November 21, 2024

Directorul CFPB, Rohit Chopra, în fața Comisiei Senatului pentru Bănci, Locuințe și Afaceri Urbane intitulat „Raportul semianual către Congresul Biroului pentru Protecția Financiară a Consumatorului”, la 30 noiembrie 2023, în clădirea Dirksen”, a depus mărturie în audiere.

Tom Williams |. Cq-roll Call Inc. |

acest Biroul Protecției Financiare a Consumatorului Versiunea finală a fost lansată joi regulă Acesta a spus că va reglementa în curând companiile nebancare care oferă servicii financiare, cum ar fi plăți și aplicații pentru portofel.

CFPB a declarat într-un raport că giganții tehnologici și companiile de plăți care procesează cel puțin 50 de milioane de tranzacții pe an vor fi analizate cu atenție, o mișcare menită să se asigure că noii intrați respectă aceleași legi pe care le respectă băncile și uniunile de credit. eliberare. Aceasta va include servicii populare măr şi Googleși companii de plată, de ex. PayPal şi înfundat.

În timp ce CFPB are o anumită autoritate asupra companiilor de plăți digitale datorită reglementării transferurilor electronice de fonduri, noile reguli îi permit să trateze companiile de tehnologie ca băncile. Supune companiile unor „inspecții proactive” pentru a asigura conformitatea legală, permițându-le să solicite înregistrări și să intervieveze angajații.

„Plățile digitale au trecut de la noutate la necesitate, iar reglementările noastre trebuie să reflecte această realitate”, a spus directorul CFPB. Rohit Chopra. „Această regulă va ajuta la protejarea confidențialității consumatorilor, la protejarea împotriva fraudei și la prevenirea închiderii ilegale a conturilor.”

Acum un an, CFPB explica Vrea să extindă reglementarea la companiile tehnologice și fintech care furnizează servicii financiare, dar evită un control mai atent prin parteneriatul cu băncile. Americanii folosesc din ce în ce mai mult aplicațiile de plată ca conturi bancare de facto pentru a stoca numerar și pentru a face achiziții zilnice pe telefoanele lor.

CFPB a declarat joi că cele mai populare aplicații acoperite de regulă procesează în mod colectiv peste 13 miliarde de plăți ale consumatorilor anual și au experimentat „o adoptare deosebit de puternică” în rândul utilizatorilor cu venituri mici și moderate.

„Ceea ce a început ca o alternativă convenabilă la numerar s-a transformat într-un instrument financiar important, procesând plăți de peste un trilion de dolari între consumatori și prietenii, familia și afacerile acestora”, a spus autoritatea de reglementare.

Propunerea inițială ar fi supus companiilor care procesează cel puțin 5 milioane de tranzacții pe an unora dintre aceleași inspecții pe care CFPB le face asupra băncilor și uniunilor de credit. Agenția a declarat joi că pragul a fost ridicat la 50 de milioane de tranzacții în regula finală.

Aplicații de plată care funcționează numai cu anumiți comercianți, de ex. Starbuckssunt excluse din regulament.

Noua regulă a CFPB este unul dintre rarele exemple de susținere publică a industriei bancare din SUA a acțiunilor autorităților de reglementare, de mult timp, băncile susțin că companiile tehnologice care se îndreaptă spre servicii financiare ar trebui să fie supuse unui control mai atent.

CFPB a spus că regula va intra în vigoare la 30 de zile după ce a fost publicată în Registrul Federal.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *