November 20, 2024

TJX Ltd. Compania a prezentat miercuri un „început puternic” pentru sezonul cumpărăturilor de sărbători, dar acțiunile sale au scăzut după ce retailerul cu creștere rapidă a oferit îndrumări care păreau să dezamăgească Wall Street.

TJX a depășit cu ușurință previziunile Wall Street în al treilea trimestru fiscal, dar se așteaptă la câștiguri în trimestrul de sărbători în intervalul de 1,12 USD până la 1,14 USD pe acțiune, sub estimările de 1,18 USD, potrivit LSEG.

Iată cum a evoluat TJX în comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:

  • Câștig pe acțiune: 1,14 USDEstimată la 1,09 USD
  • venituri: 14,06 miliarde USDSe așteaptă să fie de 13,95 miliarde de dolari

Compania a raportat un profit net de 1,3 miliarde dolari, sau 1,14 dolari pe acțiune, pentru cele trei luni încheiate pe 2 noiembrie, comparativ cu 1,19 miliarde dolari sau 1,03 dolari pe acțiune, cu un an mai devreme.

Vânzările au crescut la 14,06 miliarde USD, o creștere cu aproximativ 6% față de 13,27 miliarde USD în aceeași perioadă a anului trecut.

„În cadrul companiei, tranzacțiile cu clienții ne-au determinat creșterea vânzărilor, ceea ce ne spune că valorile și experiența noastră de cumpărături în căutarea de comori atrag o gamă largă de clienți”, a spus CEO-ul Ernie Herrman într-un comunicat de presă.

„Cel de-al patrulea trimestru are un început puternic și suntem încântați de oportunitățile pentru sezonul de vânzări de sărbători. În magazine și online, oferim consumatorilor o destinație de cumpărături în continuă schimbare și inspiratoare pentru a cumpăra cadouri la un preț foarte bun și ne simțim încrezători că există ceva pentru toată lumea când cumpără la noi.

TJX se așteaptă ca vânzările comparabile să crească cu 2% până la 3% în trimestrul de sărbători, în esență în conformitate cu prognoza analiștilor StreetAccount de creștere de 3%.TJX a declarat într-un comunicat de presă că modificările marjei sale înainte de impozitare și ale ghidului privind profitul pentru trimestrul de sărbători „se datorează unei inversări așteptate a calendarului anumitor taxe pentru câștigurile din trimestrul al treilea”.

TJX și-a menținut orientarea de vânzări comparabilă pentru tot anul de creștere de 3%, puțin sub prognoza analiștilor StreetAccount de creștere de 3,2%. Și-a crescut previziunea marjei înainte de impozitare la 11,3% de la 11,2%, în conformitate cu previziunile StreetAccount și cu recomandările privind câștigurile pe acțiune.Profitul pe întregul an este acum de așteptat să fie de 4,15 USD până la 4,17 USD, în creștere față de intervalul anterior de 4,09 USD la 4,13 USD. La nivelul de vârf, orientarea sa a fost în conformitate cu prognoza LSEG de 4,17 USD.

După un an de creștere rapidă, vânzările la magazinul cu reduceri din spatele Marshalls, HomeGoods și TJ Maxx continuă să crească. Cucerește consumatorii care caută valoare care cumpără reduceri de la magazine universale, de ex. magazinul universal macy’s şi a lui Kohlși fac progrese în rândul cumpărătorilor mai tineri care nu văd stigmatizarea cumpărăturilor la preț redus.

Cu toate acestea, creșterea sa încetinește, iar TJX caută pe piețele de peste mări pentru a crește vânzările.Vânzările comparabile la segmentul său Marmaxx, care include magazinele TJ Maxx, Marshall’s și Sierra, au crescut cu 2% în trimestru, comparativ cu 7% în aceeași perioadă a anului trecut. Vânzările comparabile ale HomeGoods au crescut cu 3%, comparativ cu 9% în aceeași perioadă a anului trecut, vânzările comparabile ale TJX Canada au crescut cu 2%, comparativ cu 3% în aceeași perioadă a anului trecut.

Singura divizie care a avut rezultate mai bune decât rezultatele de anul trecut a fost TJX International, care include Europa și Australia. Operațiunile europene ale TJX au avut probleme la începutul acestui an din cauza problemelor de execuție, dar vânzările comparabile ale unității au crescut cu 7% în trimestru, comparativ cu 1% în urmă cu un an.

Trimestrul trecut, compania a anunțat că va lua 35% capital propriu A achiziționat retailerul Brands for Less din Dubai pentru 360 de milioane de dolari. Marca privată este singura marcă majoră de reduceri din regiune și operează peste 100 de magazine și operațiuni de comerț electronic, în principal în Emiratele Arabe Unite și Arabia Saudită.

Miercuri, TJX a anunțat că va intra în Spania la începutul anului 2026 cu TK Maxx.

Înainte de raportul companiei, unii analiști erau îngrijorați de TJX și de alți retaileri cu reduceri, cum ar fi magazin burlington şi Magazinul Ross Vremea extrem de caldă din octombrie ar putea avea un impact disproporționat. Analiștii Bank of America au scris într-o notă de cercetare că comercianții cu amănuntul fără preț tind să fie mai vulnerabili la modelele meteorologice nefavorabile decât comercianții tradiționali, deoarece cumpărătorii cu venituri mai mici cumpără de obicei articole atunci când au nevoie de ele, mai degrabă decât înainte de timp.

În toamnă, comercianții cu amănuntul cu îmbrăcăminte grele, cum ar fi TJX, doresc ca cumpărătorii să vină și să se aprovizioneze cu îmbrăcăminte exterioară și alte echipamente pentru vreme mai rece. Dacă consumatorii cu venituri mici întârzie achizițiile din cauza vremii calde, ar putea afecta vânzările TJX.

Cu toate acestea, vremea mai caldă decât se aștepta nu pare să fi avut un impact semnificativ asupra vânzărilor TJX.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *