Cynthia Erivo și Ariana Grande joacă rolul Elphaba și Glinda în Wicked, de la Universal Pictures.
universal
Box office-ul este o destinație populară în acest weekend Universal „rău” și Paramount „Gladiator 2” ajunge în cinematografe.
„Wicked” este de așteptat să încaseze 114 milioane de dolari în timpul debutului său intern, cea mai mare deschidere pentru o adaptare pe Broadway din istoria filmului, potrivit estimărilor de duminică. Valoarea globală a filmului este de 164,2 milioane de dolari.
„Wicked” are previziuni de box office începând de la sfârșitul lunii octombrie de aproximativ 80 de milioane de dolari, dar a crescut la 120 de milioane de dolari și 140 de milioane de dolari. Hollywood s-a luptat în ultimii ani să comercializeze și să monetizeze muzicale de filme. Cu toate acestea, industria a văzut și jocurile IP preferate de fani performanțe bune. Întrucât „Wicked” se bazează pe unul dintre cele mai populare muzicale din Broadway, analiştilor de box office le este greu să prezică unde se va deschide.
Cu toate acestea, filmul va încasa 114 milioane de dolari, devenind al treilea cel mai mare debut intern din 2024, după doar ” disney „Deadpool și Wolverine” de la Marvel a încasat 211 milioane de dolari la box office în iulie, iar filmul „Inside Out” de la Disney și Pixar a încasat 151 de milioane de dolari în iunie.
Între timp, „Gladiator II” este de așteptat să încaseze 55,5 milioane de dolari pe plan intern, conform estimărilor de duminică. Aceasta a fost mai mică decât așteptările de la box-office, care erau de așteptat să ia între 60 și 80 de milioane de dolari. După ce a fost lansat în mai multe țări și regiuni la începutul acestei luni, box office-ul global al filmului este de așteptat să atingă 221 de milioane de dolari în weekend.
„Probabil cel mai discutat weekend din 2024, acest blockbuster de peste 200 de milioane de dolari înainte de Ziua Recunoștinței se plimbă pe un pumn doi din Wicked și Gladiator II pentru a oferi o coregrafie perfectă, irezistibilă. Combinația de vizionare a filmului este atractivă pentru publicul de bază.
În timp ce „Glicked” nu ajunge la nivelul „Bappenheimer” de anul trecut, combinația dintre „Oppenheimer” și „Bappenheimer” de la Universal Warner Brothers Încasările de box-office al lui „Barbie” din acest weekend vor contribui la creșterea totală a box-office-ului pentru anul, care este cu aproximativ 11% în urmă față de aceeași perioadă din 2023. Se așteaptă ca cele două filme să continue să stimuleze vânzările de box-office în cinematografe în timpul sezonului de Ziua Recunoștinței și de Crăciun.
„Este clar că atunci când concurența sănătoasă se întâlnește cu o experiență grozavă, piețele prosperă și consumatorii câștigă”, a spus Michael O’Leary, președinte și CEO al Asociației Naționale a Proprietarilor de Teatru, „Succesul unor filme precum Wicked și Gladiator II că pre-vânzările pentru Moana 2 sunt deja puternice, arată că cinefililor de toate vârstele le place să meargă la film.”
„Moana 2” de la Disney este de așteptat să încaseze 100 de milioane de dolari în perioada de cinci zile de Ziua Recunoștinței, potrivit analiștilor de box office.
Dezvăluit: Comcast este compania-mamă a NBCUniversal și CNBC. NBCUniversal este distribuitorul „Wicked” și „Oppenheimer”.