Semnul iPhone 16 poate fi văzut pe vitrina magazinului Apple de pe Fifth Avenue pe 20 septembrie 2024, ziua lansării noului produs în New York City.
Michael M. Santiago |. Michael M. Santiago Știri Getty Images |
Guvernul indonezian se așteaptă măr Producătorul de iPhone solicită permisiunea de la Jakarta să-și vândă cel mai recent telefon, deoarece intenționează să-și majoreze investiția în țară cu 100 de milioane de dolari, a informat presa de stat.
Cel mai recent model de smartphone al gigantului tehnologic american nu respectă standardele indoneziene 40% cerință de conținut intern Potrivit pentru smartphone-uri și tablete, nu este încă licențiat pentru vânzare în țară.
Interdicția este menită să protejeze industria locală și locurile de muncă, iar oficialii au cerut Apple să crească investiții și angajament economie pentru a câștiga mai multe oportunități.
Potrivit presei de stat indoneziene, Ministerul Industriei al țării Întâlnește-te cu reprezentanții Apple Joi, a propus să investească 100 de milioane de dolari în doi ani.
Fondurile vor fi folosite pentru programele centrelor de cercetare și dezvoltare și academiile de dezvoltare profesională din țară, se arată în raport.
A adăugat că compania intenționează să înceapă să producă componente pentru produse accesorii, în special plasa pentru Apple AirPods Max, din iulie 2025.
Apple nu a răspuns imediat solicitării de comentarii a CNBC.
Deși noua ofertă este de 10 ori mai mare decât propunerea raportat Anterior, guvernul încă încerca să îndulcească înțelegerea pentru a obține promisiuni „corecte”.
Purtătorul de cuvânt al Ministerului Industriei, Febri Hendri Antoni Arif, a declarat: „Din punctul de vedere al guvernului, bineînțeles că ne dorim ca această investiție să fie mai mare”. spune presei de stat Joi.
Investiții mai mari vor ajuta la dezvoltarea industriei de producție din Indonezia, a spus el, adăugând că industria internă a Indoneziei este capabilă să susțină producția de dispozitive Apple, cum ar fi încărcătoare și accesorii.
Le Xu, un analist la Canalys care se concentrează pe cercetarea strategiei Apple, a spus că, deși Indonezia este o piață mică pentru Apple, oferă și oportunități de creștere, deoarece țara are a patra cea mai mare populație din lume.
„Populația sa tânără este expertă în tehnologie și din ce în ce mai alfabetizată în domeniul digital, ceea ce este în concordanță cu strategia Apple de a se extinde (vânzări globale)”, a spus el .
El a adăugat că succesul pe această piață necesită o strategie pe termen lung, iar oferta de investiții a Apple demonstrează angajamentul său de a respecta reglementările locale și de a deschide calea pentru creșterea viitoare.