Tommy |. Vectori vizuale digitale |
Zeci dintre cei mai mari comercianți cu amănuntul din SUA și partenerii lor bancari majorează ratele cardul de marcă a magazinului A stabilit un record în primele luni ale Fed Începeți să reduceți ratele dobânzilordeoarece aceste companii caută să sporească profiturile într-o perioadă de vânzări lente.
Cel puțin 50 de companii – inclusiv lot mare, decalaj, Petko, burlington, magazinul universal macy’s şi Corporația TJX — Ratele dobânzilor anuale ale cardurilor de credit au crescut între septembrie 2023 și septembrie 2024, pe baza analizei informațiilor Colectat de Bankrate.com Am chestionat 100 dintre cei mai mari comercianți cu amănuntul din țară.
Lanțul de mobilier pentru casă în faliment Big Lot și-a majorat dobânda anuală cu 6 puncte procentuale, de la 29,99% la 35,99%, cea mai mare creștere dintre retaileri analizați de Bankrate. Gap a avut a doua cea mai mare creștere, cu Banana Republic, Athleta, Old Navy și mărcile omonime crescând cu 5 puncte procentuale. Petco s-a clasat pe locul al treilea, cu o creștere de 4,5 puncte procentuale.
cantități mari, Sport universitarBurlington, Michael’s și Petco sunt la egalitate la cele mai mari rate anuale ale dobânzii dintre companiile urmărite de Bankrate, ratele anuale ale dobânzilor atingând 35,99% din septembrie.
„Înainte de a vedea ciclul de creștere a ratelor Fed în 2022 și 2023, 30% este un prag pe care puține carduri de credit ar îndrăzni să-l depășească”, a declarat pentru CNBC Ted Rossman, analist principal al industriei la Bankrate au trecut de la mare la cel mai înalt nivel, deoarece Fed a majorat ratele dobânzilor cu cinci puncte procentuale și un sfert, dintr-o dată 29,99% nu mai este la vârf și acum vedem că este obișnuit ca aceste magazine să debiteze cardurile de credit peste. 30%.
Cu toate acestea, nu doar politica monetară duce la creșterea ratelor dobânzilor anuale. Chiar înainte ca Rezerva Federală să-și înceapă ciclul de reducere a ratelor în septembrie, mulți comercianți cu amănuntul și partenerii lor bancari au majorat ratele dobânzilor la cardurile magazinelor pentru a-și proteja profiturile, deoarece rata fondurilor federale, care determină propria sa dobândă, a scăzut.
În prezent, rata medie a dobânzii la cardurile de magazin este tot timpul sus Chiar înainte de sezonul cumpărăturilor de sărbători, acesta este momentul în care majoritatea consumatorilor se înscriu pentru carduri de magazin. ca datoria cardului de credit a atins noi cote şi Arierate lovite Rothman avertizează consumatorii că nivelurile nu au mai fost văzute din 2011 Gândește-te înainte de a acționa Înainte de înregistrare.
„Dacă ai o oportunitate ca aceasta în acest sezon de sărbători, respiră adânc. Dacă încerci să o echilibrezi, aș spune că nu”, a spus Rothman, „Dacă o vei plăti imediat și vei primi recompensa. Ei bine, așa este. Funcționează pentru tine, dar auzim adesea oameni care se înscriu pentru aceste carduri și nici măcar nu își dau seama în ce se bagă.”
Așa s-a întâmplat cu Jasmine Matheney, o mică proprietară de afaceri în vârstă de 35 de ani din Michigan, când ea Nordstrom Chiar înainte de Crăciun, când avea 18 ani. A primit o limită de 5.000 de dolari, pe care a folosit-o rapid, cheltuind-o pe cadouri superbe pentru cei dragi și haine noi pentru ea însăși.
“Am luat-o razna. Am cumpărat totul. Nu știam, oh, trebuie să-l plătești înapoi, dragă, o să-ți perceapă niște comisioane. Așa că, în cele din urmă, am ajuns să nu iau cont”, și-a amintit Matheny. interviu. „Asta îmi ridică o grămadă de întrebări”.
Datoria lui Matheny la Nordstrom a ajuns în colecții, așa că i-au trebuit ani să-și refacă creditul.
„Demonstrează că știi cum îi afectează lăcomia”, a spus Matheny despre ratele record ale dobânzilor. „Te atrag și spun că poți economisi 40 la sută cu acest card și atunci când ajungi cu un sold. Ce se întâmplă. când ai plătit doar 40% și apoi ceva.”
Pariuri de acoperire a profitului și de acoperire
Majoritatea cardurilor de credit sunt legate de o rată principală, care se modifică în funcție de rata dobânzii a Rezervei Federale. În general, dacă rata fondurilor federale a băncii centrale scade, scade și dobânda pe care partenerii bancari ai retailerului o pot percepe clienților. În loc să vadă profiturile să scadă după reducerea planificată de Fed a ratelor, mulți emitenți de carduri au majorat preventiv ratele.
De obicei, atunci când cumpărătorii plătesc dobândă sau taxe de întârziere pe cardurile de marcă, retailerul și partenerii săi bancari împart veniturile.
Toți comercianții cu amănuntul examinați de CNBC au majorat ratele înainte de prima reducere a dobânzilor Fed în patru ani, pe 18 septembrie. Politica monetară va fi slăbită la întâlnire.
Între septembrie 2023 și septembrie 2024, dobânda medie anuală a cardurilor de credit cu amănuntul va crește cu 1,52 puncte procentuale, în timp ce rata medie anuală a dobânzii a cardurilor de credit tradiționale va crește cu 0,08 puncte procentuale.Acest lucru sugerează că creșterea rapidă a ratelor este unică pentru cardurile de memorie, arată datele Bankrate.
