November 24, 2024

Pe 12 decembrie 2022, clienții au așteptat la o coadă lungă la cafeneaua Starbucks din terminalul Aeroportului Internațional Miami.

Jeff Greenberg |. Grupul de imagini universale |

Călătorii cu avionul se confruntă cu o serie de dureri de cap în timpul călătoriilor: linii lente și lungi de securitate așteaptă pentru plus loungeameninţare întârziere sau anulați – și aeroportul Starbucks.

Mulți călători, echipaje de zbor și chiar personalul aeroportului au experimentat, la un moment dat, o lungă așteptare pentru un cappuccino Starbucks, o băutură rece și ouă.

„Au nevoie de un sistem mai bun”, a spus Coresa Barrino, un client Starbucks de la terminalul B al aeroportului LaGuardia din New York, la începutul acestei luni, care aștepta de 10 minute, numărându-și timpul de cafea. Asistenta medicală, care se afla într-un zbor înapoi la Charlotte, Carolina de Nord, a spus că atunci când a cumpărat cafea de la un Charlotte Starbucks, a trebuit să aștepte aproximativ două minute.

Așteptarea lungă a atras atenția noului CEO al lanțului de cafea. Brian NicolOrganizația Mondială a Sănătății alăturați-vă Starbucks de la Chipotle Septembrie, promit recâștiga clienții și inversarea vânzărilor în scădere a companiei.

Nicol le-a spus investitorilor că consideră locații licențiate, cum ar fi cele din interior Ţintă magazin sau aeroport, interesat să urmărească această companie Strategie „Înapoi la Starbucks”.

„Când mă gândesc la aeroporturi și așa mai departe, există o oportunitate uriașă pentru noi de a eficientiza o parte din execuția acolo, astfel încât să putem oferi oamenilor debitul extraordinar pe care și-l doresc, astfel încât să poată merge mai departe”, a spus Nicol în raportul trimestrial al companiei. Conferință telefonică din 30 octombrie.

Personalul din aeroportul Starbucks și tehnologia companiei vor fi puse la încercare săptămâna aceasta într-una dintre cele mai aglomerate zile de călătorie ale anului. Administrația pentru Securitatea Transporturilor se așteaptă la un număr record de călători în timpul Zilei Recunoștinței și spune că duminică, 1 decembrie, ar putea fi cea mai aglomerată zi a anului, cu peste 3 milioane de persoane controlate pe aeroporturile din SUA.

Creșterea călătoriilor aeriene, în special în perioadele de vârf, cum ar fi Ziua Recunoștinței, a dus la aglomerație în liniile de securitate aeroportuare, saloane și aeroporturi. Portile — Probleme cu care se confruntă companiile aeriene și guvernul federal guvern lucrând la face fix. Pentru industria companiilor aeriene, blocajul de la aeroportul Starbucks este doar un alt semn al cererii în creștere și al aeroporturilor supraaglomerate.

Potrivit Departamentului de Transport al SUA, un record de 1,05 miliarde de persoane au zburat către, de la sau către aeroporturile din SUA în 2023, puțin mai mare decât totalul din 2019 înainte de pandemie.

Luptă și metode noi

Starbucks a avut probleme în ultima vreme. este scăderea vânzărilor Perioada încheiată pe 30 septembrie a marcat al treilea trimestru consecutiv, deoarece consumatorii au rezistat la prețuri mai mari și au ignorat inițiative precum reducerile și băuturile energizante menite să atragă clienți. Vânzările la același magazin din SUA au scăzut cu 6% față de aceeași perioadă a anului trecut.

La sfârșitul lunii octombrie, Nicol a dezvăluit planuri de îmbunătățire a experienței clienților și de relansare a vânzărilor companiei, de la aducerea înapoi a condimentelor până la eliminarea suprataxelor. alternative la lactate Și tăiați meniul.

Reducerea timpilor de așteptare este un obiectiv cheie: el speră să reducă timpul de service la patru minute, ceea ce va reduce cozile și va îmbunătăți experiența clienților.

Deși Starbucks a început să lanseze servicii de comandă și plată pe mobil în magazinele sale din aeroport în 2022, schimbarea a creat uneori confuzie la ghișeele cafenele, în loc să le rezolve. În plus, este posibil ca unii călători să nu fie clienți obișnuiți Starbucks care au descărcat deja aplicația.

