzări mai mari. După ani de creștere a prețurilor la alimente și la locuințe, cumpărătorii au devenit mai exigenți cu privire la ceea ce cheltuiesc.
Pentru a atrage consumatori conștienți de preț, Target a anunțat în mai că va face acest lucru Aproximativ 5.000 de articole achiziționate frecvent au prețuri reduseinclusiv scutece, pâine și lapte. În octombrie, compania a lansat o nouă rundă de reduceri de preț, spunând că va reduce prețurile la peste 2.000 de articole în perioada sărbătorilor, inclusiv medicamente pentru răceală, jucării și înghețată.
Target a spus că va scădea prețurile la peste 10.000 de articole până la sfârșitul sezonului de vacanță din acest an.
Cu toate acestea, aceste reduceri de preț nu au fost suficiente pentru a spori semnificativ performanța Target. magazin cu reduceri Fii precaut în august, deși a depășit așteptările trimestriale ale Wall Street. Compania a spus că se așteaptă ca vânzări comparabile în acest an, o măsură care urmărește vânzările online și în magazinele deschise timp de cel puțin 13 luni, să se situeze în jumătatea inferioară a intervalului său plat anterior sau să crească cu 2%. Target și-a ridicat previziunile privind profitul pentru întregul an în august, spunând că se aștepta ca câștigurile pe acțiune ajustate să fie între 9 și 9,70 dolari.