November 25, 2024

Un cumpărător poartă o geantă Macy’s pe Market Street din San Francisco, California, Statele Unite, miercuri, 13 noiembrie 2024.

David Paul Morris |. David Paul Morris Bloomberg |

magazinul universal macy’s Ea a publicat luni rezultatele preliminare pentru trimestrul trei și a anunțat că își va amâna raportul complet al câștigurilor, pe măsură ce va finaliza o investigație asupra problemelor contabile.

Compania este programată să raporteze câștigurile trimestriale înainte de deschiderea pieței marți.

Macy’s a declarat luni într-un comunicat că vânzările din trimestrul trei au scăzut cu 2,4%, până la 4,74 miliarde de dolari. Vânzările comparabile în afacerile sale deținute și licențiate și piețele online au scăzut cu 1,3%.

Macy’s nu a publicat date de profit pentru al treilea trimestru. Retailerul a spus că se așteaptă să publice rezultatele complete și ghidurile pentru trimestrul al patrulea și pentru întregul an până pe 11 decembrie.

Macy's amână veniturile din al treilea trimestru din cauza unor probleme de contabilitate

Macy’s a spus că, în timpul pregătirii rezultatelor trimestriale, a descoperit „o problemă într-un cont de angajamente legată de taxele de livrare”. După o investigație independentă, compania a constatat că un angajat care se ocupa de „contabilitatea cheltuielilor de livrare a pachetelor mici” a făcut o contabilitate incorectă și a ascuns cheltuieli de livrare de aproximativ 132 până la 154 de milioane de dolari din al patrulea trimestru al anului 2021 până în al treilea trimestru fiscal al acestui an. Compania a spus că cheltuielile de livrare pentru perioada respectivă au fost de aproximativ 4,36 miliarde de dolari.

Retailerul a adăugat că acțiunile nu vor afecta gestionarea numerarului și plățile furnizorilor și a spus că angajatul nu mai lucrează pentru companie.

„La Macy’s promovăm o cultură a conduitei etice. În timp ce lucrăm pentru a finaliza investigația cât mai repede posibil și pentru a ne asigura că această problemă este tratată în mod corespunzător, colegii noștri din companie sunt concentrați pe servirea clienților noștri și pe executarea strategiilor noastre pentru o vacanță de succes. sezon”, a declarat directorul general Tony Spring într-un comunicat.

Într-un comunicat de presă, Spring a lăudat progresul în eforturile de a închide magazinul omonim care se luptă și de a reveni la creștere. Compania și-a sporit eforturile de personal și de vânzări la cele 50 de magazine Macy’s și intenționează să deschidă mai multe magazine la Bloomingdale’s și Bluemercury, două dintre mărcile sale cele mai performante.

În ultimele trei luni, vânzările comparabile din primele 50 de magazine Macy’s care au primit investiția suplimentară au crescut cu 1,9% anual, a spus compania. Acesta marchează al treilea trimestru consecutiv de creștere pentru aceste magazine.

La Bloomingdale’s, vânzările comparabile au crescut cu 3,2% pe bază de proprietate și licențiere (inclusiv piețele terților). Vânzările comparabile ale Bluemercury au crescut cu 3,3%, marcând al 15-lea trimestru consecutiv de creștere comparabilă a vânzărilor brandului de frumusețe.

Valoarea deținute plus licențiate include vânzările deținute și licențiate, care includ mărfuri deținute de comercianți cu amănuntul și mărci care plătesc pentru spațiu în magazinele lor, precum și piețele online ale terțelor părți ale companiei.

Macy’s a anunțat în februarie că o va face Închiderea a aproximativ 150 (sau aproape o treime) de magazine cu același numeși investiți în restul de aproximativ 350 de locații. Compania intenționează să închidă aceste magazine la începutul anului 2027.

Macy’s a declarat luni într-un comunicat de presă că veniturile din vânzările de active au totalizat 66 de milioane de dolari, mai mult decât așteptările sale.

La Macy’s, care va rămâne deschis, vânzările comparabile pentru magazinele proprii și licențiate, inclusiv piețele terților, au scăzut cu 0,9%.

Spring a spus că vânzările comparabile din noiembrie pentru toate cele trei mărci au fost „depășite nivelurile din trimestrul trei”.

Veniturile din cardurile de credit Macy’s au scăzut cu 22 milioane USD în acest trimestru și au crescut cu 15,5%, până la 120 milioane USD. Acest lucru a fost parțial compensat de creșterea rețelelor media de afaceri de publicitate Macy’s. Veniturile au crescut cu 5 milioane de dolari în trimestrul respectiv, sau cu 13,9% de la an la an, la 41 de milioane de dolari.

Acțiunile Macy’s au scăzut cu aproximativ 3% la tranzacționarea înainte de piață luni.

Această poveste se dezvoltă. Vă rugăm să verificați din nou pentru actualizări.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *