Noul logo al Jaguar
Cu amabilitatea: Jaguar
Producătorul de automobile de lux Jaguar a apărat o rebranding care a atras critici ample pe rețelele de socializare săptămâna aceasta.
compania, parte Tata Motors-Unitatea Jaguar Land Rover a dezvăluit o nouă siglă, renunțând la marca sa emblematică „Jumper” și a lansat un videoclip promoțional cu modele îmbrăcate strălucitor, dar fără mașini.
Jaguar a declarat într-un comunicat de presă că presa și-a prezentat „noul concept creativ dramatic” marcat cu „modernism exuberant” care „va inspira mașinile viitorului”.
Design-urile au generat zeci de mii de răspunsuri pe platforme sociale precum Facebook, Instagram, X și LinkedIn, dar cele mai multe au fost negative.
Unii au criticat anulareaImaginile cu pisici mari – care au apărut pe mașini încă din anii 1950 – alegerea fontului și stilul actual de design al lui JaguarPotrivit companiei, JaGUar este dedicat „armoniei vizuale”.
Alții au urmărit faptul că conținutul nu conține vehicule sau utilaje, considerând estetica nerealistă, deoarece campaniile anterioare ale mărcii britanice clasice fuseseră oarecum macho.
Compania a spus ca răspuns la o solicitare de comentarii: „Relansarea noastră a mărcii pentru Jaguar este o reinventare îndrăzneață și imaginativă și, așa cum era de așteptat, a atras atenția și dezbaterea”.
Reacția la noul logo al lui Jaguar
Sursa: Jaguar & X
„Ca gardieni mândri ai unui moment atât de remarcabil din istoria lui Jaguar, am făcut un salt uriaș înainte, păstrând în același timp un simbol emblematic”, a spus compania.
„Dezvăluirea mărcii este doar primul pas în această nouă eră interesantă și așteptăm cu nerăbdare să împărtășim mai multe despre transformarea Jaguar în zilele și săptămânile următoare.”
Gary Jenkins, managing director al agenției de conținut No Brainer, a declarat că, dacă scopul producătorului auto a fost să atragă cât mai multă atenție, „cu siguranță au reușit”.
„Fiecare are propria părere asupra acestei rebrand-uri, fie că este vorba de „trezirea”, nefiind capabil să găsească nicio mașină în noul videoclip de rebrand, schimbarea logo-ului îndrăzneț, emblematic, pierderea moștenirii mărcii și entuziasm și intrigă.
Jaguar dezvăluie un nou logo
Cu amabilitatea: Jaguar
Succesul „stă în vânzări”
La începutul acestei luni, Jaguar a oprit toate vânzările de mașini noi în timp ce se pregătește să relanseze vehiculele complet electrice în 2026 – parte a unei schimbări mai ample a industriei numeroase provocări Pentru producatorii de automobile.
Compania se așteaptă să lanseze trei noi modele electrice în următorii câțiva ani, inclusiv o mașină GT cu patru uși Prețurile sunt de așteptat să înceapă în cele șase cifre. Compania va prezenta noi concepte de design de mașini electrice la Săptămâna Artei de la Miami de luna viitoare, vizând o nouă piață ultra-bostă.
Directorul general al Jaguar, Rawdon Glover, a declarat pentru Financial Times: „Trebuie să ne restabilim marca la un preț complet diferit, așa că trebuie să facem ceva diferit. Vrem să ne îndepărtăm de stereotipurile tradiționale ale mașinilor. Interviu publicat vineri.
Glover a condamnat, de asemenea, „nivelul malefic de ură și intoleranță” exprimat de unii în comentariile despre videoclipul de marketing, negând că a fost „trezit”.
O mașină parcata cu o insignă Jaguar existentă, fotografiată luni, 25 ianuarie 202.
Fotografii Noor |. Fotografii Noor |
Este un risc pentru Jaguar să privească dincolo de baza existentă către un nou public. Dar acesta este un colț al pieței cu o marjă mai mare și compania va trebui să vândă mai puține vehicule pentru a îmbunătăți profitabilitatea, a declarat comentatorul din industria auto Mark Smyth pentru CNBC.
Gary Jenkins de la No Brainer subliniază că Jaguar se confruntă deja cu scăderea vânzărilor pe termen lung și piata vehiculelor electrice Concurența este acerbă.
Deși Jaguar a raportat o creștere anuală de 39% Volumul vanzarilor 13.528 unitati În aprilie 2024, acest număr a scăzut de la 81.570 acum zece ani.
Jenkins a spus că reacția Jaguar față de rebrand pare să fie de așteptat și că impactul campaniei va dura ceva timp pentru a se manifesta.
„Doar din reacția de pe rețelele de socializare, este clar că echipa de marketing a Jaguar este pregătită pentru asta… Puteți vedea că echipa este pregătită să răspundă și este pregătită pentru reacții”, a spus Curiosity, adepții entuziasmați și furioși.
„Criticii vor face câteva zgomote puternice în următoarele zile și săptămâni, dar dovada că acest lucru are succes va fi în vânzări”.
Jaguar Land Rover Înregistrează al optulea trimestru consecutiv de profit În această lună, în ciuda veniturilor din prima jumătate a anului sunt constante.