În plus, rata medie anuală a dobânzii pentru cardurile de magazin a crescut cu 2,21 puncte procentuale între 4 noiembrie 2022 și septembrie 2023. puncte procentuale. Aceasta este mai puțin de jumătate din creșterea ratelor cardurilor de magazin între septembrie 2023 și septembrie 2024, fără o modificare a ratei fondurilor federale.
Când au fost întrebate de ce au crescut APR pe cardurile magazinelor, companiile care au răspuns la cererea de comentarii a CNBC au indicat vag standardele din industrie și climatul economic actual.
„Colaborăm îndeaproape cu partenerul nostru bancar Coenity Bank pentru a ne asigura că ajustările DAE sunt efectuate în mod responsabil și în conformitate cu standardele generale ale industriei. Scopul nostru rămâne acela de a le permite clienților noștri să cumpere ceea ce au nevoie și să plătească pentru asta în timp, asigurându-ne că au acces la servicii, a declarat un purtător de cuvânt al Big Lot pentru CNBC.
Reprezentantul a trimis CNBC la Comenity pentru comentarii suplimentare. Banca a declarat,„La începutul acestui an, ratele dobânzilor au început să crească în industria serviciilor financiare, determinate de o varietate de factori, inclusiv majorări istorice ale ratelor federale, pierderi în creștere ale creditelor și presiuni de reglementare.”
Un purtător de cuvânt al Nordstrom a subliniat beneficiile programului său de card de credit și a spus: „Lucrăm în mod continuu pentru a simplifica structura noastră de prețuri pentru cardul de credit”.
„Structura noastră de prețuri urmează un model de tarif variabil legat de rata principală”, a spus purtătorul de cuvânt. „Această ajustare ne asigură că rămânem consecvenți cu mediul economic actual și continuăm să oferim tarife competitive cu alte programe de carduri de vânzare cu amănuntul. În ciuda creșterii, tarifele noastre rămân în concordanță cu cardurile co-branded situate în mod similar.
Cu toate acestea, momentul și sfera de aplicare a creșterii ratei dobânzii cardului comerciant dezvăluie un motiv mai clar al schimbării: profiturile.
„Cardurile de magazin sunt o afacere mare”, a spus Rothman de la Bankrate. „Pot deveni și centre de profit”.
El a subliniat un raport din 2023 al analistului Citi Paul Lejuez, care a constatat că 49% din profiturile operaționale ale Macy în 2022 au provenit din programul său de carduri de credit.
Ratele mai mari ale dobânzilor par să stimuleze, de asemenea, performanța financiară a lui Macy în acest an.
În mai, compania și-a majorat previziunile privind veniturile din carduri de credit pentru întregul an „din cauza cotei de profit mai bune decât se aștepta, din cauza soldurilor mai mari ale portofoliului”, a declarat directorul financiar Adrian Mitchell într-o conferință telefonică cu analiștii. În august, Mitchell a spus că consumatorii continuă Soldul cardului de credit Durată mai mult, acest venit a crescut „puțin mai bine decât ne așteptam”.
Unii comercianți cu amănuntul, inclusiv Macy’s, Nordstrom și TJX, au transmis deja deținătorilor de carduri reducerea cu 0,5 puncte procentuale a ratei dobânzii adoptate de Rezerva Federală în septembrie. Cu toate acestea, ratele dobânzilor anuale ale acestora sunt la niveluri record, cu 2 până la 2,25 puncte procentuale mai mari decât acum un an.
Deși acest lucru poate fi rău pentru consumatori, este o veste bună pentru Wall Street. Cardurile de magazin nu sunt la fel de populare ca odinioară, ceea ce înseamnă că comercianții trebuie să câștige mai mulți bani de la clienții pe care îi mai au.
Potrivit statisticilor, numărul de conturi noi deschise cu carduri private a scăzut în șapte din ultimii opt ani. Ikefax. Mulți cumpărători, în special cei mai tineri, încep să aleagă servicii precum „cumpărați acum, plătiți mai târziu”.
O creștere a ratelor dobânzilor pentru cardurile de credit, care sunt de obicei ușor de obținut, are sens, având în vedere că ratele de delincvență ale cardurilor de credit sunt la cele mai ridicate niveluri din 2011. Dar, la sfârșitul lunii iulie, doar 14% dintre cardurile private au fost emise consumatorilor de credite subprime. În plus, mai mult de jumătate dintre conturile noi aparțineau unor persoane cu scoruri de credit de peste 700, conform unui raport Equifax din octombrie.
În plus, comercianții cu amănuntul nu cresc în mod selectiv ratele dobânzilor pentru clienții cu credit prost. Chiar și cei cu scoruri mari de credit, cum ar fi clientul Macy’s, Brian Robin, se confruntă cu rate ale dobânzii mai mari.
„Acest lucru este absolut neașteptat și complet nefondat, având în vedere că nu pierd niciodată o plată de pe cardul lor și că plătesc întotdeauna mai mult decât minimul”, a spus Robin, 59 de ani, din California de Sud, profesioniști în relații despre decizia lui Macy de a crește ratele anuale.
„Scorul meu de credit este de 744, deci nu risc să nu fac cumpărături sau altceva… Mă face mai puțin interesat de cumpărături de la Macy’s. Adică, gândește-te bine. De ce ai face cumpărături de la Macy’s?
— Raportare suplimentară de către Stephanie Landsman de la CNBC.