Îmbunătățirea avanposturilor aeroportuare ale lanțului de cafea ar putea crește vânzările și reputația mărcii atunci când este cel mai necesar. Chiar și clienții pierduți ai Starbucks ar fi putut vizita aeroportul în timpul călătoriei.

Cu călătorii care se întorc hoardele Asta le oferă Starbucks și altor lanțuri de restaurante șansa de a crește vânzările după pandemie.

Concesiunile reprezintă aproximativ 4% din veniturile aeroporturilor din SUA anual, conform celor mai recente date ale Administrației Federale a Aviației, dar sunt o caracteristică importantă pentru mulți pasageri care au timp limitat (și adesea energie) pentru a alimenta înainte de decolare.

Jennifer Simkins, vicepreședinte adjunct pentru concesiuni la Aeroportul Internațional Dallas-Fort Worth, a declarat că veniturile din magazinele de produse alimentare și băuturi cresc mai repede decât numărul de pasageri. Aeroportul a devenit al treilea cel mai aglomerat aeroport din lume pentru pasageri, de la locul 10 în 2019, potrivit Airports Council International.

Companiile aeriene adaugă și locuri în avioane, în unele cazuri Zboara cu un avion mai mare.

Ursula Cassinerio, vicepreședinte adjunct al Moody’s pentru operațiunile aeroportuare, a spus că mai mulți pasageri în fiecare avion înseamnă că restaurantele pot deveni aglomerate în timpul orelor de vârf, cu mai mulți clienți care așteaptă să fie serviți, iar spațiul este limitat.

Ea a menționat că multe aeroporturi sunt în curs de renovări majore, dacă nu terminale noi. Asta înseamnă că „dacă ai mai mult spațiu de retail și restaurante, există mai multe oportunități de venituri”, a spus ea.

Potrivit datelor companiei de cercetare de piață Technomic, cele mai aglomerate 25 de aeroporturi din Statele Unite au în medie 80 de mărci de produse alimentare și băuturi din care pasagerii pot alege.

Modul de autorizare

Provocarea pentru Starbucks este că magazinele sale din aeroport sunt operate de licențiați și nu de Starbucks însuși.

În 1991, Starbucks și licențiatul HMSHost și-au deschis primul magazin pe aeroportul internațional Seattle-Tacoma, care deservește orașul natal al Starbucks.

Timp de aproape trei decenii, HMSHost a operat lanțul de magazine din aeroport printr-un acord exclusiv cu Starbucks și și-a extins treptat amprenta aeroportului la aproximativ 400 de avanposturi.

Dar în 2020, HMSHost a reziliat afacerea, oferind operatorului flexibilitatea de a oferi mai multe opțiuni de cafea aeroporturilor.

În timp ce HMSHost încă operează marea majoritate a cafenelelor din aeroport Starbucks, mai mulți operatori, precum Paradies Lagardere și OTG, au început să ia măsuri împotriva lor.

HMSHost, Paradies Lagardere și OTG nu au răspuns solicitărilor de comentarii pentru acest raport.

„Siturile din aeroport sunt complicate pentru că pot câștiga mulți bani, dar din punct de vedere operațional pot fi uneori foarte provocatoare”, a spus Mark Kalinowski, analist de restaurante și CEO al Kalinowski Equity Research.

Clienții stau la coadă la o cafenea Starbucks din terminalul aeroportului LaGuardia din New York pe 11 noiembrie 2024.

Leslie Josephs/CNBC

Obținerea unei licențe de magazin ar permite Starbucks să evite necazurile operațiunilor într-un aeroport, cum ar fi problemele de personal, chiriile mari și punctele de control de securitate. În timp ce lanțurile de cafea sunt obișnuite să vadă un număr mare de clienți care nu au cofeină dimineața, o creștere a cererii în aeroporturi ar putea fi mai volatilă.

„Un avion aterizează și dintr-o dată sunt 100 de oameni aici în loc de zero”, a spus Kevin Schimpf, director de cercetare industrială la Technomic.

Schimbul este că Starbucks câștigă mai puțini bani din acele restaurante cu licență.

