November 25, 2024

HAIKOU, CHINA – 17 DECEMBRIE: Oamenii cumpără coniac în timpul celui de-al 26-lea Târg Internațional de Produse Agricole Tropicale de Iarnă din China (Hainan), la Centrul Internațional de Convenții și Expoziții Hainan din Haikou, China, pe 17 decembrie 2023.

Meng Zhongde|Visual China Group|Getty Images

Comisia Europeană a declarat luni că a depus în mod oficial la Organizația Mondială a Comerțului măsurile antidumping temporare ale Chinei privind rachiul importat din UE, cea mai recentă evoluție pe fondul tensiunilor comerciale dintre cele două țări.

Ministerul Comerțului din Franța a declarat luna trecută că va colabora cu Comisia Europeană pentru a contesta tarifele Beijingului, după ce blocul a votat în favoarea tarifelor la vehiculele electrice produse din China.

Ministerul de Comerț al Chinei a declarat că a primit cererea de consultare a UE și că va trata chestiunea în conformitate cu regulile OMC.

Ministerul Comerțului a declarat că măsurile antidumping temporare au fost implementate în conformitate cu legislația chineză, la cererea industriilor autohtone și după o investigație echitabilă și imparțială.

Franța, ai cărei producători includ LVMH, Rémy Cointreau şi Pernod RicardFranța, care exportă cantități mari de băuturi spirtoase în țările asiatice, a fost văzută ca o țintă principală a tarifelor la brandy, după ce Parisul a susținut în mod vocal eforturile Comisiei Europene de a proteja piața internă a mașinilor electrice.

Președintele francez Macron a numit anterior ancheta de țuică a Chinei „răzbunare pură”.

China este a doua cea mai mare piață de export pentru coniac după Statele Unite și cea mai profitabilă piață pentru industrie. Anul trecut, exporturile de brandy francez către China au ajuns la 1,7 miliarde de dolari, reprezentând 99% din importurile de băuturi ale Chinei.

Între timp, Hennessy explorează opțiuni pentru îmbutelierea coniacului său în China, ceea ce a determinat sute de lucrători de la fabrica sa din sud-vestul Franței să intre în grevă săptămâna trecută, în timp ce Rémy Martin a spus că va crește prețurile în China și ar putea reduce domenii precum producția și cheltuielile publicitare. .

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *