State Farm a semnat cu starul USC JuJu Watkins un acord NIL pentru a-și spori investițiile în sportul feminin.
State Farm își mărește și mai mult investițiile în sportul feminin cu două noi oferte.
Gigantul asigurărilor a anunțat luni că a încheiat un acord NIL (nume, imagine și asemănare) cu starul de baschet JuJu Watkins. Săptămâna trecută, compania și-a anunțat și sponsorizarea Unrivaled, o nouă ligă de baschet feminin 3×3.
„Vrem să ne asigurăm că reprezentăm diversitatea clienților pe care îi deservim”, a spus Kristyn Cook, agent principal, ofițer de vânzări și marketing la State Farm.
State Farm își va lansa parteneriatul NIL cu Watkins, care va juca rolul „New Neighbor” în reclame de marcă comună cu mascota/purtătorul de cuvânt al State Farm, Jake.
Watkins a fost o recrută de cinci stele care și-a încheiat sezonul de boboc la USC, cu o medie de 27,1 puncte pe meci. Acum la al doilea sezon la USC, ea a ajutat echipa să înceapă cu 4-0.
“Este o onoare să fiu partener cu State Farm. Nu numai că sunt una dintre cele mai mari mărci din sport, dar investesc în baschet și jocul feminin de zeci de ani”, a spus Watkins într-un comunicat.
Între timp, acordul State Farm cu Unrivaled, care începe sezonul său inaugural în ianuarie, va oferi companiei de asigurări o prezență proeminentă la proprietățile Unrivaled pe tot parcursul sezonului și postsezonului.
Investițiile State Farm în sporturile feminine includ acum Liga Națională de Fotbal al Femeilor, Asociația Națională de Baschet al Femeilor, Asociația Națională de Atletism ColegialBaschet sezon regulat și baschet și volei olimpic feminin.
Anul trecut, compania a semnat un contract Prima sa tranzacție NIL Cu fenomenul baschet Caitlin Clark.
Din punct de vedere istoric, sprijinul oferit de State Farm pentru sportul feminin datează de mulți ani. În 2015, compania de asigurări a lansat o reclamă cu fosta vedetă WNBA Sue Bird.
„Suntem foarte mândri de investiția noastră de-a lungul unui deceniu în sportul feminin. Așa că am văzut din față valoarea afacerii”, a spus Cook.
State Farm spune că investiția sa în sportul feminin dă deja roade.
Compania descoperă reclame TV cu Clark Eficiența a crescut cu 46% Potrivit companiei de analiză EDO, crește implicarea consumatorilor mai mult decât anunțurile obișnuite State Farm. Când State Farm a difuzat aceste reclame în timpul jocurilor Iowa Hawkeyes, performanța a crescut cu încă 28%. Joi, agenția de asigurări a lansat un nou anunț cu Clark intitulat Mișcări de începători.
Cook a spus că datele de marketing ale companiei arată că investițiile în sporturile feminine nu sunt doar profitabile, ci și că baza de fani este expertă digital și loială.
Ea a spus că mai multe femei devin proprietari de mici afaceri, iar altele iau mai multe decizii financiare, așa că strategia State Farm de a participa la mișcarea femeilor nu este doar importantă, dar are sens în afaceri inteligent.
„Cred că fiecare brand ar trebui să se întrebe: „Cum ar trebui să facă parte sportul feminin din strategia lor de afaceri?””, a spus Cook.