În 24 septembrie, compania avea peste 16.300 de cafenele în Statele Unite. Restul sunt operate de licențiați. Potrivit Starbucks, acest număr include cafenelele din 47 dintre cele mai aglomerate 50 de aeroporturi din Statele Unite. Compania nu a dezvăluit numărul actual de magazine din aeroport către CNBC.

În anul fiscal 2024, veniturile din magazine autorizate au reprezentat 12% din veniturile Starbucks, sau 4,51 miliarde de dolari. Conform documentelor companiei, Starbucks colectează doar taxe de licență de la aceste magazine, redevențe pentru un procent din vânzările lunare și taxe pentru furnizarea de cafea, ceai și alimente licențiaților.

Analistul Bank of America, Sara Senatore, estimează că pentru fiecare dolar cheltuit în magazinele francizate, Starbucks generează aproximativ 7 cenți de dobândă, impozit, amortizare și amortizare în avans. Magazinele administrate de companie câștigă aproximativ 23 de cenți pentru fiecare dolar cheltuit, a scris Senatore într-o notă de cercetare din septembrie.

CEO-ul Starbucks, Brian Nicol: Evaluăm abordări strategice de dezvoltat în China

Compania a menționat în secțiunea factorilor de risc a ultimului său raport anual că marca Starbucks ar putea fi afectată dacă partenerii săi de afaceri și furnizorii terți scad.

„Marea majoritate a clienților nu știu dacă este un Starbucks deținut de companie sau un Starbucks cu licență”, a spus Kalinowski „Vor doar Starbucks-ul lor. Vor să fie făcut corect. Îl doresc rapid. Și îl doresc rapid. „Sunt într-o situație stresantă pentru că încearcă să ajungă la ușă”.

Aeroportul în sine folosește, de asemenea, mai multă tehnologie în restaurantele sale pentru a ajuta la mutarea liniilor.

De exemplu, provocările legate de muncă au dus la mai multe chioșcuri și tablete în restaurantele din aeroport.

„Devine din ce în ce mai greu să angajați o mulțime de aceste restaurante, așa că este foarte util să puteți economisi costurile din fața casei prin faptul că consumatorii comandă la chioșcuri sau pe tablete sau alte dispozitive”, a spus Schimpf.

„Uneori, aeroportul este puțin în spatele străzii”, a spus Laurie Noyes, vicepreședinte pentru concesiuni și parcări comerciale la Aeroportul Internațional Tampa, dar a spus că aeroportul a făcut pași în oferirea de mai multe opțiuni digitale. Acum, călătorii pot comanda mâncare avansați prin următoarele metode Uber Mănâncă și apoi ia-ți masa de la restaurantul aeroportului.

Dallas-Fort Worth oferă DFWOrderNow, un site web și o platformă disponibile pe chioșcurile digitale, astfel încât călătorii să poată comanda mâncare în avans. Simkins a spus că platforma aeroportului va redirecționa clienții Starbucks către propria platformă Starbucks. Starbucks oferă peste 170.000 de comenzi posibile de băuturi, potrivit site-ului web al lanțului. „Tocmai am descoperit valoarea de a menține familiaritatea cu clienții noștri”, a spus Simkins.

Simkins a spus că aeroportul dezvoltă tehnologia robotică de livrare pentru a accelera serviciul. Ea a spus că compania experimentează, de asemenea, să ofere pachete de luat masa și de vânzare cu amănuntul de la restaurantele și magazinele din aeroport, astfel încât pasagerii „nu mai trebuie să planifice rute către mai multe opriri la aeroport”.

Simkins a spus că o companie locală de cafea, Ampersand din Fort Worth, Texas, intenționează să deschidă un robot barista la Terminalul C al DFW. Acesta va fi disponibil 24/7 pentru a găzdui membrii echipajului care sosesc în afara programului de lucru.

Lanțurile populare atrag în continuare mulțimi, a spus Simkins.

„Există câteva mărci la care oamenii vor sta la coadă pentru a le cumpăra”, a spus ea.

Pentru Barrino, care își aștepta cafeaua pe aeroportul LaGuardia, Starbucks a fost unul dintre ei.

„Îmi place foarte mult acest brand”, a spus ea.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *