November 26, 2024

Creatorii de rețele sociale apelează la serviciile de abonament lunar pentru a genera venituri direct de la fani, încercând să găsească un flux stabil de venituri pe o piață din ce în ce mai competitivă și volatilă.

Economia creatorilor va atinge apogeul în septembrie 2021, Conform cercetărilor Institutul Bancar din SUA a lansat-o luna aceasta. În timp ce venitul mediu lunar al creatorilor de conținut a crescut în ultimii trei ani, angajatul mediu cu normă întreagă din SUA câștigă de cinci ori mai mult.

„Acest lucru sugerează că este rar să câștigi un salariu cu normă întreagă în crearea de conținut, cu atât mai puțin să devii bogat”, a spus studiul, care a fost realizat și de Bank of America Research Institute, o firmă de cercetare care folosește clienții Bank of America Research think tank.

Analiștii de la Bank of America Research au atribuit acest lucru unei încetiniri a parteneriatelor plătite, a concurenței mai mari pe piața creatorilor, a scăderii audienței online de la pandemie și a concentrării parteneriatelor plătite printre creatorii de top.

Creatorii de conținut au declarat pentru CNBC că, în timp ce viralitatea online este imprevizibilă, transformarea creării de conținut într-o carieră cu normă întreagă necesită satisfacerea anumitor nevoi financiare, cum ar fi capacitatea de a plăti facturile lunare. Drept urmare, creatorii caută să-și diversifice fluxurile de venituri și, pe lângă parteneriatele plătite, mulți creatori de conținut caută din ce în ce mai mult la platforme cu abonament lunar precum Substack și Patreon pentru a menține venituri lunare consistente.

Substack și Patreon au devenit opțiuni atractive, deoarece le permit creatorilor să își taxeze adepții direct pentru conținut. Creatorii pot plăti o taxă lunară pentru a oferi urmăritorilor lor diferite niveluri de abonamente, fiecare dintre acestea incluzând diferite beneficii. De la lansare în 2013, Patreon a plătit mai mult de 8 miliarde de dolari creatorilor, în timp ce Substack susține că are peste 4 milioane de abonați plătitori.

Pe TikTok și Yuan Pe Instagram, creatorii trebuie să folosească un model algoritmic care controlează când este afișat conținutul lor, făcând veniturile pentru aceste aplicații extrem de volatile. În funcție de modul în care aceste platforme aleg să-și promoveze conținutul, veniturile pot fluctua puternic, crescând sau scăzând.

„Nu mă pot baza pe ea pentru a-mi plăti facturile”, a spus Molly Burke, o femeie cu mai mult de 4 milioane de urmăritori pe aplicațiile ei sociale. „Ca antreprenor, proprietar de afaceri, ca creator, trebuie să îmi dau seama cum să susțin această carieră cât mai mult timp posibil.”

Molly Burke este o creatoare cunoscută pentru filmele sale despre viața cu orbire și viața de zi cu zi.

Platformele de social media se bazează din ce în ce mai mult pe algoritmi pentru a determina ce conținut văd utilizatorii pe baza interacțiunilor și preferințelor lor anterioare. Acești algoritmi analizează comportamentul utilizatorilor pentru a crea surse de conținut personalizate, care adesea acordă prioritate postărilor care sunt susceptibile de a genera implicare, cum ar fi aprecieri sau distribuiri.

Drept urmare, mulți creatori se simt presați să producă conținut care să corespundă algoritmului, chiar dacă cred că le reduce calitatea muncii, spun creatorii de conținut.

„Are fluxuri și reflux”, a spus Burke. „Uneori TikTok-ul meu va fi în tendințe și voi obține toate vizualizările și apoi algoritmul va scădea puțin.”

În timp ce aproape jumătate dintre creatori lucrează cu normă întreagă, cei mai mulți se bazează în mare măsură pe oferte de marcă pentru venituri, mai mult de două treimi dintre aceștia citând parteneriatele de marcă drept sursa principală de venit, potrivit datelor. un studiu separat Furnizat de agenția de marketing influencer NeoReach. Studiul a constatat că, în ciuda faptului că piața globală a influențelor atinge 21 de miliarde de dolari până în 2023, mai mult de 48% dintre creatori încă câștigă 15.000 de dolari sau mai puțin anual. aprilie 2023.

Burke, un creator cunoscut pentru videoclipurile sale despre viața cu orbire și viața de zi cu zi, produce conținut online de cinci ani. Deși nu este cea mai mare sursă de venit, ea își folosește venitul Patreon pentru a acoperi cheltuielile de bază, inclusiv chiria.

„Mă simt foarte norocos și recunoscător pentru că aceasta este o sursă de venit pe care mă pot baza și știu că măcar îmi pot plăti chiria luna aceasta”, a spus ea.

Platformele de abonament precum Patreon rezolvă această problemă, permițând creatorilor să ocolească în totalitate algoritmul și să se conecteze direct cu cei mai fideli fani ai lor, care sunt dispuși să plătească pentru conținut exclusiv.

„Abonamentul în sine este o afacere uriașă pentru creatori”, a declarat fondatorul și CEO-ul Patreon, Jack Conte, „Creează un flux de venituri previzibil, de încredere, la o scară pe care nu am mai văzut-o până acum”.

Zach Kornfield și Keith Habersberger de la Try Guys

Renes

incearca baietiGrupul de comedie este cunoscut pentru videoclipurile sale provocatoare și are 8 milioane de abonați și 2,7 miliarde de vizualizări pe YouTube, dar în mai, au anuntat Lansează propriul serviciu de streaming „2nd Try”. Grupul mută majoritatea titlurilor noi pe un paywall de 5 USD pe lună, unde abonații pot viziona conținut nou fără reclame.

Compania a spus că în cele trei luni de la lansarea a 2-a încercare Se așteaptă să obțină profit.

„Trebuia să construim ceva care să fie cel puțin mai consistent”, a declarat co-fondatorul Try Guys Keith Habersberger pentru CNBC.

Nu ratați aceste informații de la CNBC PRO

Influencerii au transformat industria de publicitate. Ce acum?